rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 6671
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ليست قيمت سوله دست دوم

خريد سوله دست دوم همانطور كه گفته شد مزاياي خاص خود را دارد در مواردي كه كيفيت سازه چندان مهم نباشد و سرمايه ي موجود به خريد سازه نو كفاف ندهد استفاده از اين نوع سوله ها مي تواند انتخاب خوبي باشد البته به شرطي كه سازه از شركتي خريداري شود كه تمام استاندارد هاي روز سوله سازي در آن رعايت شده باشد و فروشنده هم سازه خود را تضمين كند تا در آينده هزينه ي اضافي متوجه خريدار نشود , سوله دست دوم ارزان را مي توان از مركز فروش سوله دست دوم در هر شهر تهيه نمود به طور مثال شركت سوله سازي اردبيل سازه هايي كاركرده به مشتريان خود ارائه مي دهد كه از مقاومت و طول عمر نسبتا بالايي برخوردار هستند و قيمت مناسبي هم دارند .

با خريد سوله دست دوم آماده مي توان در زمان و هزينه ها صرفه جويي كرد اين سازه ها قيمت پايين تري دارند و در مدت زمان كوتاهي نصب و آماده ي بهره برداري مي گردند .

سوله هايي وجود دارند كه علاوه بر مزاياي سوله هاي نو مزيت هاي سوله هاي دست دو را نيز شامل مي شوند اين سازه ها با نام سوله دست دوم در حد نو شناخته مي شوند كه در موارد كثيري هم كاربردي هستند .

وزن سوله دست دوم

 در بعضي موارد خريداران سوله دست دوم به دنبال سازه هاي كيلويي بوده و معيار مقايسه باصرفه بودن را هركيلو ساخت سوله با سوله دست دوم قرار مي دهند كه در بسياري موارد به دليل اينكه سوله دست دوم موجود وزن سنگيني داشته از سوله نو هم گران تر تمام مي شود. زيرا سوله نو را با در نظر گرفتن تمامي موارد استاندارد سازي و آئين نامه هاي نظام مهندسي و علم محاسبات و نرم افزار هاي طراحي و از همه مهم تر سبك سازي مي توان با كمترين قيمت سوله ساخت در صورتي كه سوله دست دوم را نمي توان گفت كه تمامي موارد بالا را دارا مي باشد.

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۴۲:۴۱ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب