rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 35
دیروز : 35
افراد آنلاین : 1
همه : 6851
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

دوربين مدار بسته 

دوربين هاي مداربسته تجهيزاتي نظارتي هستند كه در يك جاي ثابت نصب مي شوند و تصاويري ضبط و ارسال مي نمايند , امروزه فروش دوربين مدار بسته بسيار گسترده شده است و افراد به جهت امنيت منزل و يا محل كار خود اقدام به نصب دوربين مدار بسته مي نمايند .

قيمت دوربين مدار بسته 

قيمت انواع دوربين مدار بسته با يكديگر متفاوت هستند , دوربين ها بنا به نوع و مدلي كه دارند قيمت هاي مختلفي هم دارند . عمدتا افراد دوربين مدار بسته ارزان را ترجيح مي دهند اما بايد توجه داشته باشند كه طول عمر و كارايي خوبي داشته باشد در غير اينصورت فرد هزينه ي بيش تر را متحمل خواهد شد .

نصب دوربين مدار بسته 

نصب دوربين مداربسته در منزل موجب افزايش سطح امنيت شده و اين امر نيز باعث مي‌شود فرد با خاطري آسوده هنگام سفر و دوري از خانه، به مشاهده و بررسي تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مداربسته و ذخيره شده روي دستگاه DVR (با استفاده از تكنولوژي انتقال تصوير) بپردازد. پروسه تحقيق، انتخاب، خريد و نصب سيستم‌هاي امنيتي نظارت تصوير مي‌تواند جذاب باشد. همچنين اگر خودتان اقدام به خريد و نصب دوربين هاي مدار بسته كنيد، مي‌توانيد هزينه‌ها را كاهش دهيد، بشرطي كه در منابع درستي به تحقيق پرداخته و از مشاوران و نصاب دوربين مدار بسته زبده كمك گرفته باشيد.

1. تهيه ليستي از نيازها

اولين قدم تهيه ليستي از نيازهايي كه در زمينه نظارت تصوير داريد، است. اين به اين معناست كه مشخص كنيد در چه مكانهايي نياز به كنترل و نظارت تصوير داريد.

مكان‌هاي معمول براي نصب دوربين مدار بسته در خانه:

درب جلويي و پشتي خانه

پنجره‌هاي رو به خيابان

فضاهاي باز داخل خانه (مثل آشپزخانه، حال و...)

و..

 

2. خريد بهترين پكيج دوربين مداربسته مطابق نيازهايتان

شما مي‌توانيد تمام دستگاه‌هاي موردنيازتان را بصورت جدا تهيه كنيد. اما معمولا خريد سيستم نظارت تصوير بصورت پكيج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است.

3. دوربين هاي مداربسته موردنيازتان را شخصا خريداري كنيد.

وقتي تعداد دوربين هاي مدار بسته موردنيازتان را مشخص كرديد، بايد دقيقا نوع دوربين مداربسته اي كه احتياج داريد را مشخص كنيد. خريد يك سيستم امنيتي دوربين مداربسته براي خانه مي‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند ميليون تومان قيمت داشته باشد، پس بايد دقيقا نوع و مشخصاتي كه مي‌خواهيد دوربين مداربسته‌تان داشته باشد را مشخص كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۵:۱۳ ] [ vahid ]

 

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان 

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان در مواقع اضطراري بسيار كاربردي است , در اين موارد مي توانيد با مشاوره تماس گرفته و راهكار سريع مشكل خود را بخواهيد , در اين نوع مشاورات ديگري نيازي به وقت قبلي و انتظار نيست در همان لحظه مي توانيد با يك روانشناس به مشاوره شغلي و تحصيلي بپردازيد .

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان خانواده 

يكي از مشكلاتي كه امروزه بسيار فراگير شده است , مشكلاتي خانوادگي و ناسازگاري هريك از اعضاي خانواده است . مشاوره خانواده در اين موارد به صورت تلفني و يا حضوري ضروري است . 

در حيطه ي مركز مشاوره تلفني خانواده و نوجوان هم به صورت كودك است يعني گاهي مشكلاتي براي والدين در رفتار كردن با نوجوانشان پيش مي آيد كه منجر به مشاجرات بين آن ها شود كه گاهي مشكلات كوچك حل نشده در بين والدين و نوجوان عواقب بدي را در پي خواهد داشت .

و باقي مشاوره هاي تلفني مي تواند در زمينه هاي ديگرباشد كه گاهي فردي توسط افراد خانواده در حال اذيت شدن است و نياز به كمتر دارد كه در بسياري از موارد افرادي كه به علت مشكلات پيش آمده اقدام به خودكشي مي كنند ممكن است اطرافيان نتوانند متقاعدش كنند كهصرف نظر كند و در اين شرايط از يك دكتر روانشناس تلفني درخواست كمك كنند و يا از دست دادن افراد خانواده در تصادف و مرگ هاي آني ممكن است اطرافيان را بهت زده كرده و نقش يك روانشناس مي تواند در اين زمينه ها بسيار پر رنگ باشد.

مشاوره روانشناسي تلفني رايگان ازدواج

ترجيح براي مشاوره ي ازدواج حضوري است اما مركز مشاوره تلفني ازدواج در يك سري از مشكلات و مسائل جزئي مي تواند شما را همراهي كند . شما در جلسات حضوري براي مشاوره ي ازدواج تست هاي شخصيت و تست هاي ازدواج را انجام ميدهيد و زبان بدن هم يك بعد ديگر است كه دكتر روانشناس مي تواند بسياري از اين مسائل را در جلسات حضوري تشخيص دهد . اما بعضي اوقات شما مي توانيد سوالات خود را از مشاور تلفني سوال كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۵۳:۲۹ ] [ vahid ]

دوربين مدار بسته لامپي 

يكي از انواع دوربين هايي كه مورد استقبال عموم قرار گرفته شده است , دوربين مدار بسته لامپي است . اين نوع دوربين ها قابليت چرخش 360 درجه را دارند و به دليل ظاهري كه دارند مي توان آن ها را در هر محيطي نصب كرد . 

به اين دوربين ها , دوربين جاسوسي لامپي نيز گفته مي شود چرا كه ظاهر لامپ مانند آن مانع از اين مي شود كه افراد متوجه دوربيني در محل شوند .

نصب دوربين مدار بسته لامپي 

طريقه نصب دوربين مدار بسته لامپي بسيار راحت است , در اينجا به آموزش نصب دوربين لامپي مي پردازيم .

1. با استفاده از پايه موجود در بسته دوربين، آن را به ديوار يا سقف وصل مي كنيم.

2. منبع تغذيه 12 ولتي را به دوربين بي سيم V380 متصل مي كنيم.

3. با استفاده از گوشي موبايل هوشمند خود، باركُد روي جعبه دوربين بي سيم V380 را اسكن كرده، نرم افزار مربوطه را دانلود و نصب مي نماييم.

4. واي فاي گوشي همراه خود را روشن كرده، سپس وارد بخش جستجوي شبكه هاي واي فاي مي شويم.

5. وارد نرم افزار مي شويم و بر روي گزينه Local كليك كرده، سپس در صفحه جديد بر روي علامت + در گوشه بالاي صفحه كليك مي كنيم.

6. گزينه New Device Configuration را انتخاب كرده و منتظر مي مانيم.

7. گزينه NEXT را انتخاب كرده و منتظر مي مانيم.

8. صفحه جديدي بنام Router باز مي شود. در اين صفحه شبكه هاي واي فاي (Wi-Fi) را مشاهده مي كنيم. مودم خود را انتخاب كرده و رمز عبور آن را وارد مي نماييم.

9. حالا در صفحه Device List هستيم. بر روي علامت Play كليك مي كنيم.

10. بر روي گزينه SET كليك مي كنيم.

11. به صفحه اي بنام Modify Password وارد شده ايم. در اين صفحه جا بايد رمز دلخواه خود را وارد كنيم. رمز بايد شامل 6 تا 30 كاراكتر و از حروف و عدد تشكيل شده باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۱:۲۶ ] [ vahid ]

تجهيزات دوربين مداربسته 

تجهيزات و لوازم نصب دوربين مدار بسته در انواع مختلفي يافت مي شود , دليل اين تنوع وجود انواع مختلف دوربين هاي مداربسته با برند ها و مارك هاي متفاوت است كه هر كدام نياز به تجهيزات دوربين مداربسته مخصوص به خود را دارند .

فروش قطعات دوربين مداربسته در مواردي كه دوربين هيچ تجهيزاتي ندارد ضروري است اما اگر اقدام به خريد يك پك كامل دوربين مداربسته كنيم ديگر نياز به تهيه ي جداگانه ي تجهيزات نخواهد بود . قيمت پك كامل دوربين مداربسته هم به نوع آن بستگي دارد اما به طور كلي از خريد جداگانه ي هر يك از قطعات ارزان تر در مي آيد .

قيمت تجهيزات دوربين مداربسته 

قيمت اين تجهيزات نيز به تعداد و نوع آن ها بستگي دارد , همانطور كه گفته شد اين تجهيزات در انواع متنوعي توليد مي شوند كه هريك قيمت مخصوص به خود را دارند .

تجهيزات دوربين مداربسته شامل چه تجهيزاتي ميشود؟

لوازم جانبي شامل تمامي تجهيزات به جز دوربين و دستگاه ضبط كننده خواهد شد. اين تجهيزات عبارتند از:

1. كابل تصوير RG59: كابل تصوير براي ارتباط دوربين به DVR در سيستم مداربسته آنالوگ مورد استفاده قرار مي گيرد و از مهم ترين تجهيزات دوربين مداربسته است .

2. كابل شبكه: كابل شبكه براي ارتباط دوربين و دستگاه NVR يا سوئيچ در سيستم مداربسته شبكه مورد استفاده قرار مي گيرد.

3. آداپتور يا منبع تغذيه: براي تامين ولتاژ مناسب كار دوربين هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرد.

4. فيش BNC: از فيش BNC براي ارتباط كابل كواكسيال و دوربين و DVR در سيستم آنالوگ استفاده مي شود.

5. فيش آداپتوري: از فيش آداپتوري براي ارتباط راحت تر كابل برق و دوربين استفاده مي شود.

6. فيش AV: از فيش AV براي ارتباط ميكروفن و كابل كواكسيال استفاده مي شود.

7. سوكت شبكه: از سوكت شبكه براي اتصال كابل شبكه به تجهيزات شبكه استفاده مي شود.

8. هارد ديسك: از هارد ديسك براي ضبط تصاوير دوربين مداربسته در دستگاه ضبط كننده استفاده مي شود.

9. باكس پلاستيكي: باكس پلاستيكي را براي قرار دادن آداپتور در كنار دوربين مورد استفاده قرار مي گيرد.

10. داكت: داكت براي پوشاندن كابل ها در محيط هاي مسقف استفاده مي شود.

11. لوله فلكسي يا فلزي: از لوله فلكسي و لوله فلزي براي پوشاندن و محافظت از كابل ها در محيط هاي غير مسقف استفاده مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۳:۰۲ ] [ vahid ]

سوله دامداري

 باتوجه به هزينه روزافزون ساخت و ساز هاي عمراني  واحد هاي مرتبط با بخش هاي مختلف كشاورزي ودامداري مسئله اقتصادي بودن اجراي اين  واحد ها روز به روز اهميت بيشتري پيدامي كند . در اين قسمت  راهكارهاي مختلفي در خصوص اجراي پروژه هاي ساخت سوله دامداري در دو بخش فني و اجراي وطراحي و معماري ارائه ميگردد ،انشاالله در آينده در خصوص ساير بخش ها  مرتبط ،راهكارهاي ديگري نيز  پيشنهاد  ميگردد. اميد است با طرح اين مطالب در حل  بخش كوچكي از مشكلات فرا روي كشاورزي ودامداري كمك شود.

  همانطور كه ميدانيم اغلب واحدهاي دامي داراي انبار علوفه مي باشند كه اكثرا به شكل سوله با تير آهن در سقف  احداث مي شوند .  بسته به دهانه باربر(عرض سوله) مقطع تير اهن ها متغير است مي توان به جاي تير اهن با مقاطع بالا از تير اهن لانه زنبوري با مقطع كمتر استفاده كرد.با لانه زنبوري كردن در واقع  ارتفاع تير اهن را1.5 برابر مي كنيم ودر نتيجه مقاومت خمشي تير آهن بيشتر مي شود.

محاسن:

 

  • وزن تير اهن كمتر و در نتيجه هزينه تهيه و نصب كاهش مي يابد.
  • وزن تمام شده سقف كمتر مي شود.
  • مقاومت خمشي تير آهن بيشتر مي شود.
  • از فضاهاي ايجاد شده درون تير آهن مي توان كابل و لوله رد كرد.

معايب:

 

  • كيفيت مصالح نسبتا كمتر است.
  • در بخش هاي از سازه نمي توان از مصالح بومي استفاده كرد.
  • اثرات مخرب زيست محيطي دارد.

قيمت ساخت

قيمت ساخت سوله دامداري بر اساس شرايطي سنجيده مي شود و براي محاسبه هزينه ساخت سوله بايد اطلاعاتي در دست باشد . يكي از اين شرايط روش ساخت سوله است , با استفاده از روش خرپايي مي توان به ساخت سوله ارزان پرداخت , سوله سبك خرپايي هم وزن كمتري دارد و هم استحكام بيش تري .

از سوله هاي خرپايي نه تنها در ساخت سوله گاوداري و دامداري بلكه در ساخت سوله مرغداري ها , ساخت سوله ورزشي و .. نيز استفاده مي شود .

 

نوين سوله ( novinsoole ) مركز فروش و ارائه سوله هاي دست دومhttps://novinsoole.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۲:۳۴ ] [ vahid ]

سوله ساز

ساخت سوله ها براساس اهداف و كاربريها، متنوع مي باشد و نسبت به سازه هاي بتني ارزانتر است در مواردي از سوله هاي دست دوم هم مي توان استفاده كرد ولي اين روش را نمي توان راه حلي براي همه مشتري ها در نظر گرفت و با توجه به ابعاد سوله درخواستي بايد اقدام به ساخت كرد . در ساخت سوله توسط سوله ساز  علاوه بر زميني كه سازه در آنجا احداث مي شودو در قيمت سوله در  سوله سازي موثر است فاكتورهاي ديگري هم موثر است.

زمين محل اجراي سوله 

زمين و نوع تراكم خاك و شيب آن و حتي شمالي , جنوبي بودن آن و جهت شرقي و غربي در بسياري از پروژه ها حتي طول زمين نيز با در نظر گرفتن موارد بالا به دليل حجم خاك برداري و ميزان شيب زمين و مقدار خاك ريزي بسيار حائز اهميت است به زبان ساده تر براي اجراي سوله طول و عرض سوله و طول و عرض زمين و شيب آن و مقدار خاك برداري و خاك ريزي توسط سازنده سوله در قيمت تمام شده سوله تاثير زيادي دارد بنابراين انتخاب زمين با در نظر گرفتن موارد بالا در قيمت سوله توسط شركت سوله سازي  تاثير زيادي دارد.

ميزان تراكم خاك

در زمين هايي كه تراكم خاك كمتر است ، جهت جلوگيري از حوادث ناشي از زلزله و نشست سازه نياز به فنداسيون با ابعاد بيشتر و آلموتور بندي قوي تر ميباشد. 

در مرحله سوم نسبت نوع سوله سازي  با وزن تمام شده آن متفير است. چراكه ساخت سوله به دلايل متعددي در وزن هاي متغيري ساخته ميشود بنابراين با در نطر گرفتن مواردي كه به آن اشاره خواهيم كرد ميتوان به دلايل اختلاف وزن ساخت سوله پي برد كه از آن جمله محل اجراي سوله ميباشد. محل اجراي سوله به علت محاسبات بار برف و زلزله و ميزان وزش باد در تمامي دنيا متغير است. مثلا مناطقي كه بارش برف دارد مانند سوله سازي اردبيل به دليل تحمل وزن بارش برف روي سقف سازه قاعدتا سوله سنگين تر با تجهيزات سوله سازي ساخته شده و در مناطق گرمسير كه عمدتا بارش برفي وجود ندارد امكان ساخت سوله با وزن بسيار سبك تري امكان پذير با تجهيزات سوله سازي است.

 شركت نوين سوله(novinsoole) توليد كننده سوله هاي فوق سبك صنعتي --->novinsoole.com

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

 


مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۷:۳۰ ] [ vahid ]

محاسبه هزينه ساخت سوله

در اصطلاح عاميانه و لغوي به سوله سازه اي با سقف شيب دار گفته مي شود. اين سازه بر اساس محاسبات خاص و حساسي ساخته مي شود. از اين سازه ها در مكان هاي مختلفي استفاده مي شود و كاربرد هاي مختلفي دارد. از كاربرد هاي آن مي توان به مرغداري ها، اشيانه هاي هواپيمايي، سالن هاي ورزشي، استاديوم ها و… اشاره كرد.  . دهانه سوله ها با توجه به كاربردي كه دارا مي باشد متفاوت است. به اين منظور كه هر چه مكان مورد نظري كه سوله براي آن ساخته مي شود بزرگ تر باشد دهانه ي گسترده تري را دارا است. در سازه ي سوله ابعاد تير ها و ستون ها بسيار بزرگ مي باشد به همين دليل در پروفيل هاي ان مي بايست از تيرورق استفاده كرد.

عوامل موثر در محاسبه هزينه ساخت سوله

كاربري سوله كه به اين معني مي باشد كه هدف شما از ساختن سوله چيست و براي چه نوع مكاني مي خواهيد اقدام به ساخت سوله نماييد.

ابعاد سوله و نوع سوله اي كه مي خواهيد بسازيد.

نياز بودن به جرثقيل يا خير

شرايط اقليمي و نوع مكان احداثي

مصالح پوشش ديوار

مصالحي كه براي پوشش سقف استفاده مي شود.

مصالح مورد نياز براي نماي سوله

پوشش كف سالن

تجهيزات مورد نياز براي روشنايي

تجهيزات مورد نياز براي ارائه ي سيستم تهويه ي مطبوع

 

يكي از موثرترين راه هاي پايين آوردن هزينه ساخت سوله  استفاده از نيزوهاي كارآمد و متخصص است كه مي توانند با دانش خود بسيار اثرگذار باشند و قيمت ساخت سوله مرغداري – ساخت سوله دامداري – ساخت سوله صنعتي – ساخت سوله ورزشي و يا هر نوع سوله ديگري را به ميزان قابل توجهي كاهش دهند كه اين مساله هم به نغع سازندگان و هم به نفع خريداران است , پس با آگاهي در اين زمينه مي توان هزينه هاي اضافي را كاهش و يا حذف نمود .

شركت نوين سوله (novinsoole) سازنده انواع سوله هاي مدرن صنعتي --->novinsoole.com

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

 


مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۸:۳۴ ] [ vahid ]

سوله سازي در تهران

امر سوله سازي در شهر هاي گوناگون معمولا داراي شركت هاي گوناگوني مي باشد. سوله سازي در تهران نيز در شركت هاي متعددي صورت مي گيرد.

سوله چيست؟

سوله به سازه هايي فلزي گفته مي شود كه سقفي شيب دار دارند.

 سوله ها در دنياي صنعت امروز كاربردي بسيار گسترده دارند. از سازه ي سوله در مكان هاي مختلفي استفاده مي شود. اين مكان ها مي توانند ساخت سوله ورزشي، تالار ها، سالن هاي همايش، كارخانه هاي توليدي , ساخت سوله مرغداري , تعميرگاه ها , ساخت سوله صنعتي وغيره باشند.

سازه ي سوله به طور كلي سازه اي مي باشد كه امر طراحي آن بسيار پيچيده مي باشد. طراحي سوله ها بر اساس محاسبات فني خاصي صورت مي گيرد. در ساخت سوله ها معمولا گستردگي دهانه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه از سوله در پروژه هاي عظيم استفاده مي شود به همين منظور دهانه ي گسترده در درجه ي اول قرار دارد. بنابراين براي اين امر مي بايست از سوله اي استفاده شود كه بتوان در آن گستردگي دهانه را ايجاد كرد.

 

نكات حائز اهميت در ساخت  

پوشش سقف

بررسي و اندازه گيري ميزان مقاومت خاك 

در نظرگرفتن بار ديناميكي جرثقيل سقفي هنگام ساخت 

طول سوله 

جهت و سرعت وزش باد 

ميزان بارش برف

نيروي زلزله

رنگ آميزي با قلمو مناسب نيست قطعا اگر با پيستوله رنگ آميزي شود، بهتر است.

 

اطلاعات لازم براي طراحي سوله

1. پوشش سقف سوله

2. درصد شيب سقف سوله

3. محاسبه ضريب طول مؤثر

4. بارگذاري جرثقيل براي سوله

5. ارتفاع ديوار و ارتفاع جانبي سوله

6. بار باد و زلزله و بار گذاري جانبي سوله

7. بارگذاري براي بار مرده، بار برف و بار نامتقارن

8. دهانه، طول سوله و تعداد قاب‌هاي طولي سوله

9. طراحي ميل مهار و طراحي پرلين‌ها به كمك نرم‌افزار

10. تنش مجاز خاك منطقه موردنظر و نوع زمين ساختگاه

11. طراحي تير حمال جرثقيل و طراحي اتصالات و بيس پليت براي سوله

12. ارائه دفترچه محاسبات كامل سوله و ارائه طرحي با حداقل دورريز ورق

13. استفاده از جرثقيل براي طراحي سوله و در صورت مثبت بودن، محاسبه بارديناميكي جرثقيل

 

 

شركت نوين سوله (novinsoole) توليد كننده انواع سوله با متد ها و طراحي هاي روز --->novinsoole.com

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

 


مهندس عسگريان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۵:۲۷ ] [ vahid ]

سوله سازي در تهران

معمولا در سوله سازي در تهران و يا هر شهر ديگري از انواع سوله هاي موجود در سوله سازي استفاده مي شود. سوله ها داراي سه دسته ي كلي مي باشند.

 اين سه دسته شامل سوله هاي خرپايي، سوله هاي يو بي ام و سوله هاي تيرورقي مي باشند. سوله هاي تيرورقي به عنوان نخستين سوله هايي كه مورد استفاده قرار مي گرفته است مي باشد كه ساخت آن در حال حاضر با توجه به قيمت نا مناسب و محدوديت ها محدود مي باشد.

سوله هاي يو بي ام از ورقه ي فولاد ساخته شده و سوله هايي بسيار مقاوم مي باشند. اگرچه استفاده از آن ها معمولا داراي محدوديت هايي از جمله عدم گسترش دهانه مي باشد. به همين دليل استفاده از اين سوله به دليل محدوديت ها نيز كمتر است سوله سبك خرپايي به عنوان مناسب ترين سوله مي باشد. كه سوله اي با وزن كم قيمت مناسب و مقاوم مي باشد. شركت ما شما را در تهيه ي سوله ي مناسب ياري مي كند و به عنوان شركت معتبر سوله سازي در تهران معرفي مي شود. 

با استفاده از تجهيزات سوله سازي مي توان سازه اي به روز و كاربردي ساخت كه قيمت مناسبي هم داشته باشد و هراندازه كه ماشين آلات به روز تر باشند سوله با كيفيت تر خواهد بود . قيمت سوله سازي بستگي به يكسري شرايط اعم از كاربري سوله , وزن سوله و .. دارد .

اجزاي سوله چيست ؟

ستون , استرات , سايه بان , بادبند , سگراد , رفتر , ستون وال پست ,  پرلين , نبشي سينه بند ,  پيچ و مهره

 

انواع سوله از نظر قرارگيري دهانه

سوله به لحاظ قرارگيري دهانه داراي انواع گوناگون مي باشد:

1. سوله تك دهانه به صورت ۸۸ 

2. سوله دو يا چند دهنه با ستونه مشترك به صورت ۸۸ يا ۸۸۸ يا  ۸۸۸۸

3. سوله دو دهانه به صورت ۸

4. سوله قوسي

5. سوله چند ضلعي

 

 

نوين سوله ( novinsoole ) ارائه دهنده انواع سوله هاي خرپايي 

https://novinsoole.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۵:۴۶ ] [ vahid ]

خريد سوله در شهريار

براي طراحي سوله ها  متخصصان اين امر بايد نكات بسياري را مد نظر بگيرند كه بي توجهي به هريك از آنها باعث ايجاد خسارات زيادي در سازه مي گردد، اين نكات عبارتند از:

 

  • بار مرده مثل برف
  • بارهاي جانبي مثل زلزله و باد
  • بار جرثقيل
  • ارتفاع ديوار
  • دهانه و طول سوله
  • درصد شيب سقف
  • پوشش سقف و ديوارها

انواع سوله از جهت دهانه شامل موارد زير مي شود:

 

  • سوله تك دهانه
  • سوله دو يا چند دهانه با ستون مشترك به صورت ۸۸ يا ۸۸۸ يا ۸۸۸۸
  • سوله دو دهانه ۸۸
  • سوله قوسي
  • سوله چند ضلعي

خريد سوله از نوع تيرورقي يا همان سنتي ها، در حال حاضر رو به كاهش مي باشد. چرا كه خريد سوله هاي مدرن از مراكز فروش سوله در شهرك صنعتي به خصوص خرپايي، با رفع معايب موجود در آن ها امكان مانور بيشتري براي مورد استفاده قرار گرفتن در انواع كاربري ها پيدا كرده اند.

افرادي كه قصد استفاده از سوله را دارند ، براي خريد سوله در شهريارخريد سوله در اصفهان  - خريد سوله در تهران براي اطلاع از قيمت سوله ابتدا بايد عوامل مختلف را بسنجيم. در قيمت سوله شرايط و عواملي نيز دخيل هستند .

سوله ها داراي انواع گوناگوني مي باشند كه شامل سوله هاي تير ورقي سوله هاي خر پايي و سوله هاي يو بي ام مي باشند. قيمت هر يك از اين سوله ها متفاوت مي باشد و كيفيت نيز در قيمت انها دخيل است. علاوه بر كيفيت مورد ديگري كه در وزن سوله ها دخيل مي باشد وزن سوله ها مي باشد كه هر چه وزن بيشتري را دارا باشند قيمت بالا تري را داراست.

اجاره سوله و خريد سوله دست دوم نيز هر كدام داراي قيمت هاي خاصي هستند كه استعلام گرفتن آن ها نيز ضروري مي باشد. 

 

نوين سوله ( novinsoole ) مركز فروش و ارائه سوله هاي دست دوم
https://novinsoole.com/

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۳:۰۹ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب