rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6532
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

نصاب دوربين مداربسته 

نصب دوربين مداربسته در تهران و شهرستان ها مي تواند از طرف نمايندگي كه دوربين خود را از آن تهيه كرديد صورت گيرد و يا با در اختيار داشتن شماره تلفن نصاب دوربين مداربسته مي توانيد اين كار را به ثمر برسانيد .

در هر صورت سعي كنيد خود وارد عمل نشده و اين كار را به عهده ي كارشناس دوربين مداربسته بگذاريد چرا كه نصب اين تجهيزات اهميت بسيار زيادي دارد و هر گونه بي دقتي در آن ضررهايي را براي شما به همراه خواهد آورد .

نصاب دوربين مداربسته 

در ذيل به چند نمونه از دلايل فراوان اهميت نصب دوربين مدار بسته اشاره مي كنيم:

• ترساندن مجرمين

دوربين مداربسته اي كه در محل هاي مناسب نصب شده باشد مجرم احتمالي را بر آن مي دارد تا از انجام جرم دست بردارد و محل ديگري كه ضريب امنيتي پايين تري دارد را براي انجام جرم انتخاب نمايد.

• جلوگيري از سرقت 

طبق مطالعات انجام شده در صنايع كوچك نصب دوربين مداربسته ميزان متضرر شدن از بابت سرقت هاي دروني و بيروني را به نصف كاهش مي دهد.

• افزايش بهره وري

بهره وري نيروي كار بزرگ ترين دغدغه اي است كه امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است . سيستم هاي نظارت تصويري كمك مي كنند تا حتي در هنگامي كه شما ( به عنوان مدير مجموعه ) در محل حضور نداريد افراد بهترين رفتار كاري را از خود نشان دهند .

• كاهش مسئوليت و بدهي

بسياري از مجرمين به دنبال كسب سود از طريق ايجاد ادعاهاي دروغين عليه شركت ها مي باشند . بدون داشتن شواهد براي دفاع از خود مسئولين اين شركت ها ممكن است بعضاً محكوم به پرداخت هزينه هاي گزافي شوند . دوربين مداربسته راهي مؤثر براي جلوگيري از اين وقايع به شمار رفته و عليه چنين ادعاهايي مفيد خواهد بود .

• محافظت از اطلاعات

رقباي شما همواره حاضرند هزينه هاي بالايي را براي اشراف و آگاهي از اسرار شركت شما بپردازند . دوربين هايي كه با استراتژي دقيق نصب شده باشند از دسترسي آن ها و هم چنين قصد آن ها براي سرقت اطلاعات شما جلوگيري مي كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۱۸:۴۱ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب