rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 37
دیروز : 76
افراد آنلاین : 1
همه : 6770
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين مدار بسته كوچك 

دوربين مدار بسته كوچك به دليل قيمت مناسب و كاربري آساني كه دارد طرفداران زيادي هم دارند , اين نوع دوربين هاي مداربسته را مي توان به صورت آنالوگ و يا دوربين تحت شبكه ارزان تهيه كرد .

از اين نوع دوربين ها به عنوان دوربين مخفي نيز استفاده مي شود , دوربين جاسوسي ارزان يا دوربين مخفي در محل هاي غير قابل رويت نصب مي گردد و توسط نصاب كنترل مي شود .

قيمت دوربين مدار بسته كوچك 

دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان كه از سيستم آنالوگ پشتيباني ميكند امكان اتصال مستقيم به تلوزيون را بدون هيچ دستگاه واسطي دارد و كافيست تنها كابل هاي دوربين مداربسته را به تلوزيون متصل نماييد و تصوير دوربين ها را مشاهده نماييد.همچنين دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان امكان اتصال به دستگاه ضبط DVR آنالوگ را دارد تا تصاوير ثبت شده توسط دوربين بر روي آن ذخيره گردد.

دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان داراي دو فيش براي اتصال به تلوزيون و DVR بوده و يك فيش جهت تامين برق مورد نياز خود بوده كه پس از اتصال اين دو فيش به اين دوربين , ديگر قابليت اتصال دوربين را در مكان مورد نظر دارا ميباشيد و براي نصب اين دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان تنها كافيست تا نوك سوزني دوربين مداربسته قابل روعيت و مشاهده باشد و ما بقي بدنه دوربين ميتواند كاملا مخفي و پنهان باشد كه اين امر باعث شده تا در دسترس بودن دوربين مداربسته را كاهش دهد.

دوربين مداربسته مخفي كوچك و ارزان در بازار با نام هاي مختلفي همانند : دوربين مداربسته كوچك , كوچكترين دوربين مداربسته , دوربين مداربسته مخفي , دوربين مداربسته سوزني , دوربين مداربسته كوچك و باكيفيت شناخته ميشود.

كاربردهاي دوربين مدار بسته كوچك

برخي صنايع و محيط زيست

داخل و خارج خودرو براي نمونه دوربين دنده عقب ماشين

فيلم برداري از حيات وحش، طبيعت، ثبت لحظات ورزشي

تصوير برداري فيلم هاي سينمايي و ثبت لحظات خاص

به عنوان دوربين مداربسته در سيستم هاي نظارتي وامنيتي در شرايط و موارد خاص

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۱:۴۳ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب