rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 26
افراد آنلاین : 3
همه : 6990
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان 

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان در مواقع اضطراري بسيار كاربردي است , در اين موارد مي توانيد با مشاوره تماس گرفته و راهكار سريع مشكل خود را بخواهيد , در اين نوع مشاورات ديگري نيازي به وقت قبلي و انتظار نيست در همان لحظه مي توانيد با يك روانشناس به مشاوره شغلي و تحصيلي بپردازيد .

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان خانواده 

يكي از مشكلاتي كه امروزه بسيار فراگير شده است , مشكلاتي خانوادگي و ناسازگاري هريك از اعضاي خانواده است . مشاوره خانواده در اين موارد به صورت تلفني و يا حضوري ضروري است . 

در حيطه ي مركز مشاوره تلفني خانواده و نوجوان هم به صورت كودك است يعني گاهي مشكلاتي براي والدين در رفتار كردن با نوجوانشان پيش مي آيد كه منجر به مشاجرات بين آن ها شود كه گاهي مشكلات كوچك حل نشده در بين والدين و نوجوان عواقب بدي را در پي خواهد داشت .

و باقي مشاوره هاي تلفني مي تواند در زمينه هاي ديگرباشد كه گاهي فردي توسط افراد خانواده در حال اذيت شدن است و نياز به كمتر دارد كه در بسياري از موارد افرادي كه به علت مشكلات پيش آمده اقدام به خودكشي مي كنند ممكن است اطرافيان نتوانند متقاعدش كنند كهصرف نظر كند و در اين شرايط از يك دكتر روانشناس تلفني درخواست كمك كنند و يا از دست دادن افراد خانواده در تصادف و مرگ هاي آني ممكن است اطرافيان را بهت زده كرده و نقش يك روانشناس مي تواند در اين زمينه ها بسيار پر رنگ باشد.

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان ازدواج

ترجيح براي مشاوره ي ازدواج حضوري است اما مركز مشاوره تلفني ازدواج در يك سري از مشكلات و مسائل جزئي مي تواند شما را همراهي كند . شما در جلسات حضوري براي مشاوره ي ازدواج تست هاي شخصيت و تست هاي ازدواج را انجام ميدهيد و زبان بدن هم يك بعد ديگر است كه دكتر روانشناس مي تواند بسياري از اين مسائل را در جلسات حضوري تشخيص دهد . اما بعضي اوقات شما مي توانيد سوالات خود را از مشاور تلفني سوال كنيد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۵۳:۲۹ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب