rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 21
افراد آنلاین : 2
همه : 6541
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

انواع سيستم هاي امنيتي منازل مسكوني 

براي خريد انواع سيستم هاي امنيتي منازل مسكوني به نكاتي بايد دقت كرد , به طور مثال خريدار بايستي در ابتدا نوع انتظارات خود را از دوربين مداربسته مشخص كند و شرح دهد كه از اين تجهيزات قرار است در چه مواردي استفاده كند و سپس بر اساس آن اقدام به تهيه دوربين مداربسته نمايد .

دوربين هاي مداربسته از انواع سيستم هاي امنيتي منازل مسكوني هستند كه كاربرد بيش تري درميان ساير سيستم هاي امنيتي دارند و در موارد متعددي هم مي توان از آن ها استفاده كرد .

در حالت كلي مي‌توانيد با توجه به نياز و امكانات خود براي حفاظت از خانه از روش‌هاي زير استفاده كنيد :

دوربين‌هاي مدار بسته

سيستم‌هاي هوشمند زنگ دار

چراغ‌هاي بيرون از خانه

سيستم‌هاي زنگ هشدار

سيستم‌هايي كه در آن زنگ هشدار وجود دارد بسيار قابل استفاده است. سارقان از سرقت خانه‌هايي كه در آن‌ها زنگ هشدار وجود دارد اجتناب مي‌كنند. سيستم‌هايي كه از طريق زنگ هشدار مي‌دهند ايراداتي نيز دارند به طور مثال اين سيستم‌ها نمي‌توانند تصاوير را ثبت و ضبط كنند. اگر دزدي به خانه شما بيايد نمي‌توانيد تصاوير را داشته باشيد. اين سيستم‌ها با ايجاد يك صداي بلند باعث مي‌شوند اگر كسي بدون اجازه وارد خانه شما شود به سرعت فرار كند. بهترين راه استفاده از زنگ‌هاي هشدار همراه با دوربين مدار بسته است.

چراغ‌هاي بيرون از خانه

يكي از راه‌هايي كه به محفاظت از خانه شما بسيار كمك مي‌كند استفاده از چراغ در بيرون از خانه است. شما با استفاده از چراغ‌هاي بيرون از خانه مي‌توانيد هميشه باعث شويد جلوي خانه شما روشن باشد. استفاده از اين چراغ‌ها در كنار دوربين مدار بسته باعث مي‌شود شما به خوبي از جلوي خانه خود محافظت كنيد و با استفاده از دوربين در هنگام شب تصاوير با كيفيتي را ثبت كنيد.

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه حتما بايد به آن دقت كنيد اين است كه مي‌خواهيد دوربين مدار بسته شما چه امكاناتي داشته باشد. پس از آگاهي از نياز خود مي‌توانيد يكي از دوربين‌هاي مدار بسته را با توجه به بودجه و نياز خود به راحتي انتخاب كنيد. همانطور كه مطالعه كرديد، ما در اين مطلب راه‌هاي محافظت از خانه را با استفاده از سيستم‌هاي هوشمند براي شما معرفي كرديم. اميدواريم اين مطلب براي علاقمندان اين زمينه، مفيد واقع شود. توصيه مي‌كنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مدار بسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه‌ها و شركت‌هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۳:۴۷ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب