rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 21
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6536
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين مداربسته چيست ؟

پكيج دوربين مداربسته را مي توان بجاي اينكه دوربين و تجهيزاتش را جداگانه تهيه كرد خريداري نمود , پكيج دوربين مداربسته ارزان است و مي توان با صرف هزينه ي كمتري آن را تهيه كرد .

قيمت پك كامل دوربين مداربسته با توجه به نوع دوربين و تجهيزات آن است كه تعيين مي شود براي كاهش هزينه هاي خريد دوربين مداربسته مي توان يك پك از برند معتبر دوربين مداربسته تهيه نمود .

براي اينكه قيمت دوربين مدار بسته تعيين شود بايد در ابتدا نوع نياز و كاربري آن مشخص شود و سپس بر اساس آن اقدام به خريد نمود .

انواع دوربين مداربسته 

چگونگي كار دوربين آي پي؟

آنچه كه به عنوان يك دوربين IP شناخته مي شود، در واقع، يك دوربين ديجيتال است با پردازش تصوير آنالوگ و سيستم كد گذاري داخلي و سپس انتقال اطلاعات ويدئويي ديجيتال توسط اتصال اترنت به يك كامپيوتر يا دستگاه هاي مشابه. اين روش انتقال است كه باعث شده آنرا را دوربين IP بناميم. در دوربين آي پي معمولاً از سنسور CMOS و گاهي از سنسور CCD استفاده مي شود.

عموماً، دوربين هاي نظارت تصويري IP به يك وب سرور و سيستم كد گذاري و پردازش گر بر روي بورد مجهز مي باشند. دوربين شبكه تركيبي از قابليت هاي يك دوربين با برخي از قابليت هاي كامپيوتري است. به اين ترتيب، آنها نيازي به اتصال مستقيم به كامپيوتر براي كار كردن ندارند و مي توانند در هر نقطه اي در طول يك شبكه قرار گيرند. دوربين هاي آي پي بعنوان بخشي از تجهيزات تحت شبكه مانند ساير كامپيوتر هاي در شبكه، آدرس اختصاصي IP خود را خواهند داشت و به صورت مستقيم به شبكه سيمي يا بي سيم متصل مي شوند.

چگونگي كار دوربين آنالوگ؟

دوربين هاي آنالوگ با حسگر CCD و گاهي با CMOS عرضه مي شوند و سيگنال هاي ويديويي حاصل از سنسور به صورت ديجيتال پردازش شده ولي قبل از انتقال نياز است كه به صورت آنالوگ برگردد تا بتوان آنرا توسط ساير تجهيزات آنالوگ مانند تلويزيون دريافت نمود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۲:۱۶ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب