rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 40
افراد آنلاین : 1
همه : 6948
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا دوربين هاي مداربسته در منزل ميتوانند از ما جاسوسي كنند ؟

در پاسخ به اين سوال كه آيا دوربين هاي مداربسته در منزل ميتوانند از ما جاسوسي كنند بايد گفت كه بله مي توانند ,دوربين هاي مداربسته به همان اندازه كه امنيت افراد را تامين مي كنند به همان اندازه هم ممكن مخرب و برنامه اي جاسوسي محسوب شوند .

دوربين مداربسته توسط هكرها هك شده و حجم انبوهي از اطلاعات آن ها به سايت ها و سرورهايي به صورت هدفدار و به جهت اخلال در آن ها فرستاده مي شوند .

نكته مهم در مورد دوربين هاي مداربسته

گزارش هايي وجود دارد كه افراد پس از گذشت مدتي از اسباب كشي به يك خانه جديد، از وجود دوربين مدار بسته مخفي در آن مطلع شده اند. در واقع صاحب قبلي خانه و يا افراد متفرقه، با اهداف سو اقدام به بكارگيري دوربين مدار بسته در آن ساختمان كرده اند. خانه يك فضاي شخصي است و اين فضاي خصوصي هرگز نبايد توسط افراد متفرقه، نظارت شود. اين اقدام غير قانوني بوده و شخص خاطي بايد تحت مجازات قرار گيرد.

به منظور جلوگيري از سواستفاده هاي احتمالي، به شما توصيه مي كنيم قبل از اسباب كشي به خانه جديد، تمام زواياي مختلف آن را با دقت تمام بازرسي كنيد و از عدم وجود دوربين مدار بسته مخفي و جاسوسي اطمينان حاصل كنيد. دوربين مدار بسته مخفي مي تواند در شكل هاي مختلف مثل ساعت روميزي، ساعت ديواري، سيستم اعلام حريق، دستگاه تهويه هواي مطبوع، لامپ، چراغ هاي هالوژني و … بوده و استتار داده شود. دريچه كولر نيز از نقاطي است كه احتمال نصب دوربين مدار بسته مخفي در آن وجود دارد.

و در آخر

همانطور كه مطالعه كرديد، ما در اين مقاله به شرح نكاتي در مورد دوربين مداربسته جاسوسي خانگي پرداختيم. اميدواريم اين مطلب براي علاقمندان اين زمينه، مفيد واقع شود.

توصيه مي كنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مداربسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه ها و شركت هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۰:۲۳ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب