rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 41
دیروز : 11
افراد آنلاین : 2
همه : 6508
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين مداربسته واي فاي 

دوربين هاي مداربسته واي فاي براي انتقال و نمايش تصاوير بر روي نمايشگر نيازي به كابل و كابل كشي ندارند و تمامي ويديو ها از طريق اينترنت انتقال داده مي شوند .

هريك از انواع دوربين مدار بسته اي كه توليد مي شوند داراي ويژگي ها و خصوصياتي هستند , دوربين مداربسته واي فاي هم مزايا و معايب منحصربه فرد خود را دارد .

ويژگي هاي دوربين مداربسته واي فاي 

يكي از ويژگي هاي مخصوص اين نوع دوربين ها قيمت آن هاست , قيمت دوربين واي فاي نسبتا ارزان و به صرفه است به همين دليل هم مورد استقبال قرار گرفته شده است .

دوربين‌هاي مداربسته سيم دار داراي كابل دوربين هستند و سيگنال تصويري از طريق همين كابل از دوربين به مانيتور يا دستگاه‌هاي دي وي آر ارسال مي‌گردد.

دوربين‌هاي واي فاي نيازي به كابل دوربين ندارند. در عوض، سيگنال‌هاي تصويري دوربين از طريق شبكه به گيرنده بيسيم كه به يك مانيتور يا دستگاه ضبط دي وي آر متصل است، ارسال مي‌گردد. هرچند هزينه دوربين مداربسته واي فاي تاحدودي از دوربين سيم دار بالاتر است، اما ‌نسبت به سيستم‌هاي سيم دار مقرون به صرفه است. براي نمونه، دوربين‌هاي مداربسته بيسيم نيازي به كابل‌كشي بين دوربين و مانيتور يا دستگاه ضبط ندارند و اين مزيت خود در هزينه و زمان نصب سيستم صرفه جويي خواهد كرد.

دوربين‌هاي مداربسته واي فاي را تقريبا در هر نقطه‌اي مي‌توان نصب و راه‌اندازي كرد و اين امكان در دوربين‌هاي سيم دار وجود ندارد، يك نمونه اينكه صاحب خانه‌ها هرگز اجازه كابل‌كشي داخل ديوارها يا سقف را به اجاره نشين‌ها نمي‌دهند.

خريد دوربين مداربسته واي فاي

دوربين‌هاي واي فاي جزء دوربين‌هاي مداربسته وايرلس تحت‌شبكه دسته‌بندي مي‌شوند. اين دوربين‌ها از طريق يك روتر وايرلس و شبكه كردن دوربين امكان دسترسي به شبكه محلي و تبادل اطلاعات را به چندين نوع تجهيزات الكترونيكي مي‌دهند. هر سيستم مي‌تواند به روتر وصل شود و اطلاعات را به ساير تجهيزات تحت‌شبكه و همچنين از طريق شبكه اينترنت ارسال كند. يك روتر معمولي وايرلس در حدود 45 تا 90 متر برد دارد و قادر است تعداد زيادي دوربين مداربسته و تجهيزات الكترونيكي را كه از پهناي باند مورد نظر پشتيباني مي‌كنند، با هم كانكت كند. معمولا روترها به همراه بسته خريد دوربين مداربسته به كاربر عرضه نمي‌شوند و بايستي جداگانه خريداري شوند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۳۸:۳۶ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب