rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 37
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 6694
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خريد دوربين مدار بسته ، راهنماي گام به گام 

شركت هاي معتبري كه در زمينه فروش دوربين مداربسته فعاليت مي كنند مقاله ها و اطلاعاتي را در زمينه خريد دوربين مدار بسته ، راهنماي گام به گام در اختيار مشتريان قرار مي دهند تا با اطلاعاتي كامل اقدام به تهيه اين نوع سيستم ها نمايند چرا كه دوربين هاي مداربسته تجهيزاتي حساس هستند و عدم كيفيت آن ها موجب ضبط تصاويري غيرواضح مي گردد و انتظار خريدار را رفع نخواهد كرد . در ادامه راهنمايي هاي در رابطه با خريد دوربين مداربسته در اختيار شما عزيزان قرار مي دهيم .

خريد دوربين مدار بسته ، راهنماي گام به گام

1. انتخاب نوع دوربين مدار بسته

در حالت كلي سه مدل براي دوربين مدار بسته در بازار وجود دارد. نوع اول دوربين هاي مدار بسته آنالوگ هستند كه قيمت پاييني دارند. نوع دوم دوربين هاي مدار بسته با وضوح بالا يا همان HD هستند. نوع سوم دوربين هاي IP هستند. IP مخفف كلمه Internet Protocol است. خوشبختانه با مرور زمان و با پيشرفت تكنولوژي قيمت دوربين هاي مداربسته كاهش چشم گيري در مقايسه با ساليان گذشته داشته است. از اين رو برخي افراد از دوربين هاي HD و IP به منظور نظارت امنيتي خانه ها و كسب و كارهاي خود استفاده مي كنند.

2. انتخاب محل مناسب براي نظارت امنيتي

هدف از نصب دوربين مداربسته، محل مناسب براي نصب آن را مشخص مي كند. به عنوان مثال دوربين مدار بسته روي در ورودي ممكن است به منظور نظارت بر خودروي پارك شده و يا نظارت بر عابرپياده اي باشد كه زنگ در را مي زند. مردم اغلب توانايي بينايي چشم خود را با كيفيت تصاوير دوربين مداربسته مقايسه مي كنند. گستره بينايي انسان بسيار گسترده و پيشرفته است. با پيشرفت تكنولوژي دوربين هاي مدار بسته با زاويه ديد ۳۶۰ درجه با قابليت تنظيم نور، ايجاد شده و وارد بازار شده اند.

3. توجه به ميزان نور و روشنايي

دوربين هاي مدار بسته تصاوير رنگي را در طول روز ضبط مي كنند، ولي اگر تنظيمات نور روي آن ها انجام نگيرد، تصاوير ضبط شده در طول شب سياه و سفيد خواهدبود. براي جلوگيري از سياه و سفيد شدن تصاوير، از يك منبع نور مثل چراغ LED در طول شب استفاده كنيد. در اين صورت رنگ لباس ها و خودرو ها در طول شب نيز ثبت خواهد شد.

4. هزينه هاي نصب

انتخاب نوع دوربين مناسب، بخشي از خريد است. بخش ديگر شامل توجه به هزينه هاي جانبي مثل كابل، اتصالات، منبع تغذيه و هزينه هاي نصب و نگه داري است. قبل از خريد دوربين مدار بسته، ميزان اين هزينه ها را برآورد كرده و در نظر داشته باشيد.

5. مشاوره با كارشناسان

تكنولوژي دوربين هاي مداربسته بسيار پيچيده است و انواع آن ها نيز بسيار گسترده است. قبل از تصميم گيري نهايي و خريد دوربين مداربسته، با كارشناسان فروش مشورت كنيد. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۵:۲۹ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب