rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 76
افراد آنلاین : 2
همه : 6756
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا بهترين نوع دوربين مدار بسته مدل اسپيد دام است ؟

دوربين مداربسته گردان PTZ (مخفف كلمات pan–tilt–zoom است). و با نامهاي ديگري مانند دوربين هاي چرخشي و Speed Dome اسپيد دام نيز شناخته مي شوند.

يكي از انواع دوربين مدار بسته است كه قابليت كنترل مستقيم و تنظيم زوم كردن را دارد. براي همين امر در اماكني كه بايد نظارت دقيقي وجود داشته باشد از آن استفاده مي كنند.

اين دوربين هاي معمولا داراي يك بدنه دام شكل و يك پايه با توجه به شرايط نصب هستند.دوربين مداربسته اسپيد دام در موارد متعددي كاربرد دارد كه برخي از آن ها را شرح مي دهيم :

اين نوع دوربين هاي مداربسته مناسب براي نصب در محيط هاي بزرگ است چرا كه دوربين مداربسته PTZ يا همان اسپيد دام داراي قابليت زوم هستند و تمامي مكان را به خوبي پوشش مي دهند .

از اين دوربين هاي مداربسته مي توان در موارد امنيتي استفاده كرد چرا كه كيفيت تصاوير در آن ها بي نظير است و قادر به ثبت كوچكترين جزئيات هستند .

مزاياي و معايب دوربين مداربسته اسپيد دام

مزايا: از جمله مزاياي اين دوربين ها اين است كه مي توانند محيط هاي بزرگ را به خوبي پوشش دهند و تصاوير را با جزئيات بهتري به نمايش بگذارند.

معايب: اين دوربين هاي مداربسته ساختار پيچيده اي داشته و معمولا دوربين هاي گران قيمتي هستند و به دليل اجزاي مكانيكي زيادي كه در ساختارشان وجود دارد احتمال خرابي در آنها نسبت به دوربين هاي ثابت بيشتر است.

دوربين هاي اسپيددام با قابليت هاي خاص

با پيشرفت تكنولوژي انواعي از دوربين هاي اسپيد دام با قابليت هاي خاص به بازار آمده اند. از جمله دوربين هاي اسپيد دام با برد ديد در شب ليزري كه مسافت هاي تا دو كيلومتر را نيز پوشش مي دهند.

و يا اسپيد دام هايي كه قابليت Auto tracking يا تعقيب سوژه را دارند. اين دوربين ها مي توانند در صورتيكه فردي به يك محوطه خاص با ممنوعيت ورود افراد وارد شود به صورت خودكار آن را دنبال كنند.

اسپيد دام هاي ضدانفجار نيز كه مختص مناطق نفتي، گازي و پالايشگاه ها هستند و به دليل ساختار مقاومشان در برابر انفجار سالم مي مانند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۵۱:۳۳ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب