rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 18
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 6675
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين مداربسته

براي خريد دوربين مداربسته بايد يكسري موارد را در نظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به خريد نمود , به طور مثال آنچه كه در دوربين هاي مداربسته اهميت دارد : نوع دوربين مداربسته , قيمت دوربين مداربسته , محل نصب دوربين مداربسته و .. است .

براي اينكه بهترين نوع دوربين مداربسته را خريداري كنيد تمامي موارد بالا را در نظر داشته باشيد , اكثر افراد به دنبال خريد دوربين مدار بسته ارزان هستند در اين موارد توصيه مي شود علاوه بر قيمت به كيفيت دوربين نيز توجه كنيد . دوربين هاي بي كيفيت طول عمرپاييني دارند و هزينه هاي زيادي را به خريدار تحميل مي نمايند .

انواع دوربين مداربسته

امروزه دوربين هاي مداربسته با توجه به كاربردهاي مختلف و حساسيت محل مورد نظر در شكل ها و صورت هاي مختلف طراحي و ساخته شده است و به همين دليل هم قيمت انواع دوربين مداربسته باهم متفاوت است .

دوربين مدار بسته Pin Hole 

داراي ابعاد كوچكي ميباشد ( حدود 3 در 3 سانتيمتر ) داراي لنز ثابت و ميكروفن جهت دريافت صدا.

دوربين پين هل ( و يا دوربين لنز سوزني ) به دليل حجم كم و لنز كوچك خود اين امكان را دارد تا از پشت يك سوراخ 3 ميليمتري ، بصورت مخفي به ما تصوير دهد. اين دوربين كيفيت بالايي ندارد و بيشتر براي محيط هاي كوچك و داراي نور مناسب ( بصورت مخفي ) نصب و راه اندازي ميشود .

دوربين هاي دام ( گنبدي ) Dome Type

دوربينهاي دام يا گنبدي شكل كه معمولا بر روي سقف نصب ميگردد ( براكتهاي ديواري نيز براي اين مدل موجود ميباشد) . كاور گنبدي شكل ، ظاهري زيبا به اين دوربين بخشيده كه باعث ميگردد در محيط هاي داخلي اداري و تجاري مورد توجه قرار گيرد . البته در بعضي مدل ها ي اين دوربين از كاورهاي weather proof ( ضد آب ) و كاور هاي Vandal ( ضد ضربه ) استفاده شده كه نصب آن در محيط هاي باز ( Out Door ) امكان پذير ميكند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۳۷:۴۵ ] [ vahid ]

 

مشاوره كودك تلفني رايگان

بسياري افراد در سنين كودكي با مسائل و مشكلات روبه رو بوده اند اما والدين و خانواده هاي آنان بنا به دلايلي به اين مشكلات بر توجهي كرده اند حال در سنين جواني و بزرگسالي اين افراد دچار مشكلاتي جدي شده اند لزوم دريافت مشاوره در سنين كودكي اينجاست كه نمايان مي شود .

دكتر روانشناس كودك بايستي دانش و تجربه كافي در اين زمينه را داشته باشد و با راهنمايي صحيح والدين آنان را براي كمك به فرزندشان آموزش دهد .

در مشاوره كودك تلفني رايگان چه كاري صورت مي گيرد ؟ 

در فرآيند مشاوره رفتاري كودكان به صورت كاربردي مسائل را ياد مي گيرند. به اين معني كه با كودكان خردسال با كل خانواده با ابزارهاي نقاشي، بازي و صحبت كردن مراحل درمان پيش مي رود.

روانشناسان كودك براي كودكان و نوجوانان بزرگتر بر روي فعاليت ها و افكاري متمركز مي شوند كه بر مهارت هاي مورد نيازشان اشاره دارد. آنها احساسات خود را بيان مي كنند و با هم به حل مسئله مي پردازند.

مشاور كودك و نوجوان ، بچه ها را حمايت و تحسين مي كند، زيرا بچه ها اين كار او را ياد مي گيرند. مشاوره كودكان به كودكان كمك مي كند كه به خود باوري برسند و نقاط قوت خود را پيدا كنند. درمان، الگوهاي تفكر مفيد و عادات رفتاري سالم را ايجاد مي كند.

روانشناس ممكن است كودك و پدر و مادر را با هم ملاقات كند يا تنها با كودك ملاقات كند. اين مسئله بستگي به سن كودك دارد. درمانگر ممكن است با والدين نيز ملاقات كند تا راهنمايي ها و راهكارهاي خود را براي كمك به فرزندشان در خانه ارائه دهد.

طول دوره درمان مشاوره كودك تلفني رايگان

مدت زمان درماني بستگي به اهداف شما و متخصص كودك شما دارد. اغلب اوقات يك درمانگر ممكن است با كودك شما يك بار در هفته براي چند ماه جلسه درمان داشته باشد، و يا دو جلسه در هفته .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۴۹:۴۲ ] [ vahid ]

دوربين مدار بسته ارزان 

سيستم نظارت تصويري يا Video Surveillance  يا به اشتباه عاميانه سيستم دوربين مداربسته متشكل از اقلامي است جهت رويت محيط پيرامون ، ضبط وقايع ، بازبيني و امروزه انتقال تصاوير و رويت از طريق شبكه.

در مورد تاريخچه سيستم نظارت تصويري جداگانه سخن خواهيم گفت. در اين مقاله در مورد كلياتي صحبت خواهيم كرد كه مفهوم اين سيستم روشن بشود.

سيستم نظارت تصويري تركيبي است از تجهيزاتي جهت تصوير برداري از محيط ، انتقال از طريق كابل و يا به صورت بي سيم، تجهيزاتي جهت مشاهده تصاوير ، تجهيزات ضبط تصوير و در نهايت امكان انتقال تصاوير در بستر شبكه .

دوربين مدار بسته ارزان مخفي 

يكي از انواع دوربين هاي مدار بسته ارزان كه در بازار به فروش مي رسند دوربين مخفي كوچك ارزان است , اين نوع دوربين ها در ابعاد بسيار كوچكي طراحي و توليد مي شوند كه همين فاكتور مي تواند ويژگي و خصوصيتي مطلوب براي آن ها به شمار رود . 

دوربين مدار بسته در نهايت سيستم نظارت تصويري شايد امروز بهترين روش براي حفاظت از محيط پيرامون و اموال و همچنين مديريت متمركز براي محل كار و يا فرآيند هاي مستمر با هزينه پايين مي باشد.

فروش دوربين مدار بسته ارزان مخفي

دوربين هاي مخفي نيز در انواع و اقسام مختلفي موجود هستند كه همگي آن قابليت ضبط تصاوير تا ساعت ها را دارند و اين به دليل رم خور بودن آن هاست , دوربين مدار بسته رم خور ارزان با قيمتي به نسبت پايين تر از انواع ديگر آن ها به فروش مي رسند .

دوربين مخفي خودكاري و دوربين مخفي لامپي دو نوع از دوربين هاي مدار بسته ارزان هستند كه هر كدام در كاربري هاي متفاوتي مورد استفاده قرار گرفته مي شوند . 

كاربرد دوربين مدار بسته ارزان

كاربرد اصلي و عمده دوربين هاي مداربسته در سيستم هاي حفاظتي است اما كاربرد هاي آن به سيستم هاي حفاظتي محدود نبوده و از آن فراتر ميرود كاربردهايي از قبيل كاربردهاي پليسي ، نظامي، فضايي ،صنعتي ، كنترل ترافيك ، ارتباطات ويديويي، و تصوير برداري نامحسوس.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۶:۱۷ ] [ vahid ]

علائم اوتيسم در كودكان

بيماري اوتيسم در كودكان مشكلات زيادي را براي خانواده ها به همراه خواهد داشت , اما والديني كه مي خواهند كودكشان در آينده همانند افراد عادي زندگي كنند بايستي يكسري سختي ها و مشكلات را به جهت درمان اين بيماري تحمل كنند .

علت عمده بروز اختلال اوتيسم به مواردي چون : اختلالات كروموزومي , عوامل ژنتيكي , عوامل جنيني , عوامل شناختي و ناهنجاري هاي مغزي بر مي گردد .

علائم اوتيسم در كودكان و درمان آن

دلايل اصلي اوتيسم همان ها بود كه در بالا گفته شد , 15 ژن مختلف در اين بيماري نقش دارند به همين دليل هم بيماري با اختلالات پيچيده محسوب مي شود . حال اين سوال براي بسياري افراد پيش مي آيد كه آيا بيماري اوتيسم درمان ميشود ؟

روند رشد اين بيماري را مي توان با روش هايي كنترل كرد . درمان دارويي اوتيسم , گفتار درماني ها , كار درماني و .. از روش 

هاي تشخيص و درمان اين بيماري است .

علائم اوتيسم در كودكان و مشاوره با متخصصين 

اگر كودك از طرف شما و يا دكتر مخصوص خود مظنون به اُتيسم باشد به هر حال بايستي توسط شخصي كه در زمينه اُتيسم تخصص دارد معاينه دقيق شود و تست هاي اتيسم انجام شود. ممكن است اين فرد يك روانشناس ، روانپزشك و يا يك متخصص رشد اطفال باشد .گاهي ممكن است براي يك تشخيص دقيق و درمان به يك تيم متخصص نياز شود اين تيم مي تواند از افراد زير تشكيل شود :

1. رفتار درمان : اين شخص مي تواند علاوه بركمك به بهبود توانائي هاي كودك در كارهاي روزانه مانند لباس پوشيدن ، غذا خوردن و ساير كارهاي استقلالي، همچنين در بهبود وضعيت حواس پنجگانه ، قدرت تشخيص و ساير توانائي هاي كودك او را ياري كند.

2. كار درمان : يك كار درمان، كودك را در استفاده درست از عضلات و اندامهاي بدن براي انجام كارهاي بزرگ و كوچك بدني مي تواند ياري كند .

3. گفتار درمان : در بهبود وضعيت گفتار كودك و افزايش توانائي او در مهارتهاي كلامي بسيار مؤثر است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۵:۲۷ ] [ vahid ]

 

دوربين مدار بسته 

دوربين هاي مداربسته تجهيزاتي نظارتي هستند كه در يك جاي ثابت نصب مي شوند و تصاويري ضبط و ارسال مي نمايند , امروزه فروش دوربين مدار بسته بسيار گسترده شده است و افراد به جهت امنيت منزل و يا محل كار خود اقدام به نصب دوربين مدار بسته مي نمايند .

قيمت دوربين مدار بسته 

قيمت انواع دوربين مدار بسته با يكديگر متفاوت هستند , دوربين ها بنا به نوع و مدلي كه دارند قيمت هاي مختلفي هم دارند . عمدتا افراد دوربين مدار بسته ارزان را ترجيح مي دهند اما بايد توجه داشته باشند كه طول عمر و كارايي خوبي داشته باشد در غير اينصورت فرد هزينه ي بيش تر را متحمل خواهد شد .

نصب دوربين مدار بسته 

نصب دوربين مداربسته در منزل موجب افزايش سطح امنيت شده و اين امر نيز باعث مي‌شود فرد با خاطري آسوده هنگام سفر و دوري از خانه، به مشاهده و بررسي تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مداربسته و ذخيره شده روي دستگاه DVR (با استفاده از تكنولوژي انتقال تصوير) بپردازد. پروسه تحقيق، انتخاب، خريد و نصب سيستم‌هاي امنيتي نظارت تصوير مي‌تواند جذاب باشد. همچنين اگر خودتان اقدام به خريد و نصب دوربين هاي مدار بسته كنيد، مي‌توانيد هزينه‌ها را كاهش دهيد، بشرطي كه در منابع درستي به تحقيق پرداخته و از مشاوران و نصاب دوربين مدار بسته زبده كمك گرفته باشيد.

1. تهيه ليستي از نيازها

اولين قدم تهيه ليستي از نيازهايي كه در زمينه نظارت تصوير داريد، است. اين به اين معناست كه مشخص كنيد در چه مكانهايي نياز به كنترل و نظارت تصوير داريد.

مكان‌هاي معمول براي نصب دوربين مدار بسته در خانه:

درب جلويي و پشتي خانه

پنجره‌هاي رو به خيابان

فضاهاي باز داخل خانه (مثل آشپزخانه، حال و...)

و..

 

2. خريد بهترين پكيج دوربين مداربسته مطابق نيازهايتان

شما مي‌توانيد تمام دستگاه‌هاي موردنيازتان را بصورت جدا تهيه كنيد. اما معمولا خريد سيستم نظارت تصوير بصورت پكيج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است.

3. دوربين هاي مداربسته موردنيازتان را شخصا خريداري كنيد.

وقتي تعداد دوربين هاي مدار بسته موردنيازتان را مشخص كرديد، بايد دقيقا نوع دوربين مداربسته اي كه احتياج داريد را مشخص كنيد. خريد يك سيستم امنيتي دوربين مداربسته براي خانه مي‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند ميليون تومان قيمت داشته باشد، پس بايد دقيقا نوع و مشخصاتي كه مي‌خواهيد دوربين مداربسته‌تان داشته باشد را مشخص كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۵:۱۳ ] [ vahid ]

 

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان 

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان در مواقع اضطراري بسيار كاربردي است , در اين موارد مي توانيد با مشاوره تماس گرفته و راهكار سريع مشكل خود را بخواهيد , در اين نوع مشاورات ديگري نيازي به وقت قبلي و انتظار نيست در همان لحظه مي توانيد با يك روانشناس به مشاوره شغلي و تحصيلي بپردازيد .

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان خانواده 

يكي از مشكلاتي كه امروزه بسيار فراگير شده است , مشكلاتي خانوادگي و ناسازگاري هريك از اعضاي خانواده است . مشاوره خانواده در اين موارد به صورت تلفني و يا حضوري ضروري است . 

در حيطه ي مركز مشاوره تلفني خانواده و نوجوان هم به صورت كودك است يعني گاهي مشكلاتي براي والدين در رفتار كردن با نوجوانشان پيش مي آيد كه منجر به مشاجرات بين آن ها شود كه گاهي مشكلات كوچك حل نشده در بين والدين و نوجوان عواقب بدي را در پي خواهد داشت .

و باقي مشاوره هاي تلفني مي تواند در زمينه هاي ديگرباشد كه گاهي فردي توسط افراد خانواده در حال اذيت شدن است و نياز به كمتر دارد كه در بسياري از موارد افرادي كه به علت مشكلات پيش آمده اقدام به خودكشي مي كنند ممكن است اطرافيان نتوانند متقاعدش كنند كهصرف نظر كند و در اين شرايط از يك دكتر روانشناس تلفني درخواست كمك كنند و يا از دست دادن افراد خانواده در تصادف و مرگ هاي آني ممكن است اطرافيان را بهت زده كرده و نقش يك روانشناس مي تواند در اين زمينه ها بسيار پر رنگ باشد.

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان ازدواج

ترجيح براي مشاوره ي ازدواج حضوري است اما مركز مشاوره تلفني ازدواج در يك سري از مشكلات و مسائل جزئي مي تواند شما را همراهي كند . شما در جلسات حضوري براي مشاوره ي ازدواج تست هاي شخصيت و تست هاي ازدواج را انجام ميدهيد و زبان بدن هم يك بعد ديگر است كه دكتر روانشناس مي تواند بسياري از اين مسائل را در جلسات حضوري تشخيص دهد . اما بعضي اوقات شما مي توانيد سوالات خود را از مشاور تلفني سوال كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۵۳:۲۹ ] [ vahid ]

دوربين مدار بسته لامپي 

يكي از انواع دوربين هايي كه مورد استقبال عموم قرار گرفته شده است , دوربين مدار بسته لامپي است . اين نوع دوربين ها قابليت چرخش 360 درجه را دارند و به دليل ظاهري كه دارند مي توان آن ها را در هر محيطي نصب كرد . 

به اين دوربين ها , دوربين جاسوسي لامپي نيز گفته مي شود چرا كه ظاهر لامپ مانند آن مانع از اين مي شود كه افراد متوجه دوربيني در محل شوند .

نصب دوربين مدار بسته لامپي 

طريقه نصب دوربين مدار بسته لامپي بسيار راحت است , در اينجا به آموزش نصب دوربين لامپي مي پردازيم .

1. با استفاده از پايه موجود در بسته دوربين، آن را به ديوار يا سقف وصل مي كنيم.

2. منبع تغذيه 12 ولتي را به دوربين بي سيم V380 متصل مي كنيم.

3. با استفاده از گوشي موبايل هوشمند خود، باركُد روي جعبه دوربين بي سيم V380 را اسكن كرده، نرم افزار مربوطه را دانلود و نصب مي نماييم.

4. واي فاي گوشي همراه خود را روشن كرده، سپس وارد بخش جستجوي شبكه هاي واي فاي مي شويم.

5. وارد نرم افزار مي شويم و بر روي گزينه Local كليك كرده، سپس در صفحه جديد بر روي علامت + در گوشه بالاي صفحه كليك مي كنيم.

6. گزينه New Device Configuration را انتخاب كرده و منتظر مي مانيم.

7. گزينه NEXT را انتخاب كرده و منتظر مي مانيم.

8. صفحه جديدي بنام Router باز مي شود. در اين صفحه شبكه هاي واي فاي (Wi-Fi) را مشاهده مي كنيم. مودم خود را انتخاب كرده و رمز عبور آن را وارد مي نماييم.

9. حالا در صفحه Device List هستيم. بر روي علامت Play كليك مي كنيم.

10. بر روي گزينه SET كليك مي كنيم.

11. به صفحه اي بنام Modify Password وارد شده ايم. در اين صفحه جا بايد رمز دلخواه خود را وارد كنيم. رمز بايد شامل 6 تا 30 كاراكتر و از حروف و عدد تشكيل شده باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۱:۲۶ ] [ vahid ]

تجهيزات دوربين مداربسته 

تجهيزات و لوازم نصب دوربين مدار بسته در انواع مختلفي يافت مي شود , دليل اين تنوع وجود انواع مختلف دوربين هاي مداربسته با برند ها و مارك هاي متفاوت است كه هر كدام نياز به تجهيزات دوربين مداربسته مخصوص به خود را دارند .

فروش قطعات دوربين مداربسته در مواردي كه دوربين هيچ تجهيزاتي ندارد ضروري است اما اگر اقدام به خريد يك پك كامل دوربين مداربسته كنيم ديگر نياز به تهيه ي جداگانه ي تجهيزات نخواهد بود . قيمت پك كامل دوربين مداربسته هم به نوع آن بستگي دارد اما به طور كلي از خريد جداگانه ي هر يك از قطعات ارزان تر در مي آيد .

قيمت تجهيزات دوربين مداربسته 

قيمت اين تجهيزات نيز به تعداد و نوع آن ها بستگي دارد , همانطور كه گفته شد اين تجهيزات در انواع متنوعي توليد مي شوند كه هريك قيمت مخصوص به خود را دارند .

تجهيزات دوربين مداربسته شامل چه تجهيزاتي ميشود؟

لوازم جانبي شامل تمامي تجهيزات به جز دوربين و دستگاه ضبط كننده خواهد شد. اين تجهيزات عبارتند از:

1. كابل تصوير RG59: كابل تصوير براي ارتباط دوربين به DVR در سيستم مداربسته آنالوگ مورد استفاده قرار مي گيرد و از مهم ترين تجهيزات دوربين مداربسته است .

2. كابل شبكه: كابل شبكه براي ارتباط دوربين و دستگاه NVR يا سوئيچ در سيستم مداربسته شبكه مورد استفاده قرار مي گيرد.

3. آداپتور يا منبع تغذيه: براي تامين ولتاژ مناسب كار دوربين هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرد.

4. فيش BNC: از فيش BNC براي ارتباط كابل كواكسيال و دوربين و DVR در سيستم آنالوگ استفاده مي شود.

5. فيش آداپتوري: از فيش آداپتوري براي ارتباط راحت تر كابل برق و دوربين استفاده مي شود.

6. فيش AV: از فيش AV براي ارتباط ميكروفن و كابل كواكسيال استفاده مي شود.

7. سوكت شبكه: از سوكت شبكه براي اتصال كابل شبكه به تجهيزات شبكه استفاده مي شود.

8. هارد ديسك: از هارد ديسك براي ضبط تصاوير دوربين مداربسته در دستگاه ضبط كننده استفاده مي شود.

9. باكس پلاستيكي: باكس پلاستيكي را براي قرار دادن آداپتور در كنار دوربين مورد استفاده قرار مي گيرد.

10. داكت: داكت براي پوشاندن كابل ها در محيط هاي مسقف استفاده مي شود.

11. لوله فلكسي يا فلزي: از لوله فلكسي و لوله فلزي براي پوشاندن و محافظت از كابل ها در محيط هاي غير مسقف استفاده مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۳:۰۲ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب