rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 6454
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

راه هاي درمان اوتيسم 

پژوهشگران همواره بر اين باور هستند كه اوتيسم درمان قطعي ندارد و مي توان با روش هايي تا حد زيادي آن را كنترل كرد , بدين منظور پرسش نامه هايي آماده كرده اند و والدين با پاسخ به سوالات آن ها از بيماري فرزند خود اطلاع مي يابند .

هرچه سريعتر آزمايشات مربوط به تشخيص اين بيماري انجام شود كودك شانس بيش تري براي درمان خواهد داشت والدين بايستي در همان سال هاي ابتدايي اين مساله را تشخيص داده و در صدد درمان آن بر آيند .

تشخيص و راه هاي درمان اوتيسم

متخصصان تست خون و ادراري ارائه كردند كه مي تواند بيماري اوتيسم را در كودكان شناسايي كند. گروهي از متخصصان انگليسي با بيان اينكه اين تست در نوع خود اولين است يادآورد شدند كه مي تواند به تشخيص سريع اختلال طيف اوتيسم در كودكان منجر شود و در نتيجه درمان مناسب زودتر آغاز شود.

اختلال اوتيسم در اصل بر تعاملات و ارتباطات اجتماعي افراد تاثير مي گذارد و علائم آن شامل بيش فعالي، اضطراب، عدم سازگاري با محيط هاي جديد، اختلال گفتاري و مشكلات رفتاري مي شود.

از آنجايي كه علائم اين اختلال گسترده است تشخيص آن به خصوص در مراحل اوليه بيماري مي تواند سخت و غيرقطعي باشد.

به گزارش روزنامه اينديپندنت، متخصصان انگليسي معتقدند در مطالعه شان رابطه اي بين اختلال اوتيسم و آسيب وارد شده به پروتئين ها در پلاسماي خون مشاهده شده است.

انواع راه هاي درمان اوتيسم 

رژيم غذايي متعادل ، مغذي براي همه كودكان ضروري است، منيزيم به طور خاص مربوط به افرادي است كه از اوتيسم رنج مي برند. فقر منيزيم مي تواند به علائمي منجر شود كه با الگوهاي رفتاري مشاهده شده در كودكان اوتيسمي از جمله تكان دادن ، ساييده شدن دندان، اضطراب، ضعف تمركز و كم توجهي ديده مي شوند. با كسب اطمينان از اينكه منيزيم بخشي از مصرف مواد مغذي هر روزه است، اين نشانه ها را مي توان كاهش داد و به درمان موثرتر رفتاري كمك كرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۲۴:۴۲ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب