rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 239
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 6285
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ساخت سوله ارزان

سوله به سازه هايي فلزي گفته مي شود كه در موارد متعددي قابل استفاده هستند , سوله ها به طور كلي متشكل از چند قاب بزرگ فلزي چند تكه هستند كه اعضاي اصلي باربر آن شامل تعدادي خرپا يا رفتر ساخته شده از ورق، كه قاب هاي خمشي موازي را تشكيل مي دهند. ستونهاي سوله كه زير خرپا يا رفتر قرار مي گيرند. لاپه ها كه بصورت موازي و در امتداد طولي سازه روي خرپا يا رفتر قرار مي گيرند تا پوشش سقف روي آنها نصب شود. در مواردي كه سوله داراي جرثقيل باشد علاوه بر موارد فوق شاه تير و پل جرثقيل نيز به قطعات اسكلت سوله افزوده مي شود.

 ساخت سوله سبك ارزان

با مديريت هريك از موارد بالا مي توان تا حد زيادي قيمت هاي اضافي ساخت و ساز را كاهش داد .نوعي از سوله ها وجود دارند كه به دليل وزن سبكشان و هم چنين روش ساختشان قيمت به صرفه و ارزاني دارند نام اين سوله ها ,سوله سبك خرپايي است .

ساخت اين سوله ها با سرعت قابل توجهي انجام مي گيرد و مقاومت و استحكام آن ها را تضمين مي كند بديهي است با ساخت اين نوع سوله ها مي توان به ميزان قابل توجهي در هزينه هاي جاري صرفه جويي نمود.  

قيمت ساخت سوله 

هزينه ساخت سوله ها با هم متفاوت است هنگامي كه از اين نوع سوله ها قرار باشد در مواردي چون ساخت سوله گاوداري استفاده شود قيمت و هزينه اي متفاوت با زماني دارند كه قرار باشد به جهت احداث و يا ساخت سوله صنعتي به كاربرده شود .

ساخت سوله ارزان و با كيفيت نيازمند به كارگيري تجهيزات سوله سازي مدرن و متريال و مصالح مرغوب و درجه يك است و تنها مجموعه هايي قادر به ساخت چنين سازه هايي هستند كه علم روز سوله سازي را در ساخت سازه هاي خود به كار گيرند .

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۰:۱۴ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب