rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 236
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 6282
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين مداربسته مناسب براي هواي سرد 

كاربري دوربين مداربسته مي تواند نحوه عملكرد آن را تعيين كند , دوربين هايي با قيمت هاي بالاتر مناسب براي محيط هايي صنعتي و خاص هستند اما دوربين هاي ارزان تر براي مصارف خانگي و اداري به كار گرفته مي شوند .

نصب دوربين مداربسته مناسب براي هواي سرد

بعد از خريد دوربين مداربسته نوبت به نصب و راه اندازي آن است , محل نصب كه در ابتدا تعيين شده است توسط تكنسين مربوطه بررسي مي شود تا مانعي بر ديد دوربين مداربسته وجود نداشته باشد و هم چنين خطري دوربين مداربسته را تهديد نكند .

نصب دوربين مداربسته مناسب براي هواي سرد عمدتا در محيط خارجي صورت مي گيرد چرا كه هواي محيط داخلي منزل , شركت و .. به اندازه كافي گرم هست و نيازي نيست كه دوربين مداربسته داراي چنين قابليت هايي باشد از اين رو تمامي احتمالاتي را كه امكان دارد به دوربين مداربسته آسيب بزند در نظر بگيريد و سعي كنيد دوربين را نسبت به حوادث احتمالي ايمن نگه داريد .

اهميت لنزها در دوربين مداربسته

نكته مهم بعدي در رابطه با نصب دوربين مداربسته مناسب براي هواي سرد توجه به لنز دوربين است , همانطور كه مي دانيد انواع دوربين هاي مداربسته داراي لنز هاي مخصوص به خود هستند كه در شرايط و كاربري هاي مختلف متفاوت اند . در محيط هاي سرد هر چند وقت يكبار لنز دوربين مداربسته را چك كنيد و از سالم بودن آن اطمينان حاصل نماييد , در طول مدت نصب دوربين ممكن است بر روي لنز دوربين مداربسته بخار و يا شي اي خارجي نشسته باشد كه نسبت به زدودن آن اقدام نماييد .

اگرچه دوربين مداربسته مناسب براي هواي سرد طراحي شده است اما لازم است اقداماتي را به جهت حفظ سلامت دوربين در اين محيط ها انجام دهيد , به طور مثال مي توانيد براي محافظت بيش تر از كاور استفاده نماييد. كاورهاي فلزي و يا حتي پارچه اي مي توانند تا حد زيادي از نفوذ سرماي شديد , رطوبت و .. به داخل دوربين مداربسته جلوگيري كنند .

ميزان دمايي را كه يك دوربين مداربسته مي تواند تحمل كند به طور دقيق توسط مجموعه سازنده تعريف مي شود؛ از اين رو انتظار كاركرد صحيح دوربين را در دماي پايين تر يا بالاتر از رنج معين شده نداشته باشيد , نحوه كاركرد دوربين مداربسته مناسب براي هواي سرد كاملا متفاوت با ديگر انواع دوربين هاي مداربسته است كه اين مساله موجب دوام سيستم در برابر سرماي شديد گرديده است .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۱۱:۲۵ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب