rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6527
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

رشد ميزان استفاده از دوربين مداربسته در ايران 

عمده كاربرد دوربين هاي مداربسته مربوط به محافظت از جان و دارايي هاي افراد است از اين رو اين نوع سيستم ها را مي توان در مصارف خانگي هم مورد استفاده قرار داد .

استفاده از دوربين مداربسته در ايران

محافظت از اطلاعات

رقباي كاري شما حاضرند هزينه هاي بسيار گزافي براي اشراف و آگاهي از اسرار شركت شما بپردازند. دوربين هايي كه با استراتژي دقيق نصب شده باشند از آن ها و هم چنين قصد و نيت آن ها براي سرقت اطلاعات شما جلوگيري مي كنند.

مديريت از راه دور

بسياري از سيستم هاي امنيتي مبتني بر نصب دوربين مدار بسته مجهز به نرم افزار هايي هستند كه قادرند تاسيسات و اماكن متعددي را از يك نقطه رويت كنند. چنين قابليتي هزينه تجهيزات و هزينه هاي اضافي مديريتي شما را به طور قابل ملاحظه اي كاهش داده و به مديران اين امكان را مي دهد كه علي رغم درگيري هاي زماني و مكاني بر كل محيط كار خود نظارت نمايند.

شناسايي بهتر مشتريان

بسياري از مشاغل كوچك از سيستم هاي امنيتي دوربين مدار بسته خود به منظور مطالعه عادات مشتري هايشان, بهينه سازي مسير هاي تردد در فروشگاه ها, تغيير مكان مناسب محصولات و اطمينان از عادات مثبت مشتري استفاده مي كنند.

ساده سازي عمليات

نظارت تصويري از طريق نصب دوربين مداربسته در كارخانجات, اماكن توليدي و اجرايي جهت مشاهده و نظارت تجهيزات و شناسايي سريع مشكلات كه ممكن است تاخيرات يا دشواري هايي را براي روند توليد به همراه داشته باشد, به كار مي رود. هم چنين به عنوان چشم بيداري براي ايجاد تاثير مثبت در روند توليد و حصول اطمينان از تجهيز مناسب عوامل توليد در محيط كار به كار مي رود.

معتبر ساختن آلارم ها

مديران تمايل ندارند كه چندين ساعت از زمان استراحت خود را وقف پاسخ گويي به آلارم هاي اشتباهي كه در محيط كار به وجود آمده بنمايند. به وسيله نصب سيستم امنيتي دوربين مدار بسته , معتبر سازي چنين آلارم هايي تنها يك كليك موس خواهد بود و آن گاه مي توان به استراحت, تفريح و يا مسافرت پرداخت.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۴۰:۰۷ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب