rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 61
دیروز : 1
افراد آنلاین : 3
همه : 6718
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بهترين هارد براي دوربين مداربسته و دستگاه ضبط كننده 

DVRها وابسته به كامپيوتر(PC BASED)

اين نوعDVRها به صورت كارتPCIهستند كه روي يكي از اسلات هاي كامپيوتر قرار مي گيرند و تصوير دريافتي از دوربين مدار بسته را بر روي هارد ديسك نصب شده در كامپيوتر ذخيره مي كنند. قالب اين دستگاه ها 4، 8، 16، 18، 24، 32 و 36 كاناله هستند كه با توجه به قابليت هاي ديگرشان تقسيم بندي هاي ديگري نيز دارند.

سيستم هاي دوربين مدار بسته آنالوگ و ديجيتالي

در طراحي هاي مدار بسته به صورت متداولي از اين سيستم ها استفاده مي شود. بخشي از سيستم به صورت آنالوگ و بخش نيز به صورت ديجيتال طراحي شده است. بخش آنالوگ از محل گرفتن تصاوير تا كنار دستگاه ضبظ كننده و كنترل كننده است و بخش ديجيتال ، عمل ضبط و نگهداري سيستم هاي فوق را به صورت ديجيتال انجام مي دهد.

شرحي بر DVRدستگاه ضبط كننده ديجيتالي

DVR ( Digital Video Recorder ) دستگاه و يا سيستمي جهت ضبط و كنترل تصاوير كه به آن گفته مي شود كه در انواع مختلف و با قابليت هاي مختلف موجود مي باشد. نوع بسيار قديمي آن VCRمي باشد كه تصاوير را بر روي نوار كاست ويدئويي ضبط مي كردند. اما به سادگي آنهايي كه به عنوان مثال 10 سال پيش استفاده مي شدند، نيستند. اين روزها حتي يك ضبط كننده ويدئويي ساده مي تواند كارهايي بسيار بيشتر از فقط ضبط كردن تصاوير انجام دهد.

آنچه در مورد ضبط كننده هاي دوربين مدار بسته بايد بدانيم

در حقيقت يك ضبط كننده تصاوير ديجيتال مختصر شده ي يك سيستم كامپيوتري مي باشد و اغلب آنها بر روي سيستم عملياتيLINUX  اجرا مي شوند  . يك ضبط كننده ديجيتال تصاوير، تصاوير آنالوگ را از دوربين هاي مدار بسته دريافت مي كند و آنها را ديجيتالي كرده و به صورت الكترونيكي ذخيره مي كند. رايج ترين وسيله براي ذخيره سازي يك داريو هاردديسك است همانطور كه در بيشتر كامپيوتر هاي شخصي استفاده مي شود. بيشتر ضبط كننده هاي تصاوير ديجيتال به همراهmultiplexerتسهيم كننده و عملكرد رادار حركتي ساخته مي شوند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۱:۰۵ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب