rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 201
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 6247
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سوله دست دوم نياز روز

وجود افراد خبره و متخصص در هر شغل و حرفه اي باعث به وجود آمدن كيفيت و پيشرفت آن مي گردد در ساخت سوله نيز همين است , سازه بايد توسط افراد آموزش ديده و خبره توليد گردد .

در استفاده از نيروي انساني در ساخت سوله به ترتيب از تيم طراحي برشكاري –مونتاژكار – قطعه زن- جوشكارها – پرسنل كارگاه سند بلاست و تميزكاري –نيروي رنگ آميزي – گروه بارگيري و حمل و اكيپ نصاب سوله هر كدام به صورت مستقل و مجزا بايد عمل كند .

سوله ها در سه نوع , سوله سبك خرپايي , سوله يو بي ام و سوله تيرورقي به فروش مي رسند .

خريداران مي تواند سازه ها را به دو صورت نو و دست دو تهيه كنند , مجموعه ها و افرادي كه اقدام به فروش سوله دست دو مي كنند همواره بايد اين مساله را در نظر بگيرند كه سازه ي ارائه شده به مشتري بايد با كيفيت و مرغوب باشد و خريداران قصد خريد سازه هايي بدون كيفيت حتي با قيمت بسيار پايين را ندارند .

خريد سوله دست دو امروزه فراگير شده و عمده خريداران تمايل بيش تري به تهيه ي اين سازه هاي سريع و ارزان دارند . سوله دست دوم آماده است و در مدت زمان كوتاهي مي توان واحد مورد نظر خود را توسط آن احداث نمود كه اين هم باعث صرفه جويي در زمان و هم سبب صرفه جويي در هزينه ها خواهد شد .

قيمت سوله دست دوم نياز روز

قيمت سوله دست دوم با سوله نو متفاوت است , سوله دست دوم ارزان تر از سوله نو است . قبل از اقدام به خريد سوله دست دوم ابتدا بايد از اين موضوع مطلع باشيم كه قيمت سوله دست دوم به چه صورتي بوده و چگونه قيمت گذاري مي شود اين را مي توان از ليست قيمت سوله دست دوم دريافت . قيمت سوله دست دوم معمولا داراي معيار هاي خاصي بوده و بر اساس نرخ روزانه سازه هاي فلزي محاسبه مي شود. در هنگام محاسبه ي قيمت سوله دست دوم مي بايست تمام كار كرد هاي قبلي و يا اسيب ها و تخريباتي كه به ان وارد شده است مورد بررسي قرار بگيرد.

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۸:۵۹ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب