rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 43
دیروز : 35
افراد آنلاین : 1
همه : 6859
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چگونه دوربين مداربسته قديمي را تشخيص دهيم 

از دوربين هاي مداربسته قديمي مي توان به دوربين مداربسته آنالوگ اشاره كرد , اين دوربين مداربسته قديمي عملكرد بسيار ساده اي داشته و از نصب راحتي هم برخوردار است .

قيمت دوربين هاي مداربسته قديمي بسيار ارزان و به صرفه است و مي توان آن را با صرف هزينه نه چندان بالايي تهيه كرد و اين درحالي است كه دوربين هاي مداربسته امروزي به دليل قابليت ها و ويژگي هايي كه دارد داراي قيمت بالاتري هستند .

چگونه دوربين مداربسته قديمي را تشخيص دهيم 

وضعيت صوتي دو طرفه

دوربين‌هاي مدار بسته قديمي سيستم‌هاي صوتي يك طرفه دارند و به راحتي نمي‌توان از آن‌ها استفاده كرد. امروزه دوربين‌هاي مدار بسته به صورتي ساخته و تنظيم شده‌اند كه قابليت صوتي دو طرفه دارند. شما با استفاده از اين دوربين‌هاي مدار بسته به راحتي مي‌توانيد به صورت دو طرفه صدا را منتقل كنيد. توصيه مي‌كنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مدار بسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه‌ها و شركت‌هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نماييد.

دوربين مدار بسته بي‌سيم

دوربين‌هاي مدار بسته قديمي اكثرا به صورت سيمي هستند و استفاده از آن‌ها راحت نيست. دوربين‌‌هاي مدار بسته كه داراي كابل هستند سيگنال‌ها را به خوبي منتقل مي‌كنند. امروزه استفاده از دوربين‌هاي مدار بسته بي‌سيم در بازار بسيار زياد شده است و اكثر افراد ترجيح مي‌دهند از دوربين‌هايي استفاده كنند كه داراي سيم نيستند. استفاده از دوربين‌هاي مدار بسته بي‌سيم به دليل نبود كابل بسيار آسان و راحت است.

زوم ديجيتال

سيستم قديمي دوربين مدار بسته داراي زوم ديجيتال نيست. دوربين‌هاي مدار بسته امروزي قابليت زوم ديجيتال دارند و شما با استفاده از اين دوربين‌ها به راحتي مي‌توانيد تصاوير را به ميزان دلخواه بزرگ كنيد. سعي كنيد دوربين مدار بسته‌اي كه استفاده مي‌كنيد داراي زوم ديجيتال باشد تا شما نياز به كاهش اطلاعات در هنگام ثبت تصاوير نداشته باشيد. اين نكته را فراموش نكنيد كه در هنگام خريد از اين موضوع مطمئن باشيد كه به دنبال چه نوع دوربيني و با چه مشخصاتي هستيد.

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه حتما بايد به آن دقت كنيد اين است كه مي‌خواهيد دوربين مدار بسته شما چه امكاناتي داشته باشد. پس از آگاهي از نياز خود مي‌توانيد يكي از دوربين‌هاي مدار بسته را با توجه به بودجه و نياز خود به راحتي انتخاب كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۴۷:۴۱ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب