rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 57
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 6714
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

واردكننده برتر دوربين مدار بسته

با مشاهده ليست شركت هاي وارد كننده دوربين مداربسته متوجه خواهيد شد كه شركت ها و مجموعه هاي زيادي در اين زمينه فعاليت مي كنند و اقدام به وارد كردن و فروش انواع دوربين هاي مداربسته مي نمايند .

از همين رو قيمت انواع دوربين مداربسته با هم متفاوت است و اين طبيعي است كه قيمت بهترين مارك دوربين مداربسته با مارك هاي متوسط و يا صعيف تفاوت داشته باشد .

وارد كننده برتر دوربين مدار بسته HD

دوربين مداربسته با روزلوشن HD عموما دوربين هاي ديجيتال تحت شبكه هستند. اين دوربين ها امكان دسترسي به روزولشن هاي تصوير بسيار بالا را براي شما فراهم مي كنند. از نظر تئوري دوربين هاي ديجيتال هيچ محدوديتي براي روزولشن تصوير ندارند. اما به صورت عمومي اين دوربين ها تا روزلوشن 10مگا پيكسل توليد مي شوند و در ايران دسترسي به اين دوربين ها تا روزولشن 5مگاپيكسل به راحتي امكان پذير است.

طبيعتا قيمت دوربين ها مداربسته شبكه نسبت به دوربين هاي مدار بسته انالوگ به مراتب بالاتر است. به همين دليل دوربين هاي انالوگ همچنان از محبوبيت خود در ايران برخوردارند.

آيا دوربين مداربسته آنالوگ HD هم وجود دارد؟

سيستم هاي انالوگ متعارف اطلاعات را از طريق استاندارد PAL انتقال مي دهند و حداكثر روزولشن قابل دسترسي آنها 720x576 است. از اين رو دوربين هاي انالوگ نمي توانند به كيفيت HD دسترسي داشته باشند. البته سيستم هاي انالوگ با خارج شدن از استاندارد تلويزيوني سيستم جديدي به نام HD-SDI را ايجاد كرده اند. دراين سيستم جديد آنالوگ امكان دسترسي به كيفيت تا 2مگا پيكسل براي دوربين ها به وجود مي آيد، اما با توجه به محدوديت ها و معايب اين سيستم نسبت به سيستم مداربسته شبكه، استفادهاز آن زياد رايج نيست.

آيا دوربين شبكه غير HD هم داريم؟

بله. حداقل كيفيت تصوير دوربين هاي شبكه روزولشن VGA با رزولوشن 640x480 است. البته بعد از VGA همه دوربين هاي شبكه كيفيتي بالاتر از HD دارند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۷:۱۳ ] [ vahid ]

توليد كننده ايراني دوربين مداربسته

مجموعه ها و شركت هاي داخلي هم بر اساس تكنولوژي روز دنيا اقدام به ساخت و توليد قوي ترين دوربين هاي مداربسته مي نمايند   ,   اين مقاله تحت عنوان راهنماي خريد دوربين مداربسته براي شما گردآوري شده است .

بهترين دوربين مداربسته بر اساس نياز بازار است كه تعيين مي شود   ,   برند برتر دوربين مداربسته نيز با توجه به كارايي و كيفيت دوربين مشخص مي شود .

قيمت انواع دوربين مداربسته نيز بر اساس فاكتورهايي چون : اندازه و سايز دوربين   ,   نوع دوربين   ,   ظاهر دوربين و .. برآورد مي شود .

برند توليد كننده ايراني دوربين مداربسته

در صورتي كه به دنبال يك سيستم مداربسته با كيفيت هستيد حتما از برندهايي با شهرت بين المللي استفاده كنيد. در اين صفحه ميتوانيد ليستي از 50 توليد كننده بزرگ محصولات مداربسته ببنيد.  

اگر به دنبال بهترين برند دوربين مداربسته جهان هستيد بسياري از كارشناسان محصولات اكسيس را به شما معرفي خواهند كرد. اين محصولات با وجود قيمت بالا به علت كيفيت بسيار خوب مشتريان زيادي دارند. توجه داشته باشيد كه اكسيز تنها دوربين مداربسته شبكه توليد مي كند. 

كدام دوربين را انتخاب كنم

روزولوشن تصوير دوربين هاي شبكه مي تواند از VGA   تا 10مگا پيكسل متفاوت باشد. البته در ايران تنها دوربين هاي تا روزولشن 5مگا پيكسل به راحتي در دسترس هستند. سعي كنيد كيفيت دوربين هاي خود را بين 1.3مگا پيكسل تا 3 مگاپيكسل نگه داريد چرا كه زياد بودن كيفيت تصوير مشكلاتي را در ترافيك شبكه و ضبط تصاوير نيز ايجاد ميكند.  

سعي كنيد در انتخاب دوربين ها تنها به دنبال دوربين گران تر نباشيد. زماني كه يك دوربين ارزان نياز شما را به درستي برطرف ميكند انتخاب دوربين گران قيمت هزينه كردن بي مورد خواهد بود.  

نصب دوربين ها را به چه كسي واگذار كنم؟

متاسفانه بسياري از مشتريان به المان هاي كيفيت نصب واقف نيستند و از اين رو مجري خود را به درستي انتخاب نمي كنند كه البته گاهي براي انها مشكلات زيادي را ايجاد مي كند. در صورتي كه محصولي گران قيمت را براي نصب انتخاب كرديد حتما از شركتي كمك بگيريد كه تسلط كافي را براي نصب اين محصولات داشته باشد. طبيعتا شركتهاي معتبرتر هزينه بيشتري هم براي نصب سيستم شما دريافت مي كنند اما اين هزينه تاثير زيادي در كيفيت نصب آنها خواهد داشت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۰:۱۰ ] [ vahid ]

دوربين مداربسته چيست ؟

پكيج دوربين مداربسته را مي توان بجاي اينكه دوربين و تجهيزاتش را جداگانه تهيه كرد خريداري نمود , پكيج دوربين مداربسته ارزان است و مي توان با صرف هزينه ي كمتري آن را تهيه كرد .

قيمت پك كامل دوربين مداربسته با توجه به نوع دوربين و تجهيزات آن است كه تعيين مي شود براي كاهش هزينه هاي خريد دوربين مداربسته مي توان يك پك از برند معتبر دوربين مداربسته تهيه نمود .

براي اينكه قيمت دوربين مدار بسته تعيين شود بايد در ابتدا نوع نياز و كاربري آن مشخص شود و سپس بر اساس آن اقدام به خريد نمود .

انواع دوربين مداربسته 

چگونگي كار دوربين آي پي؟

آنچه كه به عنوان يك دوربين IP شناخته مي شود، در واقع، يك دوربين ديجيتال است با پردازش تصوير آنالوگ و سيستم كد گذاري داخلي و سپس انتقال اطلاعات ويدئويي ديجيتال توسط اتصال اترنت به يك كامپيوتر يا دستگاه هاي مشابه. اين روش انتقال است كه باعث شده آنرا را دوربين IP بناميم. در دوربين آي پي معمولاً از سنسور CMOS و گاهي از سنسور CCD استفاده مي شود.

عموماً، دوربين هاي نظارت تصويري IP به يك وب سرور و سيستم كد گذاري و پردازش گر بر روي بورد مجهز مي باشند. دوربين شبكه تركيبي از قابليت هاي يك دوربين با برخي از قابليت هاي كامپيوتري است. به اين ترتيب، آنها نيازي به اتصال مستقيم به كامپيوتر براي كار كردن ندارند و مي توانند در هر نقطه اي در طول يك شبكه قرار گيرند. دوربين هاي آي پي بعنوان بخشي از تجهيزات تحت شبكه مانند ساير كامپيوتر هاي در شبكه، آدرس اختصاصي IP خود را خواهند داشت و به صورت مستقيم به شبكه سيمي يا بي سيم متصل مي شوند.

چگونگي كار دوربين آنالوگ؟

دوربين هاي آنالوگ با حسگر CCD و گاهي با CMOS عرضه مي شوند و سيگنال هاي ويديويي حاصل از سنسور به صورت ديجيتال پردازش شده ولي قبل از انتقال نياز است كه به صورت آنالوگ برگردد تا بتوان آنرا توسط ساير تجهيزات آنالوگ مانند تلويزيون دريافت نمود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۲:۱۶ ] [ vahid ]

دوربين مدار بسته كوچك 

دوربين مدار بسته كوچك به دليل قيمت مناسب و كاربري آساني كه دارد طرفداران زيادي هم دارند , اين نوع دوربين هاي مداربسته را مي توان به صورت آنالوگ و يا دوربين تحت شبكه ارزان تهيه كرد .

از اين نوع دوربين ها به عنوان دوربين مخفي نيز استفاده مي شود , دوربين جاسوسي ارزان يا دوربين مخفي در محل هاي غير قابل رويت نصب مي گردد و توسط نصاب كنترل مي شود .

قيمت دوربين مدار بسته كوچك 

دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان كه از سيستم آنالوگ پشتيباني ميكند امكان اتصال مستقيم به تلوزيون را بدون هيچ دستگاه واسطي دارد و كافيست تنها كابل هاي دوربين مداربسته را به تلوزيون متصل نماييد و تصوير دوربين ها را مشاهده نماييد.همچنين دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان امكان اتصال به دستگاه ضبط DVR آنالوگ را دارد تا تصاوير ثبت شده توسط دوربين بر روي آن ذخيره گردد.

دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان داراي دو فيش براي اتصال به تلوزيون و DVR بوده و يك فيش جهت تامين برق مورد نياز خود بوده كه پس از اتصال اين دو فيش به اين دوربين , ديگر قابليت اتصال دوربين را در مكان مورد نظر دارا ميباشيد و براي نصب اين دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان تنها كافيست تا نوك سوزني دوربين مداربسته قابل روعيت و مشاهده باشد و ما بقي بدنه دوربين ميتواند كاملا مخفي و پنهان باشد كه اين امر باعث شده تا در دسترس بودن دوربين مداربسته را كاهش دهد.

دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان در بازار با نام هاي مختلفي همانند : دوربين مداربسته كوچك , كوچكترين دوربين مداربسته , دوربين مداربسته مخفي , دوربين مداربسته سوزني , دوربين مداربسته كوچك و باكيفيت شناخته ميشود.

كاربردهاي دوربين مدار بسته كوچك

برخي صنايع و محيط زيست

داخل و خارج خودرو براي نمونه دوربين دنده عقب ماشين

فيلم برداري از حيات وحش، طبيعت، ثبت لحظات ورزشي

تصوير برداري فيلم هاي سينمايي و ثبت لحظات خاص

به عنوان دوربين مداربسته در سيستم هاي نظارتي وامنيتي در شرايط و موارد خاص


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۱:۴۳ ] [ vahid ]

دوربين مداربسته بيسيم 

تاريخچه ي دوربين مداربسته به سال هاي 1940 برمي گردد زماني كه آلمان ها اولين بار براي مشاهده پرتاب موشك از آن استفاده كردند .

دوربين مداربسته بيسيم كه يكي از انواع دوربين هاي نسل جديد موجود است و طرفداران خاص خود را دارد , انواع دوربين هاي مدار بسته بيسيم بدون اتصال كابل و از طريق شبكه كار مي كنند .

قيمت دوربين مداربسته بيسيم 

قيمت بهترين مارك دوربين مداربسته بيسيم بر اساس نوع مدل و پارمترهايي چون سايز دوربين , جنس بدنه و لنز و .. تعيين مي گردد .

در حال حاضر يكي از دوربين‌هاي محبوب و پركاربرد در بين مردم ، دوربين‌هاي مداربسته بي‌سيم است .

اين دوربين‌ها به علت بي‌نياز بودن به كشيدن كابل تصوير داراي راه‌اندازي و  نصب راحت تري به نسبت دوربين‌هاي كابلي و معمول در بازار است . از طرفي در مكان‌هايي كه امكان كابل‌كشي به هر دليلي وجود ندارد اين نوع دوربين‌ها گزينه‌ي مناسبي براي استفاده كردن ، هستند .

در دوربين‌هاي مداربسته بي‌سيم تصاوير دوربين از طريق يك فرستنده براي نقطه‌ي مقصد كه مي‌تواند دستگاه گيرنده و يا سرور مركزي باشد ، ارسال مي‌شود.

كاربرد دوربين‌هاي مداربسته بي‌سيم

كاربرد اصلي اين دوربين‌ها در مكان‌هايي است كه امكان كابل‌كشي وجود ندارد و يا كابل‌كشي سخت است .

مانند : كابين آسانسور ، منازل مسكوني و …

چگونه تصاوير دوربين‌هاي بي‌سيم را ببينيم ؟

مشاهده تصاوير اين دوربين‌ها مانند دوربين‌هاي معمولي است . از طريق لپ تاپ و يا كامپيوتر با نصب نرم‌افزار CMS دستگاه مي‌توانيد تصاوير را مشاهده كنيد . حتي از طريق انتقال تصوير روي موبايل نيز مي‌توان تصاوير را مشاهده كرد .

انواع دوربين‌ مداربسته بي‌سيم 

دوربين بي‌سيم ديجيتال

دوربين‌هاي بي‌سيم ديجيتال معمولاً از تكنولوژي Wifi براي ارسال اطلاعات استفاده مي‌كنند. دوربين‌هاي مداربسته تحت شبكه كه به يك فرستنده wifi داخلي متصل شده است كه عملكردي كاملاً مشابه به دوربين‌هاي مداربسته‌ي IP موجود در بازار دارد .

دوربين بي‌سيم آنالوگ

اساس كار اين دوربين‌ها براي انتقال اطلاعات ، از طريق  تبديل سيگنالهاي تصاوير به سيگنالهاي راديويي است.  در همين جا مي‌توان فهميد كه با توجه به اين سازوكار،  اين دوربين‌ها داراي نقاط ضعفي در هنگامي كه آب و هوا ابري مي‌باشد ( به خصوص در مناطقي كه مرطوب مي‌باشد ) است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۷:۲۳ ] [ vahid ]

قيمت دوربين مدار بسته ahd

خريداران به جهت خريد بهترين نوع دوربين هاي مداربسته بايستي يكسري اطلاعات در اختيار داشته باشند به طور مثال قيمت انواع دوربين هاي مدار بسته در چه رنجي است ؟ نمايندگي دوربين مداربسته اقدام به ارائه كدام نوع دوربين ها مي نمايند ؟ انواع دوربين هاي مداربسته كدام اند ؟ و ..

با يافتن پاسخ هركدام از اين سوالات مي توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد و دوربين مداربسته اي دقيقا مطابق با نيازتان تهيه فرماييد .

دوربين مدار بسته AHD چيست؟

دوربين مداربسته AHD يك استاندارد نظارت تصويري تلويزيوني با كيفيت بالا است كه از كابل كواكسيال براي انتقال ويدئو HD از دوربين هاي مداربسته به DVR هاي AHD استفاده مي كند. AHD از پروتوكل هاي ويدئويي HD 720p و 1080p پشتيباني مي كند. شما مي توانيد انواع مختلف دوربين مداربسته AHD را در اينجا پيدا كنيد.

 

اساس كار دوربين مداربسته AHD

اساس كار تكنولوژي A H D بر پايه انتقال تصاوير دوربين هاي مدار بسته بر مبناي سيستم هاي تلويزيوني ديجيتال (DTV) است. در اين تكنولوژي، اطلاعات همچنان به صورت آنالوگ انتقال پيدا مي كنند اما نوع كد گذاري آنها امكان انتقال اطلاعات با حجم بيشتر و در نتيجه گرفتن تصاوير با رزولشن بالاتر را ايجاد مي كند. كد گذاري دوربين توسط چيپ A H D TX انجام مي شود . اين چيپ اطلاعات ديجيتال را از دوربين دريافت كرده و آنها را به صورت A H D كد گذاري مي كند. در سمت DVR نيز چيپ A H D RX اطلاعات كد گذاري شده را دريافت كرده و آنها را مجدد به صورت ديجيتال براي ضبط در خواهد آورد.

 

دوربين مداربسته AHD از چه كابلي استفاده مي كند؟

انتقال تصوير دوربين مدار بسته AHD به DVR ها با استفاده از همان نوع كابل كواكسيال كه براي دوربين هاي مداربسته آنالوگ سنتي استفاده ميشد انجام مي پذيرد ، معمولا اين كابل ها كواكسيال RG59 يا RG58 است. يكي از مزاياي استفاده از AHD در دوربين مداربسته HD-SDI (يكي ديگر از استانداردهاي دوربين مداربسته HD برروي كابل كواكسيال) اين است كه كابل كواكسيال RG59 مي تواند فاصله هاي زيادي را بدون از دست دادن تصوير اجرا كند. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۷:۵۲ ] [ vahid ]

دوربين مدار بسته تحت شبكه 

در اين مقاله قصد داريم به قيمت دوربين تحت شبكه و كيفيت آن بپردازيم .

دوربين مداربسته تحت شبكه يكي از انواع دوربين هاي جديد موجود در بازار است كه با روزولوشن هاي متفاوتي ارائه مي شوند به همين دليل هم داراي قيمت هاي متفاوتي هستند . 

قيمت دوربين تحت شبكه تنها به كيفيت تصاوير آن بستگي ندارد بلكه به تجهيزات , قابليت ها و نوع آن ها هم وابسته است .

ويژگي هاي دوربين مدار بسته تحت شبكه

دسترسي از راه دور

دوربين هاي تحت شبكه را مي توان بصورت Multi User  و از راه دور دسترسي استفاده نمود. اين عمل مي تواند براي تماشاي تصاوير زنده و تصاوير ضبط شده و در هر زماني انجام شود. همچنين از لحاظ مكاني نيز محدوديتي وجود ندارد و دسترسي Remote از هر شبكه اي و از طريق اينترنت امكان پذير است.

امنيت انتقال تصاوير

با استفاده از كلمات عبور مختلف و رمزگزاري هاي پيچيده و مسدود كردن IP هاي ناشناس از داده هاي دوربين هاي تحت شبكه

محافظت مي شود. علاوه بر اين اطلاعاتي به تصاوير اضافه مي شود كه اصالت آن را به مراجع قانوني به اثبات برساند.

ثبت رخداد ها و تصويربرداري هوشمند

اگر دوربين در تمام مدت فعال باشد، حجم تصاوير ضبط شده بسيار زياد مي شود. در دوربين هاي تحت شبكه مي توان در زمان هايي كه تصوير برداري مورد نياز نيست فعاليت دوربين را متوقف نموده و تنها در زمان هاي لازم و يا بلافاصله پس از وقوع يك رخداد تصوير برداري را فعال كرد. اينگونه قابليت ها در قالب نرم افزار دوربين براحتي پياده سازي مي شود.

دوربينهاي تحت شبكه توانايي تشخيص حركت يا motion detection دارند. علاوه بر اين امكان مديريت آلارم با قابليت تنظيم حساسيت و موقعيت حركت در تصوير نيز وجود دارد. ورودي هاي  I/O امكان وصل انواع سنسورهاي مختلف اعم از دود و گاز را به دوربين ميدهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۴:۵۶ ] [ vahid ]

پك دوربين مداربسته ارزان 

دوربين مداربسته به كليه دوربين هايي گفته ميشود كه در محل خود ثابت بوده و تصاوير را به يك يا چند محل ارسال كنند،همچنين اين دوربين ها در حفاظت، نظارت و سيستم هاي مانيتورينگ امنيت به كار ميروند.

از كاربردهاي دوربين مداربسته ميتوان استفاده در مغازه ها،فروشگاه ها،مكان هاي عمومي(با كسب مجوز)را نام برد.

اگر مايل به خريد دوربين مداربسته به صورت پك هستيد بايد اطلاعاتي در اين زمينه داشته باشيد و بر اساس آن ها دست به خريد بزنيد , برخي از اين اطلاعات را در زيل آورده ايم .

قيمت دوربين مدار بسته : 

در تعيين قيمت دوربين مدار بسته عوامل متعددي مي تواند تاثيرگذار باشد يكي از اين موارد خريد دوربين به صورت پك است , پكيج دوربين مدار بسته ارزان است و مي توان با صرف هزينه ي نسبتا كمي آن را تهيه نمود .

نوع دوربين مدار بسته : 

در خريد دوربين چه به صورت پك آماده دوربين مدار بسته و چه به صورت جداگانه بايد به نوع آن توجه كرد , انواع دوربين هاي موجود در بازار داراي كيفيت و قيمت متفاوتي هستند .

فروش پك دوربين مداربسته ارزان

شما مي‌توانيد تمام دستگاه‌هاي موردنياز را بصورت جدا تهيه كنيد. اما معمولا خريد سيستم نظارت تصوير بصورت پكيج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است. پكيج ها شامل دوربين مداربسته، يك دستگاه DVR (دي وي آر)، كابل دوربين مداربسته (كواكسيال يا شبكه)، فيش BNC يا سوكت شبكه (بسته به سيستم دوربين مداربسته اي كه نصب مي‌كنيد) و منبع تغذيه. اگر قصد نظارت بر محيط بزرگي را نداريد، يك سيستم دوربين مداربسته بيسيم (واي فاي يا وايرلس) نيازهايتان را برطرف مي‌كند.

دوربين هاي مداربسته موردنيازتان را شخصا خريداري كنيد.

وقتي تعداد دوربين هاي مدار بسته موردنيازتان را مشخص كرديد، بايد دقيقا نوع دوربين مداربسته اي كه احتياج داريد را مشخص كنيد. خريد يك سيستم دوربين مداربسته براي خانه مي‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند ميليون تومان قيمت داشته باشد، پس بايد دقيقا نوع و مشخصاتي كه مي‌خواهيد دوربين مداربسته‌ داشته باشد را مشخص كنيد.

در نظر داشته باشيد كه امتياز ديگر پكيج هاي آماده به نصب دوربين مداربسته ارزان تر تمام مي‌شوند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۰۷:۵۸ ] [ vahid ]

 

بيماري اوتيسم 

درباره بيماري اوتيسم چه مي دانيد ؟ آيا اين بيماري منشا و دليل خاصي دارد ؟ 

در اين مطلب به پاسخ اين سوالات خواهيم پرداخت .

بيماري اوتيسم چيست ؟ 

يك اختلال ذهني كه توانايي انجام برخي كارها را از فرد مبتلا مي گيرد و استعدادهايش را ضايع مي كند . بيماري اوتيسم در كودكان با اختلالات گفتاري همراه است به طوري كه كودك قادر نيست با ديگران به راحتي حرف بزند و ارتباط برقرار كند .

اوتيسم خفيف و يا شديد است كه بنا به نوع آن درمان متفاوتي دارد . 

منشا بيماري اوتيسم 

علت عمده بروز اختلال اوتيسم به عوامل ژنتيكي برمي گردد , اما عوامل زير هم بي تاثير نيستند .

فقر آهن و ديابت مادر

كمبود آهن مي تواند خطر اوتيسمي شدن كودك را تا پنج برابر بالا ببرد. همچنين مادران ديابتي هم احتمال دارد فرزندي اوتيسمي به دنيا بياورند. به باور محققان فرزند زناني كه از هفته 26 بارداري به بعد به ديابت بارداري دچار مي شوند، 63 درصد بيشتر از ديگران در معرض ابتلا به بيماري اوتيسم قرار مي گيرد.

مصرف دارو هاي خاص در دوران بارداري 

نوزاداني كه در رحم مادر در معرض برخي از داروهاي خاص قرار دارند، از جمله والپروئيك اسيد و تاليدوميد ، خطر ابتلا به اوتيسم در آن ها بسيار افزايش مي يابد. گفته مي شود حدود نيمي از كودكان مبتلا به اوتيسم، قادر نيستند از زبان به عنوان وسيله اصلي برقراري ارتباط با ديگران استفاده كنند. اين كودكان اغلب از ضماير اشتباه استفاده مي كنند و كلام كامل ندارند.

اختلاف سني زياد پدر و مادر

 اختلاف سني همسران هم در سالم بودن يا اوتيسمي شدن فرزندان شان تاثيرگذار است. به باور محققان، والديني كه اختلاف سني زيادي با هم دارند، بيشتر احتمال دارد كه فرزندي اوتيسمي به دنيا بياورند. پدراني كه بين 35 تا 44 سالگي قرار دارند، اگر همسرشان 10 سال از خودشان جوان تر باشد، ممكن است صاحب كودكي اوتيسمي شوند؛ البته مادراني هم كه در دهه 30 زندگي شان قرار دارند، اگر همسرشان 10 سال يا بيشتر از خودشان كوچك تر باشد، احتمال دارد كه كودكي اوتيسمي به دنيا بياورند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۶:۲۹ ] [ vahid ]

نصاب دوربين مداربسته 

نصب دوربين مداربسته در تهران و شهرستان ها مي تواند از طرف نمايندگي كه دوربين خود را از آن تهيه كرديد صورت گيرد و يا با در اختيار داشتن شماره تلفن نصاب دوربين مداربسته مي توانيد اين كار را به ثمر برسانيد .

در هر صورت سعي كنيد خود وارد عمل نشده و اين كار را به عهده ي كارشناس دوربين مداربسته بگذاريد چرا كه نصب اين تجهيزات اهميت بسيار زيادي دارد و هر گونه بي دقتي در آن ضررهايي را براي شما به همراه خواهد آورد .

نصاب دوربين مداربسته 

در ذيل به چند نمونه از دلايل فراوان اهميت نصب دوربين مدار بسته اشاره مي كنيم:

• ترساندن مجرمين

دوربين مداربسته اي كه در محل هاي مناسب نصب شده باشد مجرم احتمالي را بر آن مي دارد تا از انجام جرم دست بردارد و محل ديگري كه ضريب امنيتي پايين تري دارد را براي انجام جرم انتخاب نمايد.

• جلوگيري از سرقت 

طبق مطالعات انجام شده در صنايع كوچك نصب دوربين مداربسته ميزان متضرر شدن از بابت سرقت هاي دروني و بيروني را به نصف كاهش مي دهد.

• افزايش بهره وري

بهره وري نيروي كار بزرگ ترين دغدغه اي است كه امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است . سيستم هاي نظارت تصويري كمك مي كنند تا حتي در هنگامي كه شما ( به عنوان مدير مجموعه ) در محل حضور نداريد افراد بهترين رفتار كاري را از خود نشان دهند .

• كاهش مسئوليت و بدهي

بسياري از مجرمين به دنبال كسب سود از طريق ايجاد ادعاهاي دروغين عليه شركت ها مي باشند . بدون داشتن شواهد براي دفاع از خود مسئولين اين شركت ها ممكن است بعضاً محكوم به پرداخت هزينه هاي گزافي شوند . دوربين مداربسته راهي مؤثر براي جلوگيري از اين وقايع به شمار رفته و عليه چنين ادعاهايي مفيد خواهد بود .

• محافظت از اطلاعات

رقباي شما همواره حاضرند هزينه هاي بالايي را براي اشراف و آگاهي از اسرار شركت شما بپردازند . دوربين هايي كه با استراتژي دقيق نصب شده باشند از دسترسي آن ها و هم چنين قصد آن ها براي سرقت اطلاعات شما جلوگيري مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۱۸:۴۱ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب