rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 6455
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

سوله دست دوم آماده 

سوله هايي كه مدتي از كاربرد آن ها گذشته باشد را اصطلاحا سوله دست دوم مي گويند. برخي از كارخانه ها در كنار توليد انواع سوله ، اقدام به خريد و فروش سوله دست دو مي كنند. اين سوله ها به دليل اينكه مدتي كار كرده اند ممكن است داراي هزينه اي پايين تر به نسبت سوله هاي نوساز باشند.

افرادي كه قصد خريد و استفاده از سوله دست دوم در حد نو را دارند بايد به اين امر توجه داشته باشند كه ممكن است به دليل اين كه اين سوله ها از ابتدا متناسب با كاربري هايشان طراحي نشده اند، داراي هزينه هاي مازادي به جهت كاهش يا افزايش و حتي تغيير ابعاد برخي از قسمت هايشان باشند.

در خريد سوله دست دو چند مورد حائز اهميت است كه شامل : طول ، عرض و ارتفاع (جهت مكان مورد اجراي سوله) اهميت ويژه دارد.

در مرحله دوم ، سال سوله سازي ، فرم ساخت سوله ، كيفيت ساخت سوله ، دقت سوراخ كاري فلنچ اتصالات و زاويه برش هاي آن نيز حائز اهميت است.

در مرحله سوم ،هنگام خريد سوله دست دوم به وزن سوله نيز توجه ويژه اي بايد نمود چراكه علت استفاده از سوله دست دوم ارزانتر بودن آن در ليست قيمت سوله دست دوم ، نسبت به سوله نو ميباشد.به طور مثال اگر براي 1000 متر مساحت ساخت سوله 60 تن به ازاي هر كيلو 15.000 ريال سوله دست دوم خريداري شود و همان متراژ را با 36 تن سوله نو به ازاي هركيلو 25.000 ريال ساخته شود از نظر قيمت سوله دست دوم آماده   برابر و به هر حال سوله نو نسبت به سوله دست دوم مزيت ها و تفاوت هايي دارد.

از نكات مهم ديگر در مورد سوله دست دوم توجه به ميزان اصطحلاك ، كيفيت رنگ و تكميل بودن متعلقات آن ميباشد.

لازم به ذكر است سوله دست دوم نياز روز  فقط در مكان هايي كه نظارت نظام مهندسي و شهرداري وجود ندارد قابل اجرا مي باشد .

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۰:۴۴ ] [ vahid ]

 

سوله ساز

از ساليان گذشته ساخت و استفاده از سوله ها در كاربري هاي صنعتي و غير صنعتي به دليل قيمت سوله سازي كم و مدت زمان اندكي كه براي بهره برداري از آن ها لازم است ، مورد توجه بسياري از افراد صاحب مشاغل گوناگون قرار گرفته است.

كه در سال هاي اخير سوله سازي در تهران - سوله سازي در اردبيل و سوله سازي در اصفهان و سوله سازي در مشهد به دليل استفاده از تجهيزات سوله سازي مدرن ، بيش از ساير نقاط كشور ، پيشرفت داشته اند. كه اين خود گام مهمي در پيشرفت همه جانبه و فراگير اين صنعت در تمامي موارد مي باشد .

سوله سازي به عنوان امري تخصصي كه نيار به برنامه ريزي- طراحي و محاسبات دقيق علمي و فني دارد، در تخصص افراد سوله ساز بوده و مردم عادي نمي توانند وارد اين حوزه ي تخصصي بشوند چرا كه اگر ذره اي خطا در تجزيه تحليل ها رخ بدهد ممكن است سازه ي مورد نظر از انسجام كافي برخوردار نبوده و باعث ايجاد خسارت هاي بزرگي به سرمايه گذار و شركت هاي مهندسي و …شود.

سوله ساز فرد متخصصي است كه داراي اطلاعات علمي در باره ي ساخت انواع سازه ها بوده و قادر به محاسبه ي دقيق علمي براي ساخت و بارگذاري اجزاي مختلف تشكيل دهنده ي سوله ها مي باشد.

مهم ترين نكته اي كه سوله ساز بايد به آن توجه كند اسكلت فلزي ساختمان و به طور كلي متريال به كار رفته در ساخت سازه است , آهن آلاتي كه در اسكلت ساختمان به كار مي رود بايد از جنس فولاد مرغوب باشد و مصالح مصرفي بايد درجه يك و با كيفيت بوده و از هر نظر مناسب براي ساخت اين سازه ها باشند .

هرچه متريال و دستگاه هاي جوش و برش و .. پيشرفته تر و از برندهاي معتبر باشند كيفيت سازه هاي ساخته شده نيز افزايش مي يابد كه اين هدف مجموعه و تيم هاي مهندسي ماست .

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد

 

 

مدير فروش : نوين سوله

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۰:۳۱ ] [ vahid ]

 

هزينه ساخت سوله سبك

مورد مهم در برآورد هزينه ساخت سوله سبك ، عامل منطقه ي محل احداث سوله است. به اين معنا كه اگر ميزان تنش و تراكم خاك منطقه به معيارهاي استاندارد نزديك تر باشد، عمليات تسطيح خاك و خاكبرداري و خاك ريزي براي رساندن تراكم خاك به حد نياز، كاهش يافته و به مراتب باعث كاهش هزينه ي نصب سوله مي شود. به عنوان مثال سوله سبك كه نياز به خاكبرداري و بتن ريزي و آرماتور بندي در منطقه ندارند.

نوع پوشش سقف ها، وجود يا عدم وجود جرثقيل در سوله، ميزان ابعاد دهانه –ستون و تيرها و ساير اجزاي به كار رفته در توليد يك سوله نيز؛ از عوامل تعيين كننده اي براي برآورد هزينه ساخت سوله مي باشند كه هر كدام از آن ها داراي هزينه هاي خاص به خود با توجه به طراحي و كاربري سوله ساخته شده مي باشد.

با توجه به توضيحات داده شده مي توان گفت كه برآورد هزينه ساخت سوله در از نوع خرپايي با در نظر گرفتن همه ي جوانب ساخت، از نسبت كمتري در قياس با انواع ديگر برخوردار بوده و به عبارتي مقرون به صرفه تر از ساخت سوله هاي ديگر مي باشد.

در ادامه موارد مهمي را كه بر قيمت ساخت سوله تاثير دارند بررسي مي كنيم:

كاربري سوله

ابعاد سوله و شكل آن ( مثلاسوله سبك قوسي يا شيبدار)

وجود يا عدم وجود جرثقيل سوله

وجود يا عدم وجود نيم طبقه در سوله

اقليم و محل احداث سوله

مصالح پوشش ديوار

مصالح پوشش سقف

نما و نازك كاري

پوشش كف سالن

تجهيزات روشنايي

تاسيسات تهويه مطبوع

تمامي مواردي كه ذكر شد هر كدام مي توانند در تعيين قيمت هر متر مربع سوله سبك تاثير عمده بگذارند. كه در مجموع مي توان گفت كه سوله سبك خرپايي يكي از بهترين نوع سوله در كاربري و هزينه مي باشد كه به سوله ارزان شهرت دارد و سازنده سوله سبك سعي كرده است كه با كاهش وزن ، كيفيت و انسجام اسن سازه را حفظ نمايد . افراديك مي خواهند از سوله ها استفاده نمايند ، بايستي بدانند كه علي رغم كاهش ميزان فولاد به كار رفته در ساخت اين سازه ها ، مقاومت و انسجام بسيار زيادي براي آن ها پيش بيني شده است كه به مراتب بيش از سوله هاي قديمي مي باشد. 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد

 


09199911554 

مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۰:۳۰ ] [ vahid ]

قيمت سوله دست دوم

عوامل زيادي بر روي قيمت سوله ها تاثير گذار هستند كه مهم ترين آن ها عبارت است از : 

 

  • زمين محل اجراي سوله:

 زمين سوله و نوع خاك و حتي ضلع شمالي و جنوبي سوله در قيمت آن اثر گذار مي باشد. در حالت كلي ميزان خاك برداري و زمين در سوله ها بسيار تاثير گذار مي باشد.

 

  • ميزان تراكم خاك:

تراكم خاك در حالت هايي كه كمتر مي باشد نيازمند به پي ريزي بيشتر و فندانسيون با ابعاد بيشتر مي باشد. چرا كه مي بايست زمين ان در برابر عواملي مانند زلزله مقاومت داشته باشد.

 

  • وزن سوله : 

هر چه ميزان فولاد به كار برده شده در ساخت سوله كمتر باشد ، وزن آن ها كاهش مي يابد . مانند سوله هاي خرپايي . بنابراين اين نوع سوله ها داراي وزن كم تري مي باشند به همين دليل قيمت كم تري دارند. سوله هاي خرپايي علاوه بر صرفه جويي در قيمت در ساير موارد ديگر نظير صرفه جويي در وقت نيز موثر هستند كه اين موضوع در راستاي قيمت سوله دست دوم خرپايي براي مثال سوله دست دوم اهواز هم صادق است.

توان تامين سوله دست دوم آماده و سوله دست دوم در حد نو ،  شايد به علت پيچيدگي بازسازي تعميرات فرايند ساده اي نباشد . از اين رو نياز است تا با توجه  توان بالاي فني و مهندسي مورد نياز فرايند بازسازي و ترميم سوله توسط شركت هاي با توان فني بالا و برخوردار ازنيروي مهندسي انجام پذيرد . 

بنابراين اين تامين بايد  با بهره گيري از دانش فني و مهندسي فرايند اصلاح و ترميم بخش هاي آسيب ديده در اين مركز با دقت بالا و براساس نقشه سازه انجام گيرد  و اقدامات لازم در جهت ترميم سازه با نظارت مهندسين مجرب انجام شود.

افراد براي تهيه سوله دست دوم و اطلاع از ليست قيمت سوله دست دوم مي توانند به مركز خريد سوله دست دو رفته و از ميان انواع سوله هاي قابل عرضه ، مناسب ترين آن ها را براي كاربري خود انتخاب كنند. 

 

 جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد

 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۵:۲۷ ] [ vahid ]

فروش سوله در مشهد 

سوله ها در متراژها , وزن ها و به طور كلي انواع مختلفي ساخته مي شوند . يكي از انواع سوله ها سوله سبك قوسي است , اين همانطور كه از نام اين نوع سوله ها برمي آيد داراي وزن سبك و ايده آلي هستند كه همين هم باعث كاهش قيمت ساخت و نصب در آن ها شده است از اين نوع سوله ها مي توان در موارد متعددي استفاده كرد به دليل سقف قوسي شكلي اين سازه ها دارند در برابر حوادثي چون زلزله و طوفان مقاومت بالايي از خود نشان مي دهند اين سازه هاي ضد زلزله بسيار مناسب براي محيط هاي زلزله خيز است .

از سوله هاي سبك قوسي در كاربري هاي متعددي مي توان استفاده كرد يكي از اين موارد ساخت سوله مرغداري است چرا كه در سوله هاي مرغداري و پرورش طيور لازم است تا سازه ارتفاع كم و قوس زيادي داشته باشد .

سوله فروشي كرج نيز همانند فروش سوله در مشهد و ساير شهرها صورت مي پذيرد تنها وجه تمايز سوله ها در شهر هاي مختلف نوع آب و هواي منطقه است كه تاثير بسزايي در اين زمينه دارد .

سوله ها را مي توان به دو صورت نو و كاركرده تهيه نمود .

فروش سوله نو مزاياي خاص خود را دارد همانطور كه فروش سوله كاركرده , سوله هاي نو با كيفيت تر اند و بنا به سفارش مشتري دقيقا براي همان هدف مدنظر مشتري طراحي و ساخته مي شود  و خريد  سوله دست دوم نيز از لحاظ قيمت پايين آن مي تواند انتخاب خوبي براي افرادي كه نمي خواهند هزينه ي زيادي پرداخت كنند باشد .

ساخت و طراحي سوله فولادي چگونه است؟

فولاد ماده اي با ويژگي هاي منحصر به فرد است كه در ساخت ساختمان كاربرد دارد. فولاد جزو مصالحي است كه به صورت ارزان در پروژه هاي ساختماني مانند ساخت و طراحي سوله فولادي استفاده مي شود. اين ماده در برابر خوردگي و آتش سوزي شديد مقاومت كمي دارد اما با نظارت و كنترل درست و مناسب مي توان ضعف هايش را كاهش داد. فولاد با رفتار سازه اي مشخص و قابليت اجراي دقيق، به همراه جزئيات و ظرافت هايي كه دارد امكاناتي را فراهم مي كند كه هيچ ماده ديگري نمي تواند جايگزين آن شود.

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۳:۴۰ ] [ vahid ]

ساخت سوله صنعتي

مهم ترين كاربرد سوله ها ساخت سوله صنعتي است , اين نوع سازه هاي نقشي تعيين كننده در صنعت دارند به همين دليل هم ساخت آن ها تفاوت هايي با سايرين دارد , اين نوع سازه ها بايد با قدرت و مقاومت بالاتري ساخته شوند تا در مقابل بارهاي سنگين استحكام لازم را داشته باشند . ازجمله فشارهايي كه به سوله هاي صنعتي وارد مي شود : بار جرثقيل نصب شده , ابزارآلات نصب شده , وزن خود سازه و ..

قيمت سوله صنعتي

هزينه ساخت سوله صنعتي با ساير سوله اندكي تفاوت دارد و اين به دليل فاكتورهايي است كه در اين نوع سازه ها نقش دارند .

از عوامل تاثير گذار در قيمت ساخت سوله هاي صنعتي مي توان موارد زير را نام برد :

1. ميزان وزن سوله :

 سوله هاي صنعتي به دليل نوع كاربري و ساختاري كه دارند عمدتا با وزن هاي سنگيني ساخته مي شوند , البته با به كارگيري روش ها و تكنيك هاي خاصي مي توان سوله فوق سبك صنعتي ساخت كه بسيار به صرفه تر و كاربردي تر از سوله هاي قبلي است .

2. روش ساخت سوله :

 با به كارگيري جديدترين متدها و تجهيزات سوله سازي مي توان سوله اي بهينه ( چه از نظر زمان ساخت و چه از نظر قيمت ) توليد نمود كه در برابر هر نوع فشاري مقاومت كافي را داشته باشد .

3. كيفيت متريال : 

اينكه در ساخت سوله از چه مصالح با چه ميزان كيفيتي استفاده شده است در قيمت تمام شده ي سوله تاثير مستقيم دارد , ساخت سوله از سوي شركت هاي باتجربه و مجهز در اين حين بسيار اثرگذار است كه مي توانند با استفاده از مهندسان كارآزموده و تجهيزات به روز خود بدون اينكه كيفيت ساخت را پايين بياورند در هزينه هاي جاري صرفه جويي كنند و قيمت نهايي را پايين بياورند .

با مديريت هريك ازاين موارد مي توان سوله ارزان ساخت كه هم كيفيت متريالش مرغوب باشد و هم استحكام لازم را داشته باشد .

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۱۴:۳۲ ] [ vahid ]

خريد سوله در كرمان

خريد سوله در كرمان عمدتا با هدف راه اندازي واحدهاي صنعتي صورت مي پذيرد و از اين سازه ها بيش تر براي ساخت سوله صنعتي بهره برده مي شود .

سوله هاي صنعتي

از قابهاي صنعتي به صورت يك و يا چند دهانه و عموما يك طبقه با سقف هاي شيبدار براي پوشش دهانه هاي بزرگ در كارخانه هاي صنعتي، كشاورزي،انبارها ، تعمير گاه ها و ساخت سوله ورزشي و…. استفاده مي شود. 

در سالهاي نه چندان دور براي پوشش دهانه هاي بزرگ در ساختمان هاي مورد اشاره از سازه هايي به صورت خرپا استفاده مي شد . ليكن امروزه استفاده از قابها با مقطع متغير و اتصالات ممان گير در ساخت سازه هاي صنعتي بسيار متداول است

قيمت سوله در كرمان

با توجه به كيفيت سوله ها قيمتشان هم مي تواند متغير باشد هر چه ميزان كيفيت مصالح به كار رفته در سازه و به طور كلي كيفيت سازه بيش تر باشد قيمت نهايي سوله نيز به نسبت افزايش مي يابد اما همانطور كه گفته شد كادر فني مجموعه مي تواند اين هزينه ها را تا ميزان قابل توجهي كاهش دهند بدون اينكه از كيفيت و استحكام سازه ها كاسته شود .

هزينه ساخت سوله براساس پارامترهايي چون :

وزن سوله 

كاربرد سوله 

محل احداث سوله 

روش ساخت سوله 

و..

انواع سوله 

سوله ها به سه روش ساخت مي شوند :

سوله سبك خرپايي

سوله تيرورقي

سوله يو بي ام 

كه هركدام ويژگي هاي مختص خود را دارند , ساخت سوله ارزان و با كيفيت نيازمند به كارگيري روش مناسب است . بهترين روش موجود در بازار , روش خرپايي است كه هم هزينه كمتري نسبت به سايرين دارد و هم بسيار مقاوم تر و مستحكم تر , اين نوع سازه ها در مدت زمان نسبتا كوتاهي ساخته و به مشتريان تحويل داده مي شود .

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۹:۱۶ ] [ vahid ]

خريد سوله در اصفهان 

سوله ها مكان هايي سرپوشيده و وسيع هستند كه به خاطر نوع ساخت ويژه شان و همچنين هزينه هاي اندكي كه تا مرحله به اجرا در آوردن در بر مي گيرند ؛ مورد استقبال و توجه صاحبان صنعت ها و حرفه هاي گوناگون قرار گرفته اند . 

اين سازه ها بايستي به دست افراد متخصص طراحي و توليد شوند كه قابليت استفاده براي خريد  و فروش مثلا فروش سوله در شهرك صنعتي يا هر نقطه ي ديگري و يا حتي بعد از گذشت مدت زماني امكان اجاره سوله براي آن هايي كه مي خواهند اين اقدام را انجام دهند ، وجود داشته داشته باشند.

 

طراحي و ساخت سوله موضوعي دقيق و بسيار پر اهميت مي باشد كه نيازمند دقت فراوان مي باشد. درطراحي سوله مراحل مختلفي وجود دارد و همچنين با استفاده از روش هاي تخصصي انجام مي گيرد. هر گونه بي توجهي در طراحي و ساخت سوله ممكن است كل كار را با مشكل مواجه بسازد و باعث شود تمامي زحمات هدر رفته و يا خساراتي ايجاد شود.

تيم هاي مهندسي ساخت و خريد سوله در اصفهان - خريد سوله در تهران خريد سوله در كرمانخريد سوله در شهريار و ... با بهره گيري از استاندارد ها و ابزار آلات به روز اقدام به ساخت سازه هايي ايمن و قدرتمند مي كنند , ابزارآلاتي جديد با ويژگي هاي منحصر به فردي در توليد اين سازه ها كارساز اند .اين سوله ها در هر شهري قابليت اجرا و توليد دارند و يا مي توان سراغ آن ها را از سوله فروشي حومه تهران گرفت.

مي توان سوله هايي با استحكام بالا ساخت كه در برابر عواملي چون باد , برف و طوفان و .. مقاومت لازم را داشته باشد , نكته ي مهم ديگري كه در ساخت سوله مد نظر است وزن سازه مي باشد , ساخت سازه هايي با وزن سبك در دستور كار است تا هم سرعت ساختشان بالا رود و هم هزينه ها كاهش يابد .

 

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۴۰:۲۱ ] [ vahid ]

قيمت ساخت سوله

كم بودن هزينه ساخت سوله ها يكي از مهم ترين عواملي است كه صنعتگران مختلف رو به سوي ساخت آن ها آورده اند . افرادي كه اقدام به ساخت سوله ها مي كنند مي دانند كه عواملي مي تواند هزينه ي ساخت سوله را كم يا زياد كنند .

از مهم ترين اين عوامل ميزان تراكم خاك مي باشد. به اين معنا كه سوله بايد در زميني بنا شود كه داراي تراكم خاك استاندارد باشد. حال برخي مواقع ناگزير به احداث سوله در مكان هايي با خاك سست هستيم بنابراين مهندسين سازه با استفاده از ماشين آلات مربوطه در اولين قدم ، اقدام به خاكبرداري و تخليه تمام خاك كرده و بعد از آن لايه لايه خاك ريزي مي كنند تا حدي كه تراكم و سفتي خاك منطقه به حد مجاز برسد. تمام اين عوامل مانند كاربرد ماشين الات، خاك برداري ها، خاكريزي ها و … باعث ازياد هزينه ساخت سوله خواهد شد.

به دليل كاربري هاي متفاوت اين نوع سازه ها قيمت آن ها نيز با هم متفاوت است براي محاسبه ي هزينه ساخت سوله بايد به پارامترهاي زيادي توجه كنيم :

محل احداث : 

يكي از عوامل تاثيرگذار در قيمت سوله منطقه احداث آن است , در محل هايي كه خاك منطقه سست و يا آب و هواي آن نا معتدل است لازم است سازه با مقاومت و استحكام بالاتري ساخته شود .

وزن سوله : 

ساخت سوله ارزان نيازمند بكارگيري متدهاي سبك سازي سوله است , سازه هرچه سبك تر باشد قيمت كمتري پيدا مي كند .

كاربري سوله :

 مهم ترين فاكتور تاثير گذار همين كاربري سوله است كه بايد در ابتداي امر مشخص شود , مطمئنا سازه اي كه براي ساخت سوله صنعتي به كار برده مي شود قيمتي متفاوت با ساخت سوله ورزشي دارد .

متريال به كار رفته : 

مصالح و متريالي كه در ساخت سوله به كار رفته ) سنگين و يا سبك ) هم در اين مورد تاثير گذار است .

 

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۵:۱۷ ] [ vahid ]

سوله سازي در مشهد

 سوله سازي در انواع شهر هاي ايران داراي شركت هايي معتبر مي باشد. امر سوله سازي يك امر بسيار پر اهميت مي باشد و براي اقدام به اين كار مي بايست اطلاعات دقيق در اين زمينه را به دست آوريد. سوله در واقع سازه اي ساخته شده از فولاد و با مقاومتي بالا مي باشد. اين امر باعث شده است تا از اين نوع سازه در پروژه هاي بسيار با كاربرد بالا استفاده شود.

سوله ساز با استفاده از تجهيزات سوله سازي كه در اختيار دارد مي تواند سازه اي قدرتمند با مقاومت بالا توليد نموده و در اختيار خريداران قرار دهد , البته اين مهم زماني ميسر مي شود كه هم افراد مجموعه و هم تجهيزات موجود از لحاظ فني به روز باشند و سازنده سوله نيز دانش و تجربه كافي در اين زمينه را داشته باشد .

سوله سازي در مشهد نيز كه در ليست شركت هاي سوله سازي قرار دارد با استفاده از به روز ترين علم سوله سازي , سازه هايي دقيقا مطابق با نياز مشتري مي سازد ودر مدت زمان كوتاهي تحويل مي دهد .

مزاياي سوله و انواع آن

همانطور كه مي دانيد امروزه سوله ها به سازه هايي كاربردي بدل شده اند كه نقش تعيين كننده اي در صنعت ايفا مي كنند و مي توان از اين سازه هاي قدرتمند و كاربردي در موارد متعددي استفاده كرد , از جمله مزاياي سوله مي توان به موارد زير اشاره كرد :

1. ايجاد استحكام متناسب با نياز طراحي

2. امكان پرهيز از عيوب ذاتي سازه‎هاي تيرورقي در سوله

3. امكان طراحي و اجراي سازه‎هايي با ابعاد بزرگ و بسيار قابل توجه

4. فونداسيون سبكتر در قياس با سازه‎هاي مشابه تيرورق

5. سبكي قابل توجه سازه

6. ايمني زياد در برابر عوامل مخرب محيطي همچون زلزله ( نسبت استحكام به وزن بالا )

7. انعطاف پذيري زياد

8. توانايي اجراي سازه‎هايي با اشكال متنوع

9. امكان استفاده از مصالح متنوع در ساخت سوله

 

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۴:۴۴ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب