rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6518
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا دوربين هاي مداربسته در منزل ميتوانند از ما جاسوسي كنند ؟

در پاسخ به اين سوال كه آيا دوربين هاي مداربسته در منزل ميتوانند از ما جاسوسي كنند بايد گفت كه بله مي توانند ,دوربين هاي مداربسته به همان اندازه كه امنيت افراد را تامين مي كنند به همان اندازه هم ممكن مخرب و برنامه اي جاسوسي محسوب شوند .

دوربين مداربسته توسط هكرها هك شده و حجم انبوهي از اطلاعات آن ها به سايت ها و سرورهايي به صورت هدفدار و به جهت اخلال در آن ها فرستاده مي شوند .

نكته مهم در مورد دوربين هاي مداربسته

گزارش هايي وجود دارد كه افراد پس از گذشت مدتي از اسباب كشي به يك خانه جديد، از وجود دوربين مدار بسته مخفي در آن مطلع شده اند. در واقع صاحب قبلي خانه و يا افراد متفرقه، با اهداف سو اقدام به بكارگيري دوربين مدار بسته در آن ساختمان كرده اند. خانه يك فضاي شخصي است و اين فضاي خصوصي هرگز نبايد توسط افراد متفرقه، نظارت شود. اين اقدام غير قانوني بوده و شخص خاطي بايد تحت مجازات قرار گيرد.

به منظور جلوگيري از سواستفاده هاي احتمالي، به شما توصيه مي كنيم قبل از اسباب كشي به خانه جديد، تمام زواياي مختلف آن را با دقت تمام بازرسي كنيد و از عدم وجود دوربين مدار بسته مخفي و جاسوسي اطمينان حاصل كنيد. دوربين مدار بسته مخفي مي تواند در شكل هاي مختلف مثل ساعت روميزي، ساعت ديواري، سيستم اعلام حريق، دستگاه تهويه هواي مطبوع، لامپ، چراغ هاي هالوژني و … بوده و استتار داده شود. دريچه كولر نيز از نقاطي است كه احتمال نصب دوربين مدار بسته مخفي در آن وجود دارد.

و در آخر

همانطور كه مطالعه كرديد، ما در اين مقاله به شرح نكاتي در مورد دوربين مداربسته جاسوسي خانگي پرداختيم. اميدواريم اين مطلب براي علاقمندان اين زمينه، مفيد واقع شود.

توصيه مي كنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مداربسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه ها و شركت هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۰:۲۳ ] [ vahid ]

دوربين مداربسته براي باغ

محل نصب دوربين مداربسته در ويلا با توجه به اهداف مختلف افراد براي نصب سيستم نظارتي متفاوت مي باشد. براي اين واحدها بهتر است كه از نظر كارشناس مربوطه براي انتخاب محل نصب استفاده كنيد اما از جمله مواردي كه براي اين واحدها مي توان به آن اشاره نمود :

ورودي ساختمان ويلا : بسته به نوع ساختمان ويلايي اين ورودي مي تواند شامل درهاي مختلف ويلا باشد . اين قسمت يكي از مهمترين قسمت هاي ساختمان مي باشد كه محل اصلي ورود و خروج افراد مي باشد.

محوطه روبروي ساختمان : براي نظارت بر محوطه روبروي ساختمان ويلا و حياط روبروي آن مي توان يك يا چند دوربين مداربسته بسته به نياز در اين قسمت نصب نمود.

درب ورودي ويلا : مي توان در كنار درب ورودي يك يا دو دوربين را براي نظارت بر ورود و خروج افراد و ماشين ها به حياط ويلا در اين قسمت نصب نمود. معمولا اتاق نگهباني يا سرايداري در اين قسمت قرار دارد.

البته ذكر اين نكته الزامي است كه در صورت عدم وجود نگهبان و تامين امنيت ويلا توسط سگ ، دوربين هاي مداربسته اين قسمت در صورتي كه در دسترس دزد باشد به راحتي قابل سرقت مي باشد.

دوربين مداربسته براي باغ و ويلا

به دليل تنوع طراحي ويلا ها و كاربري هاي متفاوت سيستم نظارتي در اين اماكن پيشنهاد مي شود براي مشاوره انتخاب محل هاي نصب سيستم نظارت تصويري در اين اماكن با كارشناسان يا مجريان سيستم مداربسته مشورت نماييد .

نوع دوربين مداربسته براي باغ و منزل و محل كار و .. متفاوت است . هركدام از اين ها بنا به كاربري كه دارند نوع خاصي از دوربين هاي مداربسته را مي طلبند , دوربين هاي مداربسته آنالوگ , تحت شبكه و.. براي نصب در باغ و ويلا ها مناسب هستند اما اين متراژ باغ و نوع نياز شماست كه تعيين مي كند كدام دوربين مناسب تر است .

تاريخ شروع و پايان نمايشگاه ايپاس

محصولات عرضه شده در اين نمايشگاه داراي طيف وسيعي نيستند و اقلب شركت كنندگان به نوعي همكار يا تكميل‌كننده همديگر محسوب مي‌شوند. محصولاتي نظير: جنگ‌افزارهاي سبك و سنگين، تجهيزات كنترل ترافيك، تجهيزات امنيتي، تجهيزات حفاظت فيزيكي، وسايل نقليه متحرك با مصرف امنيتي و امدادي و ..

بازديد كنندگان

تاريخ شروع و پايان نمايشگاه ايپاس در مهرماه 1397 مي باشد و بيشترين بازديد از سوي مديران حراست نهادهاي مهم دولتي و وابسته به دولت صورت مي‌پذيرد و هر ساله شخص فرمانده كل نيروي انتظامي ايران به همراه هيئتي از سران نيروي انتظامي ايران و كشورهاي همسايه ايران، اين نمايشگاه را افتتاح مي‌نمايند.

همچنين اين نمايشگاه با استقبال نسبتاً خوب بازديد كنندگان حرفه‌اي مواجه مي‌شود و از آنجايي كه حق ورودي براي اين نمايشگاه دريافت مي‌گردد، بازديد كنندگان تفريحي به ندرت به اين نمايشگاه رجوع مي‌نمايند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۹:۲۲ ] [ vahid ]

خريد دوربين مدار بسته

براي خريد بهترين نوع دوربين هاي مداربسته شخص خريدار بايد اطلاعاتي در اين باره داشته باشد , ضمنا از نمايندگي ها و مراكز معتبر دوربين و تجهيزات آن را تهيه كند .

انواع دوربين مدار بسته ارزان قيمت تا گران قيمت همه و همه با يك هدف توليد و به فروش مي رسند , اينكه از ارتكاب جرايم جلوگيري شود .

البته اكثر خريداران به دنبال خريد دوربين مداربسته ارزان قيمت هستند كه نصب راحتي هم داشته باشد در اين بين با بررسي ليست قيمت دوربين مدار بسته ارزان را مي توان با كيفيت مطلوبي تهيه كرد .

ساختار اصلي

•        بدنه دوربين مداربسته:قاب اصلي و قاب پوششي(بيروني)كه نسبت به فضاي مورد استفاده آن را انتخاب ميكنند

•        بخش‌هاي الكترونيكي دوربين مداربسته:سنسور،بورد اصلي،كانكتور و بورد تغذيه

•        لنز دوربين مداربسته:لنز عادي يا لنز زوم،پيچ‌هاي تنظيم زوم و فوكوس(همه دوربين مداربسته‌ها شامل لنز زوم وفوكوس قابل تنظيم نيستند بلكه بسته به نوع و مدل متفاوتند).

تفاوت دوربين‌هاي مداربسته آنالوگ و تحت شبكه IP

براي مقايسه دوربين هاي مداربسته آنالوگ و تحت شبكه، توجه به مشخصه هاي زير ضروري است:

•        روزولشن تصوير: دوربين مداربسته هاي تحت شبكه از نظر رزولوشن تصوير سطح بسيار بالاتري را نسبت به دوربين مداربسته هاي آنالوگ دارند.

•        پردازش تصوير: گرچه دوربين مداربسته هاي آنالوگ قابليت هاي اوليه اي در اين زمينه دارند اما قابليت هاي اصلي پردازش تصوير (تشخيص صورت، پلاك خودرو و ...) تنها در دوربين مداربسته هاي تحت شبكه قابل دسترسي هستند.

•        انعطاف پذيري و امكان گسترش: با توجه به استفاده دوربين مداربسته هاي تحت شبكه از بستر شبكه هاي ديجيتال، اين دوربين مداربسته ها انعطاف پذيري و امكان گسترش بسيار بالاتري دارند.

•        قيمت: از نظر قيمت، هزينه دوربين مداربسته هاي آنالوگ به مراتب پايين تر از دوربين مداربسته هاي تحت شبكه است.

•        سادگي در نصب و نگهداري: دوربين مداربسته هاي آنالوگ از نظر ساختار نصب و نگهداري بسيار ساده تر هستند و پيچيدگي فني كمتري دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۹:۲۴ ] [ vahid ]

دوربين مداربسته ارزان

دوربين هاي مداربسته توسط توليد كنندگان و با مارك هاي مختلف و مدل هاي متنوع و كيفيت هاي متفاوت براي كاربردهاي گوناگون به بازار ارائه ميشوند. همانند تمامي اجناس و كالاهاي موجود در بازار، تجهيزات مداربسته نيز از كيفيت و قيمت هاي متنوعي بسته به كمپاني توليد كننده و كشور صادر كننده برخوردارند. دوربين هاي مدار بسته با توجه به پارامترهاي مختلف دسته بندي ميگردند.

يكي از پارامترهاي دسته بندي انواع دوربين مدار بسته، مدل، ظاهر و كاربرد آنها مي‌باشد. انتخاب يك سيستم مناسب وابستگي بسيار زياد به بوجه در نظر گرفته شده براي سيستم، شرايط محيطي و كاربري محيط مورد نظارت، و نهايتا اهداف و كاربري هاي مد نظر از نصب سيستم مداربسته دارد.

پس از انتخاب نوع سيستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تك تك دوربين ها بر اساس موقعيت فيزيكي نصب و نوع كاربري آنها ميرسد. در اين بخش از طراحي سيستم نظارت تصويري، مصرف كننده نهائي (مشتري) كمترين دخالت را ميتواند داشته باشد و تنها بايد هدف از نصب دوربين در موقعيت مورد نظر و ميزان كيفيت تصوير درخواستي در طول روز و شب را در اختيار پيمانكار بگذارد تا تيم طراحي پيمانكار مناسب ترين گزينه ها را بر اساس شرايط محيطي و درخواست مشتري انتخاب نمايند. 

فروش دوربين مداربسته ارزان

فروش پكيج دوربين مدار بسته در فروشگاه ها و نمايندگي هاي هر برند مي تواند به صرفه تر باشد , پكيج دوربين مداربسته ارزان تر است و با صرف هزينه ي پايين تري مي توان دوربين و تجهيزات آن را تهيه كرد .

با تعيين كاربري دوربين مداربسته و مشاهده ليست قيمت دوربين مداربسته ارزان مي توان بهترين انتخاب را داشت , انتخابي كه به نفع شما باشد و با صرف هزينه ي نسبتا پايين صاحب دوربيني باكيفيت و به روز شويد .

پك آماده دوربين مدار بسته در مواردي كه قيمت مهم باشد مي تواند بسيار كاربردي واقع شود , اما بايد در ميزان كيفيت دوربين و تجهيزات آن دقت كرد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۵۸:۳۵ ] [ vahid ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب