rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 21
افراد آنلاین : 1
همه : 6543
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين مدار بسته 

دوربين مدار بسته در قالب پك نيز موجود است , پكيج دوربين مداربسته ارزان است و تمامي دوربين و تجهيزات آن را شامل مي شود .

ارزانترين دوربين مدار بسته در مي توان به صورت پك تهيه كرد , البته هر كدام از اين پكيج ها هم داراي قيمت هاي متفاوتي هستند و اين به نوع دوربين و تجهيزات آن بستگي دارد .

قيمت انواع دوربين مداربسته متغير است , برند ها و كمپاني هاي سازنده اين محصولات را با ويژگي هاي متفاوت و به طبع قيمت هاي مختلفي توليد و به فروش مي رسانند .

دوربين مدار بسته از نظر شكل ظاهري

دوربين هاي مداربسته دام: اين دوربين ها كه از آن ها بعنوان دوربين هاي سقفي يا دام ياد مي شود، عموماً در محيط هاي داخلي نصب مي شود. دوربين هاي دام بر اساس متريال ساخت به دو دسته indoor يا داخلي و outdoor بيروني تقسيم مي گردد.

دوربين هاي مداربسته باكس: اين دوربين هاي در محيط هاي داخلي و بيروني نصب مي گردند معمولاً در مكانهايي كه نياز به رويت اجسام با جزئيات بالاست استفاده مي گردند. به عنوان مثال بر روي كانترهاي بانكها

دوربين بالت: اين دوربين هاي كه از آن ها به عنوان دوربين هاي بالت يا ديواري ياد مي شود عموماً مناسب نصب در محيط هاي بيروني هستند. البته در برخي مكانها شاهد آن هستيم كه با كج سليقگي تكنسين اين دوربين در داخل نصب شده است و از زيبايي محيط كاسته اند. شاخصه اين دوربين ها بهره مندي آنها از استاندارد IP66 هستند كه ضد آب و ضد گرد و غبار ميباشند.

دوربين مداربسته اسپيد دام: كاملترين نوع دوربين مداربسته نوع گردان يا اسپيد دام آن مي باشد. همانطور كه از اسم آن پيداست محل نصب آن روي سقف است البته دوربين هاي اسپيد دام در محيط هاي خارجي هم نصب مي گردند. اين دسته از دوربين ها قابليت زوم و بزرگنمايي تصاوير را دارند. طبعا با توجه به امكانات قابل ارائه از قيمت بالاتري برخورداند. فرمان دادن به اين دوربين ها با كيبورد امكان پذير است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۹:۵۸ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب