rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6798
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شركت سوله سازي

 

  • سوله چيست ؟
  • خصوصيات يك سوله خوب كدامند ؟ 
  • طراحي سوله چطور انجام مي شود ؟ 
  • هزينه و قيمت طراحي و اجراي سوله چقدر است ؟

از سوله ها در كارخانه‌ها، اسكلت ساختمان، انبارها، مرغداري‌ها، آشيانه‌هاي هواپيما، تعميرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌هاي ورزشي كه با قاب‌هايي با دهانه يزرگ نياز است استفاده مي‌شود. بدليل بزرگ بودن ابعاد تيرها و ستون‌ها بايد از تيرورق در پروفيل‌هاي سوله استفاده كرد. 

طراحي سوله

اولين مرحله در ساخت اين نوع سازه ها طراحي آن هاست , طراحي با توجه به كاربري سوله صورت مي پذيرد طراحان با به كارگيري دانش و تجربه ي خود و هم چنين نرم افزار هاي مخصوص طراحي سوله كار خود را آغاز مي كنند .

اسكلت فلزي سازه بايد به گونه اي طراحي شود كه تاب مقاومت در برابر اعمال هر نيرويي را داشته باشد نيروهايي چون وزن خود سازه ,جرثقيل ها و ماشين آلات نصب شده در سازه و ..

امر طراحي سوله كاريست تخصصي و بسيار دقيق، فاكتورهاي مهمي در طراحي دخيل هستند كه بي¬ توجهي به آنها مي¬ تواند هم هزينه ي گزافي را به سازنده تحميل كند كه صرفه¬ اقتصادي را زير سوال مي¬ برد و هم ممكن است نتيجه¬ معكوس داده و استحكام و پايداري سازه را تضعيف نمايد وموجب ايجاد حوادث جبران ناپذير گردد.

قيمت سوله 

ساخت سوله قيمت مختص خود را دارد در واقع بنا به نوع كاربري سوله قيمت آن تعيين مي شود , در برخي شركت ها فروش سوله اقساطي و يا نقد صورت مي پذيرد .

از جمله سوله هايي كه با قيمت مناسب توليد مي شود سوله خرپايي است , فروش سوله خرپايي در مواردي كه نمي خواهيم هزينه ي زيادي صرف كنيم مي تواند انتخاب خوبي باشد .

شركت سوله سازي سازه ها را به دو صورت نو و يا دست دوم ارائه مي كنند كه قيمت آن ها با هم متفاوت است , فروش سوله نو عمدتا در مواردي كه كيفيت سازه اهميت دارد صورت مي پذيرد .

قيمت سوله دست دوم ارزان تر از سوله نو است اما كيفيت ان ها پايين تر است و در مواردي كه بودجه موجود محدود باشد مي تواند انتخاب خوبي محسوب شود .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۹:۰۳ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب