rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 29
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6810
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خريد سوله در تهران 

انواع سوله ها كدامند و چه كاربرد هايي دارد؟ سازه اي فلزي با سقف شيب دار ، قوسي و خرپايي كه طبق محاسبات دقيق مهندسي ساخته مي شود را سوله مي گويند. استفاده از اين سازه كاربردهاي فراواني دارد و به همين دليل انواعي از سوله مانند تير ورق – خرپايي – يو بي ام  ، براي استفاده در موارد مختلف، طراحي و ساخته مي شود كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم.

از جمله ي كاربري هاي انواع سوله 

پاركينگ هاي بزرگ و طبقاتي , تعميرگاه هاي ماشين هاي سبك و سنگين , آشيانه هاي هواپيما ها , نمايشگاه ها و سالن هاي همايشات و كنفرانس ها , تالار هاي پذيراي , كشتي سازي ها , سردخانه ها , مراكز تفريحي و تجاري و ..

فروش سوله دست دوم 

افرادي كه مي توانند هزينه ساخت سوله نو را تامين كنند و مثلا توانايي خريد سوله در اصفهان – خريد سوله در كرمان – خريد سوله در حومه تهران و ... را دارند، مي توانند خريد سوله نو را در اولويت بگذارند ، اما در غير اين صورت ؛ خريداران مي توانند بنا به نوع نياز خود و نوع كاربري سازه اقدام به خريد سوله دست دوم كنند . دليل استفاده از سوله هاي دست دوم اين است كه زمان ساخت در اين نوع سوله ها حذف شده و سازه به سرعت آماده و به مشتريان تحويل داده مي شوند  , علاوه براين هزينه ها دراين نوع سوله ها كاهش مي يابدكه قابليتي مطلوب براي اين نوع سوله هامحسوب مي شود .

يكي ديگر از راه هايي كه به افرادي كه مايل به خريد سوله در تهران هستند ، براي كاهش هزينه ها در استفاده از سوله پيشنهاد مي شود ، اجاره سوله مي باشد.اين افراد مي توانند عنوان مثال با اجاره سوله در جاده مخصوص هدف هاي اوليه خود را تامين كنند. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۱:۲۳ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب