rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 44
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 6701
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

مشاوره رايگان 

مشاورات اين مركز در قالب مشاوره رايگان تلفني به شما عزيزان ارائه مي شود , شما مي توانيد در هر جايي كه هستيد از مشاوره تلفني رايگان شبانه روزي بهره مند شويد .

اغلب افراد تا مشكلي در زندگي زناشويي و خانوادگيشان پيش مي آيد سريعا اعتماد به نفس و روحيه ي خود را از دست مي دهند و گاهي هم دچار افسردگي مي شوند در همين ابتداي امر با يك روانشناس مشورت كنيد و راه حل درست را از او بخواهيد .

اين مشكل مي تواند در رابطه با فرزند شما باشد كه مي توانيد از مشاوره تلفني كودك برخوردار شويد , يا اينكه با همسر خود به مشكل برخورده ايد كه راه حل آن مشاوره رايگان خانواده است .

مشاوره رايگان و وظايف مشاور 

مشاور روانشناسي وظايف بسياري دارند كه از ميان آنها ميتوان به ارزيابي خانواده، زود درماني، خانواده درماني، آموزش و تمرين و مطالعه درباب موضوعات مربوط به خانواده و بهبود آن. براي نيل به اهداف فوق بسياري از مشاورين خانواده با برگزاري كلاس هاي آموزشي، پركشاپ ها و سمينار اقدام به آموزش خانواده ها به صورت عام و عمومي ميكنند.

مشاوره خانواده چيست؟

به عبارت ديگه افراد متخصص در رشته روانشناسي ميباشند كه به موضوعات مربوط به خانواده و كودكان ميپردازند. هدف آنها محافظت از حقوق افراد در خانواده و تعريف صحيح براي تمامي افراد ميباشد. مشاوره روانشناسي خانواده يكي از مهم ترين اقدامات براي حفظ سلامت خانواده و به تبع آنها جامعه و كشور ميباشد.

چرا از مشاوره رايگان خانواده استفاده كنيم؟

مشاوره خانواده ميتواند به بهبود مشكلات خانوادگي با همسر، فرزندان و ديگر اعضاي خانواده كمك بسيار كند. ممكن است شما درگير مشكلات همچون موضوعات مالي و اتفاقات قبل و بعد از ازدواج، نحوه اشتباه تعامل با والدين و يا فرزندان باشيد و راه كارهاي شخصي شما جواب درستي براي حل اين معضلات نباشيد.

در بسياري از موارد يك يا چند نفر از اعضاي خانواده داراي مشكلات روحي رواني پنهان ميباشند كه به دليل درك درست توسط خود شخص و اطرافيان اين پديده پنهان مانده و در سازگاري با ديگر افراد دچار مشكل ميشوند. از طرفي در بسياري از مواقع اعضاي خانواده بر انجام فرضيه هاي فردي اصرار ميكنند كه نتيجه آن فاصله گرفتن هر چه بيشتر افراد از يك ديگر و وارد شدن صدمات جبران ناپذير به اركان خانواده ميشود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۲:۱۴ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب