rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 21
افراد آنلاین : 1
همه : 6547
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خريد سوله دست دو

در خريد سوله به ويژه خريد سوله دست دو بايد به عوامل مختلفي توجه نمود. موارد مورد اهميت در خريد سوله شامل نوع سوله، سال ساخت سوله، كيفيت ساخت سوله و دقت در ميزان تخريب سوله مي باشد. منظور از نوع سوله سوله هاي سبك خرپايي ، تيرورقي و يا سوله ها يو بي ام مي باشند. كه در اين ميان سوله ها خر پايي داراي كيفيت و قيمتي بسيار مناسب مي باشند و همچنين مقاومت بالايي را دارا هستند. كيفيت ساخت سوله نيز در سوله هاي خرپايي بسيار بالا مي باشد. سال ساخت سوله نيز مورد اهميت است چرا كه هر چه سال ساخت قديمي تر باشد سوله ي مورد نظر ممكن است از نظر كيفيت فرسوده تر شده باشد.

قيمت سوله ها  به موارد بسياري بستگي دارد. ميزان فولاد به كار رفته در سوله با توجه به نوساناتي كه در قيمت فولاد در بازار وجود دارد در قيمت ساخت سوله بسيار تاثير گذار است. اين موضوع در انواع سوله نيز تاثير گذار است به اين منظور كه قيمت سوله هاي تير ورقي و يو بي ام با وجود اين كه قديمي تر از سوله هاي خر پايي است بالا تر مي باشد چرا كه ميزان فولاد به كار رفته در آنها زياد بوده و داراي وزن بالايي هستند.

سوله دست دوم آماده 

هرچند كه نمي توان مزاياي سوله هاي نو را با سوله دست دوم نياز روز در يك راستا قرار داد، اما مي توان ساخت اين سوله ها را در مواقعي كه قصد بهره برداري طولاني مدت از سازه را نداريم و يا قرار است كه در آينده اي نزديك كاربري سوله را تغيير دهيم، به مشتري پيش نهاد داد.

سوله هاي نو داراي انواع تيرورق،سوله يو بي ام و سوله هاي خرپايي مي باشند كه انواع سوله دست دوم در حد نو آن ها نيز در بازار موجود است. و مي توان آن ها را از مركز فروش سوله دست دوم تهيه كرد . 

از لحاظ قيمتي مي توان گفت كه ميزان هزينه اي كه براي سوله دست دوم صرف مي شود، كم تر از سوله ي نو مي باشد. اما در اين صورت مشتري بايستي ريسك اين مورد را هم بپذيرد كه ممكن است سازه هايي با دفترچه محاسبات جعلي را به او تحويل بدهند و يا سوله اي با كيفيت نازل را به عنوان سوله دست دوم ارزان  به او بفروشند.

 

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۴:۵۸ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب