rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 233
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 6279
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

مشاوره رايگان 

مشاورات اين مركز در قالب مشاوره رايگان تلفني به شما عزيزان ارائه مي شود , شما مي توانيد در هر جايي كه هستيد از مشاوره تلفني رايگان شبانه روزي بهره مند شويد .

اغلب افراد تا مشكلي در زندگي زناشويي و خانوادگيشان پيش مي آيد سريعا اعتماد به نفس و روحيه ي خود را از دست مي دهند و گاهي هم دچار افسردگي مي شوند در همين ابتداي امر با يك روانشناس مشورت كنيد و راه حل درست را از او بخواهيد .

اين مشكل مي تواند در رابطه با فرزند شما باشد كه مي توانيد از مشاوره تلفني كودك برخوردار شويد , يا اينكه با همسر خود به مشكل برخورده ايد كه راه حل آن مشاوره رايگان خانواده است .

مشاوره رايگان و وظايف مشاور 

مشاور روانشناسي وظايف بسياري دارند كه از ميان آنها ميتوان به ارزيابي خانواده، زود درماني، خانواده درماني، آموزش و تمرين و مطالعه درباب موضوعات مربوط به خانواده و بهبود آن. براي نيل به اهداف فوق بسياري از مشاورين خانواده با برگزاري كلاس هاي آموزشي، پركشاپ ها و سمينار اقدام به آموزش خانواده ها به صورت عام و عمومي ميكنند.

مشاوره خانواده چيست؟

به عبارت ديگه افراد متخصص در رشته روانشناسي ميباشند كه به موضوعات مربوط به خانواده و كودكان ميپردازند. هدف آنها محافظت از حقوق افراد در خانواده و تعريف صحيح براي تمامي افراد ميباشد. مشاوره روانشناسي خانواده يكي از مهم ترين اقدامات براي حفظ سلامت خانواده و به تبع آنها جامعه و كشور ميباشد.

چرا از مشاوره رايگان خانواده استفاده كنيم؟

مشاوره خانواده ميتواند به بهبود مشكلات خانوادگي با همسر، فرزندان و ديگر اعضاي خانواده كمك بسيار كند. ممكن است شما درگير مشكلات همچون موضوعات مالي و اتفاقات قبل و بعد از ازدواج، نحوه اشتباه تعامل با والدين و يا فرزندان باشيد و راه كارهاي شخصي شما جواب درستي براي حل اين معضلات نباشيد.

در بسياري از موارد يك يا چند نفر از اعضاي خانواده داراي مشكلات روحي رواني پنهان ميباشند كه به دليل درك درست توسط خود شخص و اطرافيان اين پديده پنهان مانده و در سازگاري با ديگر افراد دچار مشكل ميشوند. از طرفي در بسياري از مواقع اعضاي خانواده بر انجام فرضيه هاي فردي اصرار ميكنند كه نتيجه آن فاصله گرفتن هر چه بيشتر افراد از يك ديگر و وارد شدن صدمات جبران ناپذير به اركان خانواده ميشود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۲:۱۴ ] [ vahid ]

بهترين مارك دوربين مداربسته

براي تهيه ي بهترين مارك دوربين مداربسته لازم است اطلاعات و آگاهي هايي در اين زمينه داشته باشيم تا با ديدي گسترده اقدام به خريد كنيم .

اولين و شايد مهم ترين مساله در خريد دوربين هاي مداربسته قيمت آن است , قيمت انواع دوربين مدار بسته با هم متفاوت است و در رنج قيمتي مختلفي يافت مي شوند .

بهترين مارك دوربين مداربسته آنالوگ

خريد دوربين مداربسته ارزان مستلزم آگاهي هايي در اين زمينه است , دوربين مداربسته يكي از سيستم هاي مهم براي حفاظت و كنترل است پس خريد آن اهميت زيادي دارد .

يكي از انواع دوربين هاي قديمي موجود در بازار آنالوگ است كه برخي از ويژگي هاي آن را بيان مي كنيم .

مزاياي دوربين هاي آنالوگ:

قيمت پايين

تنوع گسترده در بازار ايران

سادگي نصب نسبت به دوربين هاي ديجيتال

 

معايب دوربين هاي آنالوگ:

كيفيت آنالوگ : كيفيت پايين تر نسبت به ديجيتال

امكان نويز پذيري: به دليل استفاده از سيستم آنالوگ

هزينه بالاي سيم كشي

ارتباط بيسيم با كيفيت پايين و نا امن

 

همانگونه كه اشاره گرديد هنوز دوربين هاي آنالوگ در بازار ايران به عنوان دوربين هاي مداربسته متداول بكار مي روند. شايد بتوان يكي از دلايل عمده آن را عدم نياز به دانش شبكه اي دانست. بسياري از شركت ها كارمندان خود را تنها به منظور راه اندازي و نصب دوربين هاي آنالوگ آموزش مي دهند و از آموزش هاي نسبتا پيچيده شبكه اي در مورد دوربين هاي ديجيتال صرف نظر مي كنند. لذا همچنان تقاضاي دوربين هاي آنالوگ در بازار ايران بسيار بالاتر از دوربين هاي ip و تحت شبكه است.

همين امر واردكنندگان دوربين هاي مداربسته را نيز به واردات بيشتر دوربين هاي آنالوگ نسبت به دوربين هاي ديجيتال سوق مي دهد. در هر حال يكي از مزاياي اصلي دوربين هاي آنالوگ قيمت پايين تر آنهاست. گرچه همين قيمت پايين در پروژه هاي بزرگ در بالابودن هزينه هاي سيم كشي گم مي شود. توجه به اين اصل كه هر دوربين با يك سيم جداگانه به دستگاه كنترل كننده وصل مي شود و اين خود با افزايش تعداد دوربين ها و مسافت بالاي بين دوربين ها هزينه هنگفتي را سبب مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۶:۱۱ ] [ vahid ]

 

راه هاي درمان اوتيسم 

پژوهشگران همواره بر اين باور هستند كه اوتيسم درمان قطعي ندارد و مي توان با روش هايي تا حد زيادي آن را كنترل كرد , بدين منظور پرسش نامه هايي آماده كرده اند و والدين با پاسخ به سوالات آن ها از بيماري فرزند خود اطلاع مي يابند .

هرچه سريعتر آزمايشات مربوط به تشخيص اين بيماري انجام شود كودك شانس بيش تري براي درمان خواهد داشت والدين بايستي در همان سال هاي ابتدايي اين مساله را تشخيص داده و در صدد درمان آن بر آيند .

تشخيص و راه هاي درمان اوتيسم

متخصصان تست خون و ادراري ارائه كردند كه مي تواند بيماري اوتيسم را در كودكان شناسايي كند. گروهي از متخصصان انگليسي با بيان اينكه اين تست در نوع خود اولين است يادآورد شدند كه مي تواند به تشخيص سريع اختلال طيف اوتيسم در كودكان منجر شود و در نتيجه درمان مناسب زودتر آغاز شود.

اختلال اوتيسم در اصل بر تعاملات و ارتباطات اجتماعي افراد تاثير مي گذارد و علائم آن شامل بيش فعالي، اضطراب، عدم سازگاري با محيط هاي جديد، اختلال گفتاري و مشكلات رفتاري مي شود.

از آنجايي كه علائم اين اختلال گسترده است تشخيص آن به خصوص در مراحل اوليه بيماري مي تواند سخت و غيرقطعي باشد.

به گزارش روزنامه اينديپندنت، متخصصان انگليسي معتقدند در مطالعه شان رابطه اي بين اختلال اوتيسم و آسيب وارد شده به پروتئين ها در پلاسماي خون مشاهده شده است.

انواع راه هاي درمان اوتيسم 

رژيم غذايي متعادل ، مغذي براي همه كودكان ضروري است، منيزيم به طور خاص مربوط به افرادي است كه از اوتيسم رنج مي برند. فقر منيزيم مي تواند به علائمي منجر شود كه با الگوهاي رفتاري مشاهده شده در كودكان اوتيسمي از جمله تكان دادن ، ساييده شدن دندان، اضطراب، ضعف تمركز و كم توجهي ديده مي شوند. با كسب اطمينان از اينكه منيزيم بخشي از مصرف مواد مغذي هر روزه است، اين نشانه ها را مي توان كاهش داد و به درمان موثرتر رفتاري كمك كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۲۴:۴۲ ] [ vahid ]

انواع دوربين مدار بسته 

براي خريد انواع دوربين مدار بسته لازم است خريدار يكسري موارد را در نظر داشته باشد به طور مثال بايد بداند كه قيمت روز دوربين مدار بسته ارزان چقدر است و دوربين هاي مدار بسته چه انواعي دارند .

پس از خريد دوربين نوبت به تهيه ي تجهيزات آن است , تجهيزات دوربين مدار بسته شامل دستگاه هاي ضبط كننده , نمايشگر , انواع كابل ها و .. است كه يا مي توان آن را به صورت يك پكيج كامل تهيه كرد يا به صورت جداگانه و تكي .

نصب انواع دوربين مدار بسته 

نصب دوربين مدار بسته در منزل , محل كار و هرجاي ديگري نياز به تخصص و دانش كافي در اين زمينه را دارد . 

نصب سيستم دوربين مدار بسته ، تاثير زيادي بر كيفيت تصاوير و عمر مفيد دوربين مدار بسته در پروژه هاي مختلف دارد تا جايي كه چه بسيار برند هاي معتبري كه در بازار ايران به خاطر عدم آموزش نصب دوربين مدار بسته به تكنيسين هاي نصب دچار مشكل شده و طي چند سال از سبد محصولات حفاظتي بازار حذف شدند، از اين رو امروزه توليد كنندگان با به كار گرفتن واحد فني و آموزش سعي دارند تا تكنيسين هاي نصب خود را تربيت كنند و به بهترين نحو سيستم مدار بسته را نصب و راه اندازي نمايند و با ادامه اين روند و افزايش سطح علاقه مندي مشتريان موقعيت خود در بازار را تقويت كنند.

نصب دوربين مدار بسته به دو قسمت كلي تقسيم مي شود، نصب تجهيزات پسيو و نصب و راه اندازي تجهيزات اكتيو.

تنظيمات نرم افزاري دوربين و مركز كنترل ضبط نيز از اهميت ويژه اي در نصب برخوردار است. تربيت تكنيسين نصب خبره باعث مي شود مشتريان بتوانند از ويژگي هاي هوشمند و حرفه اي دوربين مدار بسته استفاده كنند و راه حل هاي حفاظتي متعددي را به كار بگيرند. مجله ايران سكوريتي همواره تلاش مي كند تا با ارائه استاندارد هاي نصب و راه اندازي يك راه حل مناسب جهت بكار گيري سيستن مدار بسته در اختيار مشتريان اين صنعت قرار دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۴:۴۹ ] [ vahid ]

مشاوره تلفني رايگان خانواده 

اكثر افراد وقتي به يك مشكل بر مي خورند سعي دارند كه خود به تنهايي آن را حل و فصل كنند برخي ها هم كه اصلا به روانشناس و كمك هاي آن اعتقادي ندارند و مي خواهند خود يه تنه همه مشكلات را به دوش بكشند كه مطمئنا در اين زمينه موفق عمل نخواهند كرد , صحبت با يك روانشناس مي تواند مفيد واقع شود و در حل بسياري از مشكلاتتان راه گشا باشد .

برخي ها علاقه اي به مشاوره حضوري ندارند در اين موارد مي توانند از مشاوره تلفني رايگان خانواده برخوردار شوند , مشاور تلفني رايگان به شما براي تصميم گيري بهتر كمك مي كند . 

مشاوره تلفني رايگان خانواده شبانه روزي 

در بيشتر موارد مشاوره هاي تلفني ديده شده است كه از ميزان بار رواني روي مراجعان بعد از مشاوره به شدت كاسته شده است. اين اولين و مهمترين وي‍ژگي مشاوره تلفني است. افراد در بيشتر ساعات روز و در برخي موارد بصورت 24 ساعته ميتوانند از خدمات مشاوره تلفني برخوردار شوند . 

اين امر ميزان تطابق زمان مشاوره را با نيازهاي مشاوره افراد به ميزان زيادي افزايش ميدهد. مزيت سوم مشاوره تلفني روانشناسي هزينه كم آن است كه امكان مشاوره با تعداد زياد جلسات مشاوره را فراهم ميكند. همچنين در اين روش فرد در هر موقعيت جغرافيايي ميتواند از اين نوع مشاوره روانشناسي تلفني برخوردار شود. بعلاوه مشاوره تلفني در مركز روانشناسي ما همراه با ايجاد فايل درماني براي فرد است كه حتي تا سالها بعد از درمان به عنوان مراجعه كننده توسط مشاور ما بصورت دوره اي و رايگان مورد مشاوره و بررسي مشكلات، قرار ميگيرد. اين روش در واقع درمان ادامه داري است كه درمان هاي روانشناسي با ماهيت طولاني مدت را بخوبي تحت پوشش قرار ميدهد. مشاوره تلفني روانشناسي و يا روانشناختي يك روش كارآمد و ارزان و البته پيشرفته براي همه افراد است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۳:۱۵ ] [ vahid ]

روش هاي درمان اوتيسم 

با وجود پيشرفت علم پزشكي در سال هاي اخير هنوز درمان قطعي بيماري اوتيسم پيدا نشده است , در سال هايي كه اين بيماري در بين كودكان شيوع يافت دانشمندان تمام تلاش خود را براي يافتن منشا و درمان اوتيسم به كار گرفتند البته تا حدودي هم موفق بوده اند و توانستند رشد و پيشرفت اين بيماري را متوقف كنند . 

اغلب افراد به دنبال روش هاي درمان اوتيسم هستند تا فرزندان و كودكانشان بهبود يابند اما گاهي با پاسخ هايي از سوي پزشكان مواجه مي شوند كه اميد خود را از دست داده و دست از تلاش برمي دارند حال اين سوال پيش مي آيد كه آيا اوتيسم درمان ميشود ؟

روش هاي درمان اوتيسم شديد 

اوتيسم شديد در مقايسه با اوتيسم خفيف راه درمان دشوارتري دارد و نياز به صرف وقت و هزينه ي بيش تري خواهد داشت . 

اما خوشبختانه روشهاي درماني براي اتيسم بوجود آمده است كه كه به كودكان اتستيكي كمك مي كند تا توانايي هاي خود را افزايش بدهند و حتي برخي نيز توانسته اند با كمك اين شيوههاي درمان اتيسم به بهبودي كامل برسند.

اين رويكردهاي درمان اوتيسم علاوه بر اينكه كمك مي كنند تا رفتارهاي اختلالي كودك كم شوند ، همچنين كار هاي استقلالي را نيز به كودك مي آموزند تا كودك بتواند به طور مستقل نيازهاي خود را برآورده وبه تدريج به يك زندگي عادي برسد .

همه مي دانيم كه رفتارها و اختلالات در كودكان داراي اختلال اوتيسم بسيار متفاوت و متغير است ، تا كنون چندين برنامه درماني براي كودكان اوتيسمي مد نظر قرار گرفته است كه هر كدام موفقيتهائي نيز به دنبال داشته اند .

در درمان كودكان اوتيستيك بايد حتما اين مورد در نظر گرفته شود كه روش درمان اوتيسم براي هر كودك بايد متناسب با توانائي ها و شدت اختلالات او برنامه ريزي شود .

درمانهايي كه حول محور كودك اوتيسم قرار دارد :

1. خود كودك اوتسيتيك ،

2. والدين وي

3. و متخصصان درمانگر است .

مسلم است كه كودك داراي اوتيسم در واقع نقطه اي است كه مجموعه برنامه ريزي در حول آن سازمان مي يابد و نيازهاي وي در زمينه بازپروري ، تعيين كننده محتواي برنامه هاي ويژه خواهند بود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۵۵:۵۸ ] [ vahid ]

دوربين مداربسته

براي خريد دوربين مداربسته بايد يكسري موارد را در نظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به خريد نمود , به طور مثال آنچه كه در دوربين هاي مداربسته اهميت دارد : نوع دوربين مداربسته , قيمت دوربين مداربسته , محل نصب دوربين مداربسته و .. است .

براي اينكه بهترين نوع دوربين مداربسته را خريداري كنيد تمامي موارد بالا را در نظر داشته باشيد , اكثر افراد به دنبال خريد دوربين مدار بسته ارزان هستند در اين موارد توصيه مي شود علاوه بر قيمت به كيفيت دوربين نيز توجه كنيد . دوربين هاي بي كيفيت طول عمرپاييني دارند و هزينه هاي زيادي را به خريدار تحميل مي نمايند .

انواع دوربين مداربسته

امروزه دوربين هاي مداربسته با توجه به كاربردهاي مختلف و حساسيت محل مورد نظر در شكل ها و صورت هاي مختلف طراحي و ساخته شده است و به همين دليل هم قيمت انواع دوربين مداربسته باهم متفاوت است .

دوربين مدار بسته Pin Hole 

داراي ابعاد كوچكي ميباشد ( حدود 3 در 3 سانتيمتر ) داراي لنز ثابت و ميكروفن جهت دريافت صدا.

دوربين پين هل ( و يا دوربين لنز سوزني ) به دليل حجم كم و لنز كوچك خود اين امكان را دارد تا از پشت يك سوراخ 3 ميليمتري ، بصورت مخفي به ما تصوير دهد. اين دوربين كيفيت بالايي ندارد و بيشتر براي محيط هاي كوچك و داراي نور مناسب ( بصورت مخفي ) نصب و راه اندازي ميشود .

دوربين هاي دام ( گنبدي ) Dome Type

دوربينهاي دام يا گنبدي شكل كه معمولا بر روي سقف نصب ميگردد ( براكتهاي ديواري نيز براي اين مدل موجود ميباشد) . كاور گنبدي شكل ، ظاهري زيبا به اين دوربين بخشيده كه باعث ميگردد در محيط هاي داخلي اداري و تجاري مورد توجه قرار گيرد . البته در بعضي مدل ها ي اين دوربين از كاورهاي weather proof ( ضد آب ) و كاور هاي Vandal ( ضد ضربه ) استفاده شده كه نصب آن در محيط هاي باز ( Out Door ) امكان پذير ميكند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۳۷:۴۵ ] [ vahid ]

 

مشاوره كودك تلفني رايگان

بسياري افراد در سنين كودكي با مسائل و مشكلات روبه رو بوده اند اما والدين و خانواده هاي آنان بنا به دلايلي به اين مشكلات بر توجهي كرده اند حال در سنين جواني و بزرگسالي اين افراد دچار مشكلاتي جدي شده اند لزوم دريافت مشاوره در سنين كودكي اينجاست كه نمايان مي شود .

دكتر روانشناس كودك بايستي دانش و تجربه كافي در اين زمينه را داشته باشد و با راهنمايي صحيح والدين آنان را براي كمك به فرزندشان آموزش دهد .

در مشاوره كودك تلفني رايگان چه كاري صورت مي گيرد ؟ 

در فرآيند مشاوره رفتاري كودكان به صورت كاربردي مسائل را ياد مي گيرند. به اين معني كه با كودكان خردسال با كل خانواده با ابزارهاي نقاشي، بازي و صحبت كردن مراحل درمان پيش مي رود.

روانشناسان كودك براي كودكان و نوجوانان بزرگتر بر روي فعاليت ها و افكاري متمركز مي شوند كه بر مهارت هاي مورد نيازشان اشاره دارد. آنها احساسات خود را بيان مي كنند و با هم به حل مسئله مي پردازند.

مشاور كودك و نوجوان ، بچه ها را حمايت و تحسين مي كند، زيرا بچه ها اين كار او را ياد مي گيرند. مشاوره كودكان به كودكان كمك مي كند كه به خود باوري برسند و نقاط قوت خود را پيدا كنند. درمان، الگوهاي تفكر مفيد و عادات رفتاري سالم را ايجاد مي كند.

روانشناس ممكن است كودك و پدر و مادر را با هم ملاقات كند يا تنها با كودك ملاقات كند. اين مسئله بستگي به سن كودك دارد. درمانگر ممكن است با والدين نيز ملاقات كند تا راهنمايي ها و راهكارهاي خود را براي كمك به فرزندشان در خانه ارائه دهد.

طول دوره درمان مشاوره كودك تلفني رايگان

مدت زمان درماني بستگي به اهداف شما و متخصص كودك شما دارد. اغلب اوقات يك درمانگر ممكن است با كودك شما يك بار در هفته براي چند ماه جلسه درمان داشته باشد، و يا دو جلسه در هفته .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۴۹:۴۲ ] [ vahid ]

دوربين مدار بسته ارزان 

سيستم نظارت تصويري يا Video Surveillance  يا به اشتباه عاميانه سيستم دوربين مداربسته متشكل از اقلامي است جهت رويت محيط پيرامون ، ضبط وقايع ، بازبيني و امروزه انتقال تصاوير و رويت از طريق شبكه.

در مورد تاريخچه سيستم نظارت تصويري جداگانه سخن خواهيم گفت. در اين مقاله در مورد كلياتي صحبت خواهيم كرد كه مفهوم اين سيستم روشن بشود.

سيستم نظارت تصويري تركيبي است از تجهيزاتي جهت تصوير برداري از محيط ، انتقال از طريق كابل و يا به صورت بي سيم، تجهيزاتي جهت مشاهده تصاوير ، تجهيزات ضبط تصوير و در نهايت امكان انتقال تصاوير در بستر شبكه .

دوربين مدار بسته ارزان مخفي 

يكي از انواع دوربين هاي مدار بسته ارزان كه در بازار به فروش مي رسند دوربين مخفي كوچك ارزان است , اين نوع دوربين ها در ابعاد بسيار كوچكي طراحي و توليد مي شوند كه همين فاكتور مي تواند ويژگي و خصوصيتي مطلوب براي آن ها به شمار رود . 

دوربين مدار بسته در نهايت سيستم نظارت تصويري شايد امروز بهترين روش براي حفاظت از محيط پيرامون و اموال و همچنين مديريت متمركز براي محل كار و يا فرآيند هاي مستمر با هزينه پايين مي باشد.

فروش دوربين مدار بسته ارزان مخفي

دوربين هاي مخفي نيز در انواع و اقسام مختلفي موجود هستند كه همگي آن قابليت ضبط تصاوير تا ساعت ها را دارند و اين به دليل رم خور بودن آن هاست , دوربين مدار بسته رم خور ارزان با قيمتي به نسبت پايين تر از انواع ديگر آن ها به فروش مي رسند .

دوربين مخفي خودكاري و دوربين مخفي لامپي دو نوع از دوربين هاي مدار بسته ارزان هستند كه هر كدام در كاربري هاي متفاوتي مورد استفاده قرار گرفته مي شوند . 

كاربرد دوربين مدار بسته ارزان

كاربرد اصلي و عمده دوربين هاي مداربسته در سيستم هاي حفاظتي است اما كاربرد هاي آن به سيستم هاي حفاظتي محدود نبوده و از آن فراتر ميرود كاربردهايي از قبيل كاربردهاي پليسي ، نظامي، فضايي ،صنعتي ، كنترل ترافيك ، ارتباطات ويديويي، و تصوير برداري نامحسوس.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۶:۱۷ ] [ vahid ]

علائم اوتيسم در كودكان

بيماري اوتيسم در كودكان مشكلات زيادي را براي خانواده ها به همراه خواهد داشت , اما والديني كه مي خواهند كودكشان در آينده همانند افراد عادي زندگي كنند بايستي يكسري سختي ها و مشكلات را به جهت درمان اين بيماري تحمل كنند .

علت عمده بروز اختلال اوتيسم به مواردي چون : اختلالات كروموزومي , عوامل ژنتيكي , عوامل جنيني , عوامل شناختي و ناهنجاري هاي مغزي بر مي گردد .

علائم اوتيسم در كودكان و درمان آن

دلايل اصلي اوتيسم همان ها بود كه در بالا گفته شد , 15 ژن مختلف در اين بيماري نقش دارند به همين دليل هم بيماري با اختلالات پيچيده محسوب مي شود . حال اين سوال براي بسياري افراد پيش مي آيد كه آيا بيماري اوتيسم درمان ميشود ؟

روند رشد اين بيماري را مي توان با روش هايي كنترل كرد . درمان دارويي اوتيسم , گفتار درماني ها , كار درماني و .. از روش 

هاي تشخيص و درمان اين بيماري است .

علائم اوتيسم در كودكان و مشاوره با متخصصين 

اگر كودك از طرف شما و يا دكتر مخصوص خود مظنون به اُتيسم باشد به هر حال بايستي توسط شخصي كه در زمينه اُتيسم تخصص دارد معاينه دقيق شود و تست هاي اتيسم انجام شود. ممكن است اين فرد يك روانشناس ، روانپزشك و يا يك متخصص رشد اطفال باشد .گاهي ممكن است براي يك تشخيص دقيق و درمان به يك تيم متخصص نياز شود اين تيم مي تواند از افراد زير تشكيل شود :

1. رفتار درمان : اين شخص مي تواند علاوه بركمك به بهبود توانائي هاي كودك در كارهاي روزانه مانند لباس پوشيدن ، غذا خوردن و ساير كارهاي استقلالي، همچنين در بهبود وضعيت حواس پنجگانه ، قدرت تشخيص و ساير توانائي هاي كودك او را ياري كند.

2. كار درمان : يك كار درمان، كودك را در استفاده درست از عضلات و اندامهاي بدن براي انجام كارهاي بزرگ و كوچك بدني مي تواند ياري كند .

3. گفتار درمان : در بهبود وضعيت گفتار كودك و افزايش توانائي او در مهارتهاي كلامي بسيار مؤثر است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۵:۲۷ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب