rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 239
افراد آنلاین : 1
همه : 6295
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ساخت سوله مرغداري 

ساخت سوله با سازه هاي ديگر متفاوت مي باشد. چرا كه از آن ها در كار هاي گسترده و صنعتي استفاده مي شود. به اين منظور كه در سازه ي سوله دهانه ها از ديگر سازه ها بسيار گسترده تر مي باشد و همچنين اين سازه ها داراي شيب بوده و قاب هاي متفاوتي را دارا مي باشد. براي ساختن سوله ها به دليل بزرگ بودن ابعاد تير ها و ستون ها نمي توان از پروفيل هاي موجود در بازار استفاده نمود و مي بايست اقدام به ساخت آن ها كرد. به اين پروفيل هايي كه در صنعت سوله ساخته و تهيه مي شود اصطلاحا تيرورق گفته مي شود.

كاربري سوله ها بسيار متفاوت مي باشد مثلا مي توان از آن ها براي ساخت سوله صنعتي  - ساخت سوله دامداري – ساخت سوله ورزشي و يا حتي ساخت سوله مرغداري بهره گرفت.

سوله مرغداري

سازنده سوله بايد دانش كافي را در اين زمينه باشد چرا كه ساخت سوله هاي مرغداري با ساير سوله ها متفاوت است اين نوع سوله ها با ظرفيت هاي مختلفي توليد مي شوند , سقف آن  هاداراي ارتفاع كم و قوس زيادي است و حوضچه هايي نيز در سازه تعبيه شده كه از جمله ي تفاوت اين نوع سوله ها با ساير سوله محسوب مي شود از اين رو در هريك ساخت سوله قيمت مختص خود را دارد كه مي توان با يكسري استاندارد ها و دستورالعمل ها سوله هايي به صرفه از لحاظ اقتصادي ساخت .

ساخت سوله قيمت مناسب تري نسبت به ساخت ساختماني با همين كاربري براي مرغداران دارد و در مجموع مي توان گفت كه از مرحله صفر تا صد ساخت اين سوله در محاسبه هزينه ساخت سوله مي توان برآوردي بسيار خوب براي كاهش هزينه ساخت سوله داشته باشيم.

سوله هاي مرغداري را مي توان در انواع سوله هاي سبك خرپايي و يا سوله هاي يو بي ام سفارش داد كه البته ساخت سوله خرپايي از تمامي جهات بهتر است.

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۲:۳۲ ] [ vahid ]

سوله دست دوم نياز روز

وجود افراد خبره و متخصص در هر شغل و حرفه اي باعث به وجود آمدن كيفيت و پيشرفت آن مي گردد در ساخت سوله نيز همين است , سازه بايد توسط افراد آموزش ديده و خبره توليد گردد .

در استفاده از نيروي انساني در ساخت سوله به ترتيب از تيم طراحي برشكاري –مونتاژكار – قطعه زن- جوشكارها – پرسنل كارگاه سند بلاست و تميزكاري –نيروي رنگ آميزي – گروه بارگيري و حمل و اكيپ نصاب سوله هر كدام به صورت مستقل و مجزا بايد عمل كند .

سوله ها در سه نوع , سوله سبك خرپايي , سوله يو بي ام و سوله تيرورقي به فروش مي رسند .

خريداران مي تواند سازه ها را به دو صورت نو و دست دو تهيه كنند , مجموعه ها و افرادي كه اقدام به فروش سوله دست دو مي كنند همواره بايد اين مساله را در نظر بگيرند كه سازه ي ارائه شده به مشتري بايد با كيفيت و مرغوب باشد و خريداران قصد خريد سازه هايي بدون كيفيت حتي با قيمت بسيار پايين را ندارند .

خريد سوله دست دو امروزه فراگير شده و عمده خريداران تمايل بيش تري به تهيه ي اين سازه هاي سريع و ارزان دارند . سوله دست دوم آماده است و در مدت زمان كوتاهي مي توان واحد مورد نظر خود را توسط آن احداث نمود كه اين هم باعث صرفه جويي در زمان و هم سبب صرفه جويي در هزينه ها خواهد شد .

قيمت سوله دست دوم نياز روز

قيمت سوله دست دوم با سوله نو متفاوت است , سوله دست دوم ارزان تر از سوله نو است . قبل از اقدام به خريد سوله دست دوم ابتدا بايد از اين موضوع مطلع باشيم كه قيمت سوله دست دوم به چه صورتي بوده و چگونه قيمت گذاري مي شود اين را مي توان از ليست قيمت سوله دست دوم دريافت . قيمت سوله دست دوم معمولا داراي معيار هاي خاصي بوده و بر اساس نرخ روزانه سازه هاي فلزي محاسبه مي شود. در هنگام محاسبه ي قيمت سوله دست دوم مي بايست تمام كار كرد هاي قبلي و يا اسيب ها و تخريباتي كه به ان وارد شده است مورد بررسي قرار بگيرد.

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۸:۵۹ ] [ vahid ]

خريد سوله در شهرك صنعتي

سوله ها در انواع و ابعاد مختلفي ساخته مي شوند و هريك به منظور خاصي توليد مي گردند . سازه هايي كه در موارد صنعتي به كارگرفته مي شوند عمدتا با فونداسيون قوي تر و قاب ها و اسكلت هاي منسجم تري توليد مي گردند تا در برابر فشارهايي چون وزن سازه , وزن جرثقيل , حوادث احتمالي و .. مقاوم باشند .

انواع سوله

سوله ها به طور كلي داراي سه نوع متفاوت  هستند .

 انواع سوله شامل : 

سوله ي تير ورقي

سوله ي ام يو بي ام

سوله سبك خرپايي  مي باشند . 

در ساخت سوله هاي تيرورقي  از پيچ و مهره استفاده مي شود  همچنين از روش هاي سنتي در بسط و اتصال قطعات آنان استفاده مي شود و جز روش هاي قديمي ساخت سوله صنعتي به شمار مي روند  به همين دليل اين نوع سوله داراي استفاده ي كمتري مي باشد. سوله هاي مدرن  يو بي ام سوله هايي هستند كه فاقد اسكلت مي باشند و اما روش هاي خرپايي بهترين روش ساخت سوله اند .

در شهرك هاي صنعتي و واحدهاي توليدي مستقر در آن مراكز مي توان به جهت خريد سوله دست دوم نيز اقدام كرد كه هم هزينه كم تري دارد و هم در زمان كوتاهي آماده ي بهره برداري مي گردد .

اجزاي تشكيل دهنده سوله :

1. پرلين-استرات يا لاپه بست لبه بام

2. شاهتير

3. نوار برجسته مياني

4. خط سير لبه سوله

5. لبه كناري

6. لاپه ديوار كناري

7. تير بال پهن انتهاي ديوار

8. تير بالاي در

9. لاپه انتهاي ديوار

 

سوله هاي دست دو را مي توان از شركت ها و مجموعه هايي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند خريد و يا اجاره نمود , خريد سوله دست دو بايد با قوانيني همراه باشد يكي از اين قوانين تضمين سازه از سوي فروشنده است كه در صورت به وجود آمدن مشكلي در كيفيت و استحكام سازه خريدار دچار ضرر اقتصادي نشود .

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۸:۴۸ ] [ vahid ]

فروش سوله دست دوم در شيراز

 ما قصد داريم در اين مقاله با افزايش سطح اطلاعات و آگاهي خريدارن نسبت به اين موضوع آنان را در خريد سازه اي متناسب با نياز و بودجه شان راهنمايي كنيم  .

قيمت سوله دست دو

پارامترهاي زيادي در قيمت سوله دست دوم دخيل است كه به شرح برخي از آن ها مي پردازيم :

اول از همه بايد بدانيد كه قيمت نهايي اين نوع سازه ها بر اساس نرخ روز محاسبه مي شود , مساله بعدي در قيمت گذاري سوله دست دوم وزن آن است هرچه اسكلت فلزي سازه سنگين تر باشد قيمت سازه نيز افزايش مي يابد . سازه هاي سبك دست دوم قيمت هاي پايين تري نسبت به سازه هاي سنگين تر دارند از اين رو خريد اين نوع سوله ها پيشنهاد مي گردد .

فروش سوله دست دوم در شيراز نيز همانند استان هاي ديگر كشور صورت مي پذيرد , مجموعه ما در اين مناطق اقدام به ارائه سوله دست دوم ارزان و سوله دست دوم در حد نو مي نمايد .

در برخي موارد سازنده سوله سازه هاي خود را به صورت اقساطي به فروش مي رساند , فروش سوله اقساطي در مواردي مي تواند به نفع خريدار باشد در برخي موارد نيز بهتر است سازه به صورت نقدي خريداري شود .

سوله دست دوم آماده مي تواند بخش اعظمي از نياز روز بازار به اين سازه ها را رفع كند كه مي توان آن ها را از مركزفروش سوله دست دوم همان شهر تهيه كرد .

خصوصيات سوله

سازه هاي فلزي سوله به دليل كاربرد عمدتاً صنعتي از نظر طراحي با ساير سازه‌ها متفاوت است. خصوصا آن‌كه قاب‌ها در اين نوع سازه‌ها كاملاً متفاوت بوده و داراي شيب مي‌باشند و دهانه‌ها نيز نسبت به ساير سازه‌ها بزرگ‌تر است. به دليل بزرگ بودن ابعاد تيرها و ستون‌ها، جهت اجراي اين سازه نمي‌توان از پروفيل¬‌هاي موجود در بازار استفاده نمود و بايد اقدام به ساخت آن‌ها كرد كه اصطلاحاً به آن تير ورق مي¬‌گويند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۰:۳۸ ] [ vahid ]

تجهيزات سوله سازي

به كارگيري تجهيزات مناسب در ساخت سوله باعث كاهش چشمگير قيمت سازه و افزايش كيفيت آن مي گردد هانطور كه مي دانيد هزينه ساخت سوله در گرو يكسري شرايط و پارامترهايي است .

قيمت سوله 

قيمت ساخت سوله به عواملي همچون : 

 

  • تجهيزات سوله سازي : استفاده از تجهيزات مدرن و به روز سبب كاهش قيمت ها مي گردد .
  • مصالح مصرفي : مصالح و متريال مصرفي هرچه با كيفيت تر و مرغوب تر باشد هزينه ها به نسبت افزايش مي يابد .
  • كاربري سوله : سوله هايي كه با كاربري هاي سنگين ساخته مي شوند قيمت بالاتري هم دارند .
  • وزن سوله : سوله هاي سبك قيمت متفاوتي نسبت به سوله هاي سنگين دارند , ساخت سوله سبك و ارزان نيازمند به كارگيري متدهاي سبك سازي سازه است .
  • و ..

 بستگي دارد .

در ليست شركت هاي سوله سازي مي توان به سوله سازي در اصفهان اشاره نمود , شركت هايي در اصفهان به ساخت اين نوع از سازه هاي فلزي اشتغال دارند در اين حين شركت ما با حداكثر تجهيزاتي كه در اختيار دارد مي تواند سوله هايي با حداكثر كارايي توليد و به مشتريان تحويل دهد عمده فعاليت اين شركت ها و به طور كلي شركت هاي سوله سازي در موارد صنعتي است خريداران مي توانند با اطلاعاتي كه مشاوران ما در اختيارشان قرار مي دهند اقدام به خريد سوله در شهرك صنعتي نمايند , در شهرك هاي صنعتي از سوله ها در ساخت كارخانه هاي صنعتي , سردخانه ها و .. استفاده مي شود .

امكانات ساخت سوله 

 

  • گيوتين هاي هيدروليك ۶ متري ۲۵ ميل بر
  • گيوتين هاي هيدروليك ۳ متري ۳۰ ميل بر
  •  واحد برشكاري اتوماتيك گرم (برش اتوماتيك هواگاز) و برش CNC
  • برش تك شعله و دو شعله اتوماتيك هواگاز
  • پانچ هاي هيدروليك
  • دريل هاي راديال تمام اتوماتيك
  • و ..

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۷:۵۱ ] [ vahid ]

ساخت سوله ورزشي

ساخت سوله ها در انواع كاربري ها در روزگار فعلي به عنوان جانشين خوبي براي ساختمان سازي كه اغلب هم هزينه بر مي باشد و هم ممكن است وقت زيادي را در بر بگيرد ، گرفته است. قيمت ساخت سوله در هر كاربردي در قياس با ساختمان سازي با همان كاربرد ، بسيار مقرون به صرفه تر مي باشد . به همين دليل صاحبان صنايع مختلف اقدام به ساخت سوله صنعتي كرده و آن ها را جايگزين ساختمان كرده اند.
به عنوان مثال در اين راستا مي توان افزايش ساخت سوله دامداريساخت سوله مرغداري و ساخت سوله ورزشي و ... را به عينه ديد.
مهم ترين كاربرد سوله ها ساخت سوله ورزشي است . 
ساخت سوله هاي ورزشي با روش هاي متفاوتي صورت مي پذيرد يكي از اين روش ها كه كاربردي ترينشان هم هست روش خرپايي است اين نوع سوله ها جزو سوله هاي سبك به شمار مي روند از اين رو به آن ها سوله هاي سبك خرپايي نيز گفته مي شود .سوله سبك خرپايي كه به ساخت سوله ارزان نيز معروف است علاوه بر اينكه با دهانه هاي نسبتا بزرگي ساخته مي شود معماري و ساختار زيبايي هم دارد از اين رو مناسب براي ساخت سوله هاي ورزشي است .
با توجه به مزايا و قابليت هايي كه اين نوع سوله ها دارند شركت هاي زيادي اقدام به فروش سوله خرپاييمي كنند , در ساخت اين نوع سوله ها بايد از تكنولوژي هاي برتر سوله سازي استفاده نمود چرا كه قيمت و سرعت ساخت در اين نوع سازه ها بسيار حائز اهميت است .
شما براي ساخت سالن ورزشي مي توانيد ابعاد سالن ، وزن سازه ( در صورت اطلاع ) نقشه، دهانه و …رانياز داريد. كارشناسان پس از بررسي و اندازه گيري هزينه و زمان با شما جهت اطلاع رساني از موضوعات ذكر شده اطلاع رساني مي كنند.
جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد

مدير فروش : نوين سوله

 

09199911554

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۹:۴۱ ] [ vahid ]

سوله دست دوم اهواز

با توجه به ساخت و فراگير شدن استفاده از سوله ها ، افرادي هستند كه مي خواهند از كاربري هاي اين سازه ها استفاده كنند اما به هر دليلي توان خريد سوله هاي نو را ندارند . پس ناگزير به خريد سوله دست دو رو مي آورند.

يكي از مهم ترين اين عوامل كاهش زياد قيمت سوله دست دوم به نسبت سوله هاي نو مي باشد.

افرادي كه قصد اين كار را دارند مي توانند قبل از هر اقدامي ليست قيمت سوله دست دوم را در بياورند و چنان چه بعد از مقايسه مطمئن به خريد شدند ، از طريق مركز فروش سوله دست دوم براي اين كار اقدام كنند.

سوله دست دوم  نياز روز براي قيمت گذاري از پارامتر هاي زيادي تبعيت ميكنند . توجه داشته باشيد  كه قيمت نهايي سوله دست دوم براساس نرخ روزانه سازه هاي فولادي محاسبه شده و ممكن است قيمت اعلام شده براي اين سازه ها در پيش فاكتور داراي اعتبار بسيار كوتاه مدتي باشد.

سوله دست دوم معمولا بر اساس نقشه فني موجود و ميزان كاركرد قبلي و همچنين ميزان آسيب در هنگام تخريب سازه اوله مورد بازسازي قرار ميگيرند تا بتوانند به استاندارد هاي فني ذكر شده در نقشه فني سازه دست يابند .

از اين رو بايستي در هنگام جمع آوري سازه ها كليه مراحل مقاوم سازي سوله دست دوم انجام شود و پس از پايان مرحله تعميرات وساخت اسكلت فلزي كه تحت نظارت مهندسين فني انجام خواهد شد بايستي رنگ آميزي سازه با دقت تمام انجام پذيرد.  

سوله هاي دست دوم ، مثلا : سوله دست دوم اهواز براي مواردي چون مكان هاي مذهبي مانند مساجد , سالن هاي انبار محصولات كشاورزي و يا كارخانه اي , كارخانه هاي صنعتي , سالن هاي تجاري چون ادارات و مراكز خريد , دامداري ها و سوله هاي كشاورزي , ساخت سوله ورزشي و .. استفاده مي شود .

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد

مدير فروش : نوين سوله

 

09199911554

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۴۱:۲۵ ] [ vahid ]

سوله سبك و ارزان

ساخت سوله ها از نوع سبك آن ها به دليل كاهش هزينه ساخت سوله سبك و نيز مدت زمان كمتري كه براي توليد و بهره برداري نياز دارند ، با استقبال زيادي از جانب مصرف كنندگان اين سازه ها به عنوان سوله ارزان و كارآمد ،  رو به رو شده است كه يكي از پركاربردترين آن ها را مي توان سوله فوق سبك صنعتي دانست.

در اين ميان افرادي كه به مدت كوتاهي قصد احداث بنا دارند و يا مي خواهند بيش از اين نيز در صرف هزينه ها صرفه جويي كنند را به استفاده از سوله سبك دست دوم راهنمايي مي كنيم.

ساخت سوله سبك و ارزان به اين دليل در از ميزان فولاد به كار رفته در آن ها كاهش داده شده است ، داراي هزينه ي ساخت مقرون به صرفه تري به نسبت سوله هاي معمولي مي باشد كه از طرفي هم بنا به همين علت سبك وزني بي نياز از انجام عمليات تسطيح خاك، بتن ريزي و آرماتور بندي و عمليات مشابه بر روي زمين محل احداث شده اند كه همين امر نيز در كاهش هزينه هاي تمام شده براي كاربران آن ها نقش مهمي را ايفا كرده است.

مراحل ساخت سوله سبك

مرحله اول در پروسه كاري سازنده سوله سبك ، بازديد كارشناسان از زمين محل اجرا پروژه است كه نقشه ها در آن طراحي مي شوند و سپس برآورد هزينه هاي ساخت و زمان اجراي آن انجام مي شود. مرحله بعد ساخت سازه ي سوله در كارخانه و رنگ آميزي آن و در آخر هم نصب و اجراي آن در محل است. گروه توليد سوله ، در قسمت خدمات سوله سازي علاوه بر عمليات ساخت و نصب ، خدمات ديگري از جمله ساخت پوشش سقف ، ديوارچيني و كفسازي سوله هم ارائه مي كند .

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد

مدير فروش : نوين سوله

 

09199911554

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۷:۱۷ ] [ vahid ]

شركت سوله سازي

 

  • سوله چيست ؟
  • خصوصيات يك سوله خوب كدامند ؟ 
  • طراحي سوله چطور انجام مي شود ؟ 
  • هزينه و قيمت طراحي و اجراي سوله چقدر است ؟

از سوله ها در كارخانه‌ها، اسكلت ساختمان، انبارها، مرغداري‌ها، آشيانه‌هاي هواپيما، تعميرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌هاي ورزشي كه با قاب‌هايي با دهانه يزرگ نياز است استفاده مي‌شود. بدليل بزرگ بودن ابعاد تيرها و ستون‌ها بايد از تيرورق در پروفيل‌هاي سوله استفاده كرد. 

طراحي سوله

اولين مرحله در ساخت اين نوع سازه ها طراحي آن هاست , طراحي با توجه به كاربري سوله صورت مي پذيرد طراحان با به كارگيري دانش و تجربه ي خود و هم چنين نرم افزار هاي مخصوص طراحي سوله كار خود را آغاز مي كنند .

اسكلت فلزي سازه بايد به گونه اي طراحي شود كه تاب مقاومت در برابر اعمال هر نيرويي را داشته باشد نيروهايي چون وزن خود سازه ,جرثقيل ها و ماشين آلات نصب شده در سازه و ..

امر طراحي سوله كاريست تخصصي و بسيار دقيق، فاكتورهاي مهمي در طراحي دخيل هستند كه بي¬ توجهي به آنها مي¬ تواند هم هزينه ي گزافي را به سازنده تحميل كند كه صرفه¬ اقتصادي را زير سوال مي¬ برد و هم ممكن است نتيجه¬ معكوس داده و استحكام و پايداري سازه را تضعيف نمايد وموجب ايجاد حوادث جبران ناپذير گردد.

قيمت سوله 

ساخت سوله قيمت مختص خود را دارد در واقع بنا به نوع كاربري سوله قيمت آن تعيين مي شود , در برخي شركت ها فروش سوله اقساطي و يا نقد صورت مي پذيرد .

از جمله سوله هايي كه با قيمت مناسب توليد مي شود سوله خرپايي است , فروش سوله خرپايي در مواردي كه نمي خواهيم هزينه ي زيادي صرف كنيم مي تواند انتخاب خوبي باشد .

شركت سوله سازي سازه ها را به دو صورت نو و يا دست دوم ارائه مي كنند كه قيمت آن ها با هم متفاوت است , فروش سوله نو عمدتا در مواردي كه كيفيت سازه اهميت دارد صورت مي پذيرد .

قيمت سوله دست دوم ارزان تر از سوله نو است اما كيفيت ان ها پايين تر است و در مواردي كه بودجه موجود محدود باشد مي تواند انتخاب خوبي محسوب شود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۹:۰۳ ] [ vahid ]

اجاره سوله

اجاره سوله در مواردي كه قرار است توليدي پس از طي دوره ي كوتاه مدت به مكان ديگري منتقل شود عقلاني و به صرفه است بدين منظور سوله دست دوم آماده  در بازار موجود است كه مي توان اجاره كرد .قيمت سوله دست دوم چه براي اجاره و چه براي خريد به پارامترهايي بستگي دارد اين قيمت براساس نرخ روز محاسبه مي شود كه متراژ سوله و نوع آن در اين ميان بسيار اثرگذار است .

اجاره سوله

از جمله مواردي كه در قيمت ساخت و اجاره سوله تاثيرگذار است مي توان به موارد زير اشاره نمود :

زمين محل احداث سوله

موقعيت جوي محل نصب سوله

كاربري سوله

وزن و ابعاد سوله

ميزان پهناي دهانه سوله

ميزان مرغوبيت متريال به كار رفته

ميزان مقاومت و امنيت سوله

و ..

براي اجاره و يا خريد سوله در شهريار به عنوان يكي از شهرهاي استان تهران مي توان با جستجو در ليست شركت هاي سوله سازي , مجموعه اي را انتخاب كرد كه از هر نظر پاسخگوي نيازهاي خريداران باشد .

سوله فروشي حومه تهران وجود دارد كه براي ساخت و احداث واحدهايي چون كارخانه ها , ساخت سوله ورزشي , ساخت سوله مرغداري و.. صورت مي گيرد .

سوله سالن مرغداري 

براي ساخت سوله مرغداري علاوه بر بررسي هاي دقيق عمراني مي بايست نكات ضروري براي دستيابي به هواي مناسب درون سالن را از همان آغاز ساخت سوله در نظر گرفت

سوله هاي مرغداري را در ابعاد گوناگون مي سازند، اما استانداردترين اندازه سالن را مي بايست در عرض ۱۲ متر و طول حداقل ۷۵ متر ساخت. ارتفاع سالن را نيز از زمين تا لبه سقف ۲/۵الي ۳ متر در نظر بگيريد وسط سقف سوله نيز از لبه تا وسط سوله نيم متر بالاتر بيايد، بدين معني كه اگر ديوار سوله ۲/۵ متر ساخته شده است مركز سقف سوله از كف ۳ متر ارتفاع داشته باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۵:۴۴ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب