rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 239
افراد آنلاین : 1
همه : 6297
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين مداربسته براي مدارس ، يك نياز ضروري

دوربين هاي مداربسته به جهت كنترل رفتارهاي افراد مورد استفاده قرار گرفته مي شود از اين رو مي توان از آن ها در مدارس هم استفاده است . دوربين مداربسته براي مدارس ، يك نياز ضروري و اساسي است كه مدير و مسئول مدرسه را مجاب مي كند تا اين تجهيزات و سيستم هاي نظارتي را نصب كند .

در خريد دوربين مداربسته براي مدرسه نكاتي حائز اهميت هستند كه برخي از آن ها را ذكر خواهيم كرد .

در ادامه اين مطلب به توضيح برخي از مهم‌ترين مزاياي استفاده از دوربين‌هاي مداربسته مي‌پردازيم:

1. جلوگيري از سرقت و ترساندن مجرمان: در حقيقت مي‌توان اين‌گونه عنوان كرد كه نخستين و اصلي‌ترين دليل استفاده از دوربين‌هاي مداربسته جلوگيري از سرقت و ترساندن مجرمان است؛ پر واضح است كه مجرمان در صورتي كه در محلي دوربين مداربسته را مشاهده كنند، از قصد خود منصرف شده و محل ديگري را كه امنيت كمتري دارد، براي اين كار انتخاب خواهند كرد. طبق آمار به‌دست‌آمده، صنايع و مشاغل كوچك به دليل سرقت سالانه حدود ۵۰ هزار دلار ضرر مي‌كنند؛ بديهي است كه نمي‌توان اين مبلغ را به‌سرعت برگرداند. از سوي ديگر، احتمال سرقت در جوامع امروزي در حال افزايش است و نياز به پيشگيري بيش از پيش شده است. طبق مطالعات ثابت شده است با استفاده از دوربين‌هاي مداربسته مي‌توان به‌سادگي اين مبلغ را به نصف كاهش داد.

2. افزايش بهره‌وري كاركنان: يكي از دغدغه‌هاي امروزه كارفرمايان، بهره‌وري از نيروي كار و منابع انساني مجموعه‌شان است. آمار و مطالعات نشان مي‌دهد با استفاده از سيستم‌هاي نظارتي مي‌توان به بالاترين بازدهي و بهره‌وري نيروي كار رسيد؛ چرا كه كاركنان مجموعه حتي در زمان حضور نداشتن مدير نيز بهترين رفتار كاري را از خود نشان مي‌دهند. همچنين مدير مي‌تواند عادات و رفتارهاي كاركنان خود را شناسايي كند و براي پيشرفت مجموعه به بهترين برنامه‌ريزي ممكن دست يابد.

3. كاهش مسئوليت و بدهي: در تمامي اصناف و محيط‌ها، همواره افراد سودجويي هستند كه با ادعاهاي كذب و دورغين قصد سودجويي دارند. اگر محيطي به دوربين مداربسته مجهز نباشد، ممكن است نتواند شواهد كافي مبني بر كذب بودن ادعاهاي طرف خود ارائه دهد و محكوم به پرداخت هزينه‌هاي گزاف شود؛ چنانكه تاكنون بارها و بارها اين اتفاق افتاده است. بهتر آنكه با پرداخت هزينه‌اي مناسب محيط خود را مجهز كنيد و از پرداخت هزينه‌هاي بي‌دليل معاف شويد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۴:۰۵ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب