rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6521
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كاركرد سيستم تشخيص حركت در دوربين مدار بسته 

براي اينكه تمامي حركات و فعاليت ها در يك محيط زير نظر گرفته شود لازم است دوربين مداربسته مجهز به قابليت تشخيص حركت باشد , توسط اين قابليت دوربين مدار بسته مي تواند حركات مشكوك افراد را تشخيص و زير نظر بگيرد .

كاركرد سيستم تشخيص حركت در دوربين مدار بسته 

يكي از قابليت ها در دوربين هاي مداربسته تشخيص حركت است ,اين قابليت به شما اين امكان را مي دهد تا هر گونه فعاليتي را زير نظر گرفته و حركت اشيا و افراد توسط دوربين مداربسته تشخيص داده شوند .

دوربين هاي مداربسته اي كه با تكنولوژي روز دنيا عجين شده اند قطعا اين قابليت را دارند چرا كه قابليتي مهم و كاربردي در دوربين هاي مداربسته محسوب مي شود, تشخيص حركت در دوربين مدار بسته را در قسمت تنظيمات دوربين فعال كرده و زين پس حركت افراد است كه در تصاوير و ويديو ها شناسايي مي شود .

يك كاربر مي تواند تعداد زيادي دوربين مداربسته را با اين قابليت زير نظر بگيرد چرا كه تشخيص حركت در دوربين مدار بسته موجب مي شود تا دوربين تنها به هنگام مشاهده موارد مشكوك اقدام به ثبت و ضبط تصاوير نمايد در حالت عادي كاربر مي تواند مطمئن باشد كه هيچ مورد مشكوكي رخ نداده و با خيال راحت با ديگر امور خود بپردازد .

بدون قابليت تشخيص حركت در دوربين مدار بسته يك كاربر عملا نمي تواند بيش از يك يا دو مانيتور را كنترل كند , زل زدن به صفحه مانيتور براي طولاني مدت سبب خستگي چشم ها شده و همين هم گاهي موجب بي دقتي هايي مي شود از اين رو با اين قابليت كاربر تنها موارد مشكوك را مشاهده و دنبال مي كند بدون اينكه رويداد مشكوك و مهمي از ديد كاربر پنهان بماند .

تشخيص حركت در دوربين مدار بسته

وقايعي كه در حيطه ديد دوربين مداربسته هاي مداربسته مجهز به قابليت تشخيص حركت رخ مي دهد به سرعت بر روي مانيتور نمايش داده شده و آژير هشدار هم كاربر را از اين مساله آگاه مي كند به اين ترتيب هيچ اتفاق و مورد مشكوكي نيست كه قابليت تشخيص حركت در دوربين مدار بسته قادر به تمييز و درك آن نباشد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۳:۰۸ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب