rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6784
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چرا و چگونه دوربين مداربسته را پنهان كنيم

لازم است گاهي به دلايلي دوربين مداربسته را از ديد افراد پنهان كنيم يكي از اين دلايل امكان آسيب رسيدن به آن از طرف خلافكاران و سارقان است , اين افراد با هدف جلوگيري از تصويربرداري دوربين هاي مداربسته اقدام به تخريب آن مي نمايند كه در اين موارد لازم است دوربين را از ديد عموم پنهان كرد .

گاهي هم به دليل كنترل و نظارت بر عملكرد ها و رفتارهاي ديگران در غياب خود مي توان دوربين را مخفي كرد , در اين مقاله ديگر موارد استفاده از دوربين مخفي را برايتان شرح خواهيم داد .

موارد استفاده دوربين مداربسته مخفي

نظارت بر پرستار بچه

يكي از موارد استفاده از دوربين مداربسته مخفي، در خانه ها و براي نظارت بر فعاليت كارگر يا پرستار بچه است. اين نوع از دوربين ها با نام “دوربين پرستار بچه” شناخته مي شوند. در سراسر دنيا بر روي نصب اين دوربين ها اختلاف نظر وجود دارد.

در مواردي پرستار بچه به علت تكان دادن شديد بچه كه اهميت زيادي هم ندارد، مورد پيگرد قانوني قرار گرفته است. در حالي كه اين حركت به علت كيفيت پايين دوربين مداربسته سريع تر از ميزان واقعي ضبظ شده بوده است. موارد ديگري نيز از اختلافات و درگيري در رابطه با دوربين مدار بسته پرستاربچه گزارش شده است.

موارد حقوقي و قانوني

ممكن است در يك مكان مسكوني، اداري و يا تجاري وقوع تخلف، آزار و اذيت و يا سرقت گزارش شود. در چنين شرايطي نيروهاي پليس مي توانند با نصب دوربين مداربسته مخفي فعاليت ها را در آن مكان مورد نظارت و تحقيق قرار دهند و مجرم را شناسايي كنند.

دوربين مداربسته پوشيدني

تعدادي از نيروهاي پليس مي توانند يك دوربين مخفي كوچك را بر روي سينه و يا لباس خود قرار دهند و در عمليات ها از تصاوير ثبت شده استفاده كنند. به عنوان مثال در عمليات تحقيقي و شناسايي عوامل مجرم، با استفاده از اين تصاوير، صحنه وقوع جرم را بررسي مي كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۷:۴۸ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب