rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 68
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 6725
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سوله سبك خرپايي

امروزه استفاده از انواع سوله هاي خرپايي به نسبت سوله هاي يو بي ام و تير ورقي به دليل داشتن مزاياي زياد و نيز رفع نقص اين سوله ها، بيشتر مورد استقبال صاحبان مشاغل و و صنعتگران قرار گرفته است..

اعضاي اين نوع سازه ها به شكل خرپا بوده و با استفاده از قوطي پروفيل ساخته مي شوند. ساختار خرپايي اعضاء و هندسه بهينه سازه موجب شده اند كه وزن فولاد مصرفي در اين نوع سازه ها نسبت به سوله هاي ساخته شده با تير ورق كمتر باشد؛ همچنين، به علت سبكي وزن سازه از يك سو و قابليت تحمل نشست هاي نسبي از سوي ديگر، فونداسيون مورد نياز جهت تأمين پايداري اين نوع سازه ها بسيار اقتصادي مي باشد.

در اين ميان نوعي از سوله هاي خرپايي با نام سوله سبك خرپايي در حال توليد مي باشد كه با كيفيت و قابليت هايي به مراتب بيشتر از سوله خرپايي هاي معمولي در حال عرضه مي باشد.

اين نوع از سوله ها به عنوان سوله سبك و ارزان بسيار مورد استقبال صنعتگران در حرفه هاي مختلف قرار گرفته است و يكي از عمده ترين دلايل آن را مي توان در كم بودن قيمت هر متر مربع سوله سبك جست و جو كرد.

سازنده سوله سبك ميزان فولاد مصرفي در اين سازه را به مقدار زياي كاهش داده است وبه همين دليل علاوه بر كاهش وزن اين سازه از لحاظ اقتصادي نيز هزينه هاي ساخت پايين آمده و سوله ارزان شناخته شده است.

فوندانسيوني كه براي ساخت سوله سبك استفاده مي شود قابليت تحمل نشست هاي نسبي را دارد و با هندسه خاصي در ساخت آن ها به كار رفته است.

از اين نوع سوله ها مي توان تقريبا در تمام كاربري ها اعم از صنعتي و غير صنعتي نيز بهره برداري كرد و به همين دليل است كه لقب سوله هاي همه پسند را در ميان صاحبان مشاغل به خود اختصاص داده است. و امكان يافتن سوله سبك دست دوم نيز براي افراد وجود دارد.

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۷:۲۱ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب