rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 234
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 6280
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سوله ساز

ساخت سوله ها براساس اهداف و كاربريها، متنوع مي باشد و نسبت به سازه هاي بتني ارزانتر است در مواردي از سوله هاي دست دوم هم مي توان استفاده كرد ولي اين روش را نمي توان راه حلي براي همه مشتري ها در نظر گرفت و با توجه به ابعاد سوله درخواستي بايد اقدام به ساخت كرد . در ساخت سوله توسط سوله ساز  علاوه بر زميني كه سازه در آنجا احداث مي شودو در قيمت سوله در  سوله سازي موثر است فاكتورهاي ديگري هم موثر است.

زمين محل اجراي سوله 

زمين و نوع تراكم خاك و شيب آن و حتي شمالي , جنوبي بودن آن و جهت شرقي و غربي در بسياري از پروژه ها حتي طول زمين نيز با در نظر گرفتن موارد بالا به دليل حجم خاك برداري و ميزان شيب زمين و مقدار خاك ريزي بسيار حائز اهميت است به زبان ساده تر براي اجراي سوله طول و عرض سوله و طول و عرض زمين و شيب آن و مقدار خاك برداري و خاك ريزي توسط سازنده سوله در قيمت تمام شده سوله تاثير زيادي دارد بنابراين انتخاب زمين با در نظر گرفتن موارد بالا در قيمت سوله توسط شركت سوله سازي  تاثير زيادي دارد.

ميزان تراكم خاك

در زمين هايي كه تراكم خاك كمتر است ، جهت جلوگيري از حوادث ناشي از زلزله و نشست سازه نياز به فنداسيون با ابعاد بيشتر و آلموتور بندي قوي تر ميباشد. 

در مرحله سوم نسبت نوع سوله سازي  با وزن تمام شده آن متفير است. چراكه ساخت سوله به دلايل متعددي در وزن هاي متغيري ساخته ميشود بنابراين با در نطر گرفتن مواردي كه به آن اشاره خواهيم كرد ميتوان به دلايل اختلاف وزن ساخت سوله پي برد كه از آن جمله محل اجراي سوله ميباشد. محل اجراي سوله به علت محاسبات بار برف و زلزله و ميزان وزش باد در تمامي دنيا متغير است. مثلا مناطقي كه بارش برف دارد مانند سوله سازي اردبيل به دليل تحمل وزن بارش برف روي سقف سازه قاعدتا سوله سنگين تر با تجهيزات سوله سازي ساخته شده و در مناطق گرمسير كه عمدتا بارش برفي وجود ندارد امكان ساخت سوله با وزن بسيار سبك تري امكان پذير با تجهيزات سوله سازي است.

 شركت نوين سوله(novinsoole) توليد كننده سوله هاي فوق سبك صنعتي --->novinsoole.com

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

 


مهندس عسگريان
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۷:۳۰ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب