rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 43
افراد آنلاین : 1
همه : 6867
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مشاوره تلفني رايگان خانواده 

اكثر افراد وقتي به يك مشكل بر مي خورند سعي دارند كه خود به تنهايي آن را حل و فصل كنند برخي ها هم كه اصلا به روانشناس و كمك هاي آن اعتقادي ندارند و مي خواهند خود يه تنه همه مشكلات را به دوش بكشند كه مطمئنا در اين زمينه موفق عمل نخواهند كرد , صحبت با يك روانشناس مي تواند مفيد واقع شود و در حل بسياري از مشكلاتتان راه گشا باشد .

برخي ها علاقه اي به مشاوره حضوري ندارند در اين موارد مي توانند از مشاوره تلفني رايگان خانواده برخوردار شوند , مشاور تلفني رايگان به شما براي تصميم گيري بهتر كمك مي كند . 

مشاوره تلفني رايگان خانواده شبانه روزي 

در بيشتر موارد مشاوره هاي تلفني ديده شده است كه از ميزان بار رواني روي مراجعان بعد از مشاوره به شدت كاسته شده است. اين اولين و مهمترين وي‍ژگي مشاوره تلفني است. افراد در بيشتر ساعات روز و در برخي موارد بصورت 24 ساعته ميتوانند از خدمات مشاوره تلفني برخوردار شوند . 

اين امر ميزان تطابق زمان مشاوره را با نيازهاي مشاوره افراد به ميزان زيادي افزايش ميدهد. مزيت سوم مشاوره تلفني روانشناسي هزينه كم آن است كه امكان مشاوره با تعداد زياد جلسات مشاوره را فراهم ميكند. همچنين در اين روش فرد در هر موقعيت جغرافيايي ميتواند از اين نوع مشاوره روانشناسي تلفني برخوردار شود. بعلاوه مشاوره تلفني در مركز روانشناسي ما همراه با ايجاد فايل درماني براي فرد است كه حتي تا سالها بعد از درمان به عنوان مراجعه كننده توسط مشاور ما بصورت دوره اي و رايگان مورد مشاوره و بررسي مشكلات، قرار ميگيرد. اين روش در واقع درمان ادامه داري است كه درمان هاي روانشناسي با ماهيت طولاني مدت را بخوبي تحت پوشش قرار ميدهد. مشاوره تلفني روانشناسي و يا روانشناختي يك روش كارآمد و ارزان و البته پيشرفته براي همه افراد است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۳:۱۵ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب