rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 239
افراد آنلاین : 2
همه : 6288
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ساخت سوله صنعتي 

سوله ها به دليل مزاياي قابل توجهي كه دارند در موارد متعددي مورد استفاده قرار مي گيرند يكي از مهم ترين كاربرد سوله ها ساخت سوله صنعتي است , از اين سازه هاي قدرتمند و منسجم مي توان در ساخت سوله كارخانه ها , انبار ها , سردخانه ها و .. بهره برد .

از ديگر كاربردهاي سوله مي توان به موارد زير اشاره كرد :

ساخت سوله مرغداري

ساخت سالن هاي پرورش قارچ 

سالن هاي ورزشي

سالن هاي نمايشگاهي

ساخت سوله گاوداري

و بسياري موارد ديگر

قيمت ساخت سوله صنعتي

هزينه ي ساخت سوله در هر كاربري به عوامل متعددي بستگي دارد از جمله ي آن ها كه مهم ترين هم محسوب مي شود متراژ سوله مي باشد ميزان ابعاد سوله كه از سوي كارفرما تعيين مي گردد در قيمت نهايي سوله بسيار اثر گذار است به عبارتي ديگر مي توان گفت با افزايش متراژ سوله ها هزينه هاي ساخت سوله كاهش مي يابد .

ساخت سوله ارزان نيازمند به كارگيري تكنيك ها و متدهايي از جمله تكنيك سبك سازي سوله است , هراندازه كه وزن سازه كمتر باشد قيمت ساخت سوله نيز كاهش مي يابد .

اجزاي ساخت سوله

سوله از اجزاي زير تشكيل شده است :

1- ستون 

2- رفتر(فريم ) 

3- پرلين 

4- استرات 

5- بادبند 

6- سگراد (ميل مهار )

7- نبشي سينه بند 

8- سايه بان 

9- ستون وال پست 

10- پيچ و مهره .

11- بار برف .

12- بار باد .

13- نيروي زلزله .

14- مقاومت خاك منطقه ي مورد نظر جهت نصب سوله .

15- پوشش مورد نظر سقف .

 

سوله به اشكال مختلفي طراحي و ساخته مي شود .

 

در طراحي و ساخت سوله فاكتورهاي مهمي دخيل هستتد كه در ذيل به آ نها اشاره مي كنيم  :

ارتفاع كنار

دهانه سوله 

طول سوله 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۷:۱۳ ] [ vahid ]

خريد سوله در كرمان

سوله چيست؟

معمولا جهت ساخت سوله صنعتي از مقاطع با مقطع متغير استفاده مي شود كه ابعاد و وزن اين مقاطع با توجه به كاربري هر واحد صنعتي تغيير مي نمايد كه مهمترين عوامل تعيين كننده در وزن سالنهاي صنعتي عبارتند از : 

منطقه مورد نظر حهت ساخت سوله از جهت ميزان سرعت وزش باد

ميزان حداكثر بارش برف

دهانه سالن

ارتفاع ستونها 

در صورت نياز جرثقيل سقفي 

پركاربرد ترين ساختمان فولادي پيش ساخته در سراسر جهان سوله است و در بيش از ۹۰ درصد صنايع ، انبارها ، ورزشگاه ها ، سالن هاي توليد دام و طيور و ساخت سوله ورزشي و … بكار مي رود 

مجموعه ما در كرمان با دارا بودن تيم هاي متخصص و با تجربه در زمينه ي ساخت سازه هاي فلزي قادر به ساخت سوله ها با بالاترين كيفيت و استانداردهاي روز سوله سازي است كه توانسته موفقيت هاي زيادي در اين زمينه كسب كند .

از جمله خدمات مجموعه ما مي توان به راهنمايي تلفني خريداران در جهت انتخاب صحيح و متناسب با نيازشان اشاره كرد كه به خريدارن اين امكان را مي دهد تا با شناخت صحيح انواع سوله ها و آگاهي كامل , سازه هاي مناسب خود را انتخاب و خريداري بنمايند . از ديگر خدمات اين مجموعه ضمانت سازه ها و خدمات پس از فروش است كه در صورت وجود هرنوع ايراد هر چند جزئي با تماس با شركت , ما همه ي تلاش خود را در جهت رفع مشكل به كار مي گيريم تا رضايت كامل مشتريان را به دست آوريم .

انواع سوله 

سوله ها را مي توان به دو صورت تهيه نمود : خريد سوله دست دوم و خريد سوله نو

سوله هاي دست دوم عمدتا در مواردي كه كيفيت سازه خيلي مهم نيست به كار برده مي شود و سوله هاي نو وقتي كه لازم است سازه استحكام كافي را داشته باشد .

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۱:۰۸ ] [ vahid ]

فروش سوله در مشهد

با تغييراتي كه در روند ساخت سازه هاي فلزي پيش آمد صنعت سوله سازي در مشهد نيز همانند شهرهاي ديگر دچار پيشرفت هايي شد , فروش سوله در مشهد امروزه با تحولاتي همراه شده كه اين تحولات سبب استحكام و قابليت هاي بيش تر سازه هاي فلزي گرديده است . ازجمله مواردي كاربرد سوله ها در مشهد مي توان به موارد صنعتي اشاره نمود بدين منظور شهرك هاي صنعتي در حومه شهر احداث شده و فروشندگان سازه هاي فلزي نيز اقدام به فروش سوله در شهرك صنعتي نموده اند بدين ترتيب بخش مهمي از صنعت در گرو ساخت اين سازه هاست تا واحدها بتوانند با خيال راحت در آن به فعاليت هاي صنعتي و اقتصادي بپردازند .

شركت هايي كه اقدام به فروش سوله نو مي كنند بايد دانش كافي در اين زمينه را داشته باشند و بتوانند سازه هايي بر اساس استاندارهاي روز سوله سازي بسازند و به مشتريان تحويل دهند . سوله ساز با استفاده از تجهيزات سوله سازي جديد و به روز مي تواند سازه هايي با بالاترين كيفيت توليد نمايد .

طراحي سوله 

براي طراحي سوله  يك سري اطلاعات لازم است كه خلاصه اي از آنها در ذيل آورده شده اند :

بارگذاري بار مرده ، بار برف ، بار نامتقارن

بارگذاريهاي جانبي خود سوله كه مشمول بار حوادث طبيعي نظير باد و زلزله مي باشد

بار گذاري جرثقيلي جهت سوله ، اينكه آيا جرثقيل در طراحي سوله ها مد نظر قرار بگيرند يا نه ؟

ضريب منطقه اي ، رفتارها و اهميت سوله

ارتفاع جانبي و ارتفاع ديوار سوله

دهانه سوله و طول

تعداد قابهاي طولي سوله

درز انقطاع

مهم ترين مرحله ساخت سوله طراحي آن است , پس از طراحي نيز نوبت به ساخت آن است . نوع سوله بايد از ابتداي كار مشخص باشد كه بر اساس كاربري سازه تعيين مي گردد به اين ترتيب مي تواند سازه ها را به سه صورت :

خرپايي , تيرورقي و يو بي ام ساخت .

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۲:۳۲ ] [ vahid ]

ليست قيمت سوله دست دوم

خريد سوله دست دوم همانطور كه گفته شد مزاياي خاص خود را دارد در مواردي كه كيفيت سازه چندان مهم نباشد و سرمايه ي موجود به خريد سازه نو كفاف ندهد استفاده از اين نوع سوله ها مي تواند انتخاب خوبي باشد البته به شرطي كه سازه از شركتي خريداري شود كه تمام استاندارد هاي روز سوله سازي در آن رعايت شده باشد و فروشنده هم سازه خود را تضمين كند تا در آينده هزينه ي اضافي متوجه خريدار نشود , سوله دست دوم ارزان را مي توان از مركز فروش سوله دست دوم در هر شهر تهيه نمود به طور مثال شركت سوله سازي اردبيل سازه هايي كاركرده به مشتريان خود ارائه مي دهد كه از مقاومت و طول عمر نسبتا بالايي برخوردار هستند و قيمت مناسبي هم دارند .

با خريد سوله دست دوم آماده مي توان در زمان و هزينه ها صرفه جويي كرد اين سازه ها قيمت پايين تري دارند و در مدت زمان كوتاهي نصب و آماده ي بهره برداري مي گردند .

سوله هايي وجود دارند كه علاوه بر مزاياي سوله هاي نو مزيت هاي سوله هاي دست دو را نيز شامل مي شوند اين سازه ها با نام سوله دست دوم در حد نو شناخته مي شوند كه در موارد كثيري هم كاربردي هستند .

وزن سوله دست دوم

 در بعضي موارد خريداران سوله دست دوم به دنبال سازه هاي كيلويي بوده و معيار مقايسه باصرفه بودن را هركيلو ساخت سوله با سوله دست دوم قرار مي دهند كه در بسياري موارد به دليل اينكه سوله دست دوم موجود وزن سنگيني داشته از سوله نو هم گران تر تمام مي شود. زيرا سوله نو را با در نظر گرفتن تمامي موارد استاندارد سازي و آئين نامه هاي نظام مهندسي و علم محاسبات و نرم افزار هاي طراحي و از همه مهم تر سبك سازي مي توان با كمترين قيمت سوله ساخت در صورتي كه سوله دست دوم را نمي توان گفت كه تمامي موارد بالا را دارا مي باشد.

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۴۲:۴۱ ] [ vahid ]

ساخت سوله ارزان

سوله به سازه هايي فلزي گفته مي شود كه در موارد متعددي قابل استفاده هستند , سوله ها به طور كلي متشكل از چند قاب بزرگ فلزي چند تكه هستند كه اعضاي اصلي باربر آن شامل تعدادي خرپا يا رفتر ساخته شده از ورق، كه قاب هاي خمشي موازي را تشكيل مي دهند. ستونهاي سوله كه زير خرپا يا رفتر قرار مي گيرند. لاپه ها كه بصورت موازي و در امتداد طولي سازه روي خرپا يا رفتر قرار مي گيرند تا پوشش سقف روي آنها نصب شود. در مواردي كه سوله داراي جرثقيل باشد علاوه بر موارد فوق شاه تير و پل جرثقيل نيز به قطعات اسكلت سوله افزوده مي شود.

 ساخت سوله سبك ارزان

با مديريت هريك از موارد بالا مي توان تا حد زيادي قيمت هاي اضافي ساخت و ساز را كاهش داد .نوعي از سوله ها وجود دارند كه به دليل وزن سبكشان و هم چنين روش ساختشان قيمت به صرفه و ارزاني دارند نام اين سوله ها ,سوله سبك خرپايي است .

ساخت اين سوله ها با سرعت قابل توجهي انجام مي گيرد و مقاومت و استحكام آن ها را تضمين مي كند بديهي است با ساخت اين نوع سوله ها مي توان به ميزان قابل توجهي در هزينه هاي جاري صرفه جويي نمود.  

قيمت ساخت سوله 

هزينه ساخت سوله ها با هم متفاوت است هنگامي كه از اين نوع سوله ها قرار باشد در مواردي چون ساخت سوله گاوداري استفاده شود قيمت و هزينه اي متفاوت با زماني دارند كه قرار باشد به جهت احداث و يا ساخت سوله صنعتي به كاربرده شود .

ساخت سوله ارزان و با كيفيت نيازمند به كارگيري تجهيزات سوله سازي مدرن و متريال و مصالح مرغوب و درجه يك است و تنها مجموعه هايي قادر به ساخت چنين سازه هايي هستند كه علم روز سوله سازي را در ساخت سازه هاي خود به كار گيرند .

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۰:۱۴ ] [ vahid ]

سوله سبك خرپايي

امروزه استفاده از انواع سوله هاي خرپايي به نسبت سوله هاي يو بي ام و تير ورقي به دليل داشتن مزاياي زياد و نيز رفع نقص اين سوله ها، بيشتر مورد استقبال صاحبان مشاغل و و صنعتگران قرار گرفته است..

اعضاي اين نوع سازه ها به شكل خرپا بوده و با استفاده از قوطي پروفيل ساخته مي شوند. ساختار خرپايي اعضاء و هندسه بهينه سازه موجب شده اند كه وزن فولاد مصرفي در اين نوع سازه ها نسبت به سوله هاي ساخته شده با تير ورق كمتر باشد؛ همچنين، به علت سبكي وزن سازه از يك سو و قابليت تحمل نشست هاي نسبي از سوي ديگر، فونداسيون مورد نياز جهت تأمين پايداري اين نوع سازه ها بسيار اقتصادي مي باشد.

در اين ميان نوعي از سوله هاي خرپايي با نام سوله سبك خرپايي در حال توليد مي باشد كه با كيفيت و قابليت هايي به مراتب بيشتر از سوله خرپايي هاي معمولي در حال عرضه مي باشد.

اين نوع از سوله ها به عنوان سوله سبك و ارزان بسيار مورد استقبال صنعتگران در حرفه هاي مختلف قرار گرفته است و يكي از عمده ترين دلايل آن را مي توان در كم بودن قيمت هر متر مربع سوله سبك جست و جو كرد.

سازنده سوله سبك ميزان فولاد مصرفي در اين سازه را به مقدار زياي كاهش داده است وبه همين دليل علاوه بر كاهش وزن اين سازه از لحاظ اقتصادي نيز هزينه هاي ساخت پايين آمده و سوله ارزان شناخته شده است.

فوندانسيوني كه براي ساخت سوله سبك استفاده مي شود قابليت تحمل نشست هاي نسبي را دارد و با هندسه خاصي در ساخت آن ها به كار رفته است.

از اين نوع سوله ها مي توان تقريبا در تمام كاربري ها اعم از صنعتي و غير صنعتي نيز بهره برداري كرد و به همين دليل است كه لقب سوله هاي همه پسند را در ميان صاحبان مشاغل به خود اختصاص داده است. و امكان يافتن سوله سبك دست دوم نيز براي افراد وجود دارد.

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۷:۲۱ ] [ vahid ]

اجاره سوله در جاده مخصوص 

از آنجا كه در حال حاضر ساخت سوله ها در انواع كاربري ها در ميان افراد زيادي متداول شده است ، شايد شما كاربر عزيز با اين سوال كه كاربرد سوله ها چيست ؟ مواجه شده باشيد. در ادامه مطلب به سوال شما پاسخ داده مي شود.

كاربرد سوله ها چيست ؟

از سوله ها در مصارف مختلفي استفاده مي كنند به برخي از آن ها اشاره مي كنيم :

 

  • ابرسازه ها و برج ها
  • كارخانه هاي صنعتي
  • اردوگاه هاي نظامي (انبار مهمات و ..)
  • استاديوم هاي بزرگ
  • سالن هاي ورزشي همچون استخرها
  • تعميرگاه ها و آشيانه هاي هواپيماها
  • اسكان هاي اضطراري
  • اماكني همچون شهربازي ها (وسايل بازي و..)

علاوه بر اين كه امكان خريد سوله در شهرك صنعتيخريد سوله در اصفهانخريد سوله در كرمان و بسياري ديگر از نقاط كشور فراهم شده است ، اما برخي از بهره برداران نيز هستند كه يا مدت زمان كوتاهي براي استفاده از سوله در نظر دارند و يا امكان صرف هزينه براي ساخت سوله هاي نو را ندارند .بنابراين به سمت خريد اجاره سوله دست دوم و يا حتي اجاره سوله در جاده مخصوص يا جاهاي ديگرمي روند.

 

در اجاره سوله متقاضي سازه اي را متناسب با نوع نياز خود اجاره مي كند و در مدتي كه تعيين شده از آن استفاده مي كند , سوله دست دوم ارزان در اين موارد به كارگرفته مي شوند كه مي توان آن ها را در كوتاهترين زمان ممكن آماده ي احداث و بهره برداري نمود .

از جمله مواردي كه در اجاره سوله ها بايد به آن توجه نمود روش ساخت آن است , اينكه سوله به چه روشي ( خرپايي , تيرورقي , يو بي ام ) ساخته شده اند . سوله هاي تيرورقي به دليل فولادي كه در آن ها مصرف شده وزن سنگين تري دارند به همين دليل هم در زمان بيش تري آماده ي بهره برداري مي شوند و قيمت بالاتري هم خواهند داشت .

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۴:۲۶ ] [ vahid ]

سوله سازي اردبيل

سوله سازي اردبيل در ليست بهترين شركت هاي سوله سازي قرار دارد , سازنده سوله در اين واحد سعي در افزايش بازده ي سازه هاي خود از طريق افزايش مقاومت و استحكام سازه و هم چنين سرعت ساخت آن ها دارد . 

سوله ها را مي توان در مواردي چون :

ساخت سوله مرغداري , ساخت سوله ورزشي , سالن هاي همايشات و كنفرانس ها , سالن هاي پرورش دام و طيور , مركزخريد ها و .. به كار برد .

سوله در يك نگاه

سوله سبك ترين سازه فلزي كه سقف تمام آنها به صورت شيبدار اجرا مي گردد .

با قابليت منحصر به فرد كه اولين بار در جهان توسط شخصي به نام سوله طراحي و اجرا گرديد.

سوله به علت مزاياي زياد مخصوصاً سبكي وزن در دنيا متداول است.

مراحل اجراي سوله شامل :

 محاسبات ، نقشه هاي اجراي كامل ، برش ورق ، مونتاژ ، جوش ، شات بلاست و رنگ آميزي ، حمل و نصب مي باشد

قيمت سوله سازي اردبيل

به منظور بهينه كردن سوله ها تكنيك هاي خاصي به كار برده مي شود منظور از بهينه كردن , كاهش هزينه ساخت سوله و هم چنين ايمن تر نمودن سازه هاست كه با به كارگيري متدهاي جديد و به روز دنيا عملي مي شود .

مهم ترين فاكتور در تعيين قيمت سوله ها كاربري آن است , سوله اي كه براي يك واحدصنعتي همانند يك كارخانه ي صنعتي به كارگرفته مي شود قيمتي متفاوت با يك سوله ي ورزشي و يا انبار دارد .

فاكتور بعدي ابعاد سوله است سوله هايي با ابعاد بسيار بزرگ بودجه ي بيش تري را به خود اختصاص مي دهند .

افرادي كه در مجموعه اشتغال دارند بايد از سطح دانش و آگاهي بالايي نسبت به سازه هاي فلزي برخوردار باشند بدين ترتيب مي توان سازه هايي مستحكم و مقاوم با حداقل هزينه ها ساخت و از هدر رفتن متريال و سرمايه جلوگيري نمود .

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۳:۱۵ ] [ vahid ]

سوله فروشي كرج

سوله فروشي كرج , فروش سوله مشهد , فروش سوله در شيراز و .. همه با اين هدف اقدام به ساخت سوله و فروش آن مي كنند كه سازه اي مرغوب با قيمت مناسب را به دست مشتريان برسانند و اين در گرو رعايت يكسري اصول و قوانين روز سوله سازي است .

نكات مهم در ساخت سوله

در فرايند ساخت سوله نكاتي داراي اهميت وجود دارند كه توجه به آن ميتواند بسيار موثر باشد . از اين رو در اين مقاله سعي به معرفي آن ها و مطرح كردن آن ها را به جهت شناخت مخاطبين گرامي را داريم .در اين مقاله تلاش شده است تا همه موارد با اهميت در ساخت سوله ذكر شده و اطلاعات مهم به مخاطبين منتقل شود. شايد دانستن اين امر بتواند كمك زيادي به حل مشكلات پيش رو در اين زمينه داشته باشد.

توجه به زيبايي نماي بيروني و دروني 

صرفه جويي در برنامه زمان بندي ،

صرفه جويي در هزينه دستمزد كارگران 

مقام بودن در برابر پوسيدگي و رطوب

 

انواع سوله

سوله هاي تيرورقي

سوله هاي يو بي ام

سوله سبك خرپايي

هر كدام از اين نوع سوله ويژگي هايي را دارند. در بين اين سوله ها سوله هاي تيرورقي قدمت بالايي دارند و ساخت آن پر معايب و هزينه بر مي باشد به همين دليل ساخت آن زياد طرفداري ندارد. در حال حاضر سوله هاي يو بي ام و خرپايي با توجه به مزاياي زيادي كه دارند بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند. به ويژه ساخت و فروش سوله هاي خرپايي به دليل مزاياي زياد و همچنين پوشش دادن معايب سوله هاي ديگر بسيار پر كاربرد مي باشد. سوله هاي خرپايي مزايايي همچون مقاومت بالا، وزن كم و قيمت كم و بسياري از مزاياي ديگر را دارند. براي اطلاع بيشتر درمورد سوله هاي خرپايي و سوله سازي در كرج با شركت ما تماس حاصل فرمائيد.

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۱:۱۸ ] [ vahid ]

سوله ارزان

قيمت ساخت سوله ها به دليل نوع متريال مصرفي در آن ها ( سبك و يا سنگين ) با يكديگر متفاوت است 

انواع سوله

سوله ها به سه گروه كلي تقسيم مي شوند كه شامل سوله سبك خرپايي ، سوله هاي يو بي ام و سوله هاي تير ورقي مي باشد. هر كدام از اين نوع سوله ها داراي قيمت هاي خاص خود مي باشند  در اين بين سوله هاي خرپايي داراي تفاوت هايي مي باشند.

چه نوع سوله اي ارزان است؟

سوله ي ارزان در واقع به صورت دست دوم مي باشد. سوله هاي دست دوم ممكن است با رنگ مجدد باشند اما قيمت انها به ميزان فولاد مصرف شده و كيفيت آن بستگي دارد. سوله اي كه براي بار دوم مورد استفاده قرار مي گيرند بايد سوله ي اوليه با استفاده از مصالح مرغوب ساخته شده باشد. قيمت سوله دست دوم معمولا بر اساس ميزان تخريب سوله اوليه، كيفيت سوله و ميزان فولاد و به كار رفته و نرخ روزانه بستگي بستگي دارد. افرادي كه اقدام به خريد سوله ي دست دوم مي كنند بايد سوله ي مورد نظر را به متخصصين و مهندسين حرفه اي سپرده و محاسبات لازم روي آنها انجام گيرد.
سوله سبك و ارزان را مي توان از مجموعه هاي به نام سوله ساز تهيه كرد .

قيمت سوله

نوع ساخت سوله با وزن تمام شده آن متغير است. چراكه ساخت سوله به دلايل متعددي در وزن هاي متغيري ساخته ميشود بنابراين با در نطر گرفتن مواردي كه به آن اشاره خواهيم كرد ميتوان به دلايل اختلاف وزن ساخت سوله پي برد كه از آن جمله محل اجراي سوله ميباشد. محل اجراي سوله به علت محاسبات بار برف و زلزله و ميزان وزش باد در تمامي دنيا متغير است. مثلا مناطقي كه بارش برف دارد به دليل تحمل وزن بارش برف روي سقف سازه قاعدتا سوله سنگين تر ساخته شده و در مناطق گرمسير كه عمدتا بارش برفي وجود ندارد امكان ساخت سوله با وزن بسيار سبك تري امكان پذير است.

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۰:۱۰ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب