rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 36
دیروز : 76
افراد آنلاین : 1
همه : 6769
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سوله دست دوم در حد نو 

مهم ترين مساله در سوله هاي صنعتي ثبات و استحكام سازه است به همين دليل هم روش ساخت سوله صنعتي به دليل نوع كاربري كه دارند متفاوت از سايرين است در اين سوله ها از روش هايي قدرتمند و امروزي استفاده مي شود همانند روش هاي خرپايي . 

سوله هاي خرپايي  بهترين انتخاب براي ساخت پروژه هاي عظيمي چون كارخانجات صنعتي است . اين سوله براي استفاده در امر نگهداري دستگاه هاي حجيم و چرثقيل كارخانه هاي بزرگ طراحي شده است.

سوله سالن اجتماعات: سازه اي خاص با فضايي باز و زيبا براي برگزاري انواع همايش ها و جلسات در نظر گرفته شده است.

انواع سوله هاي تجاري: اين سوله با طراحي هاي مهندسي تجاري با ظرافت هاي خاصي براي ايجاد مكاني جهت كاربرد براي محيط ادارات،بيمارستانها،مركزخريد،انواع نمايشگاه ها و…طراحي وساخته مي شود.

با توجه به تنوعي كه در بهره برداري از سوله ها با صرف كمترين هزينه و زمان در صنايع مختلف وجود دارد ، رغبت استفاده ار آن ها نسبت به قبل بسيار بيشتر شده است . اما در عين حال افراد مايل به استفاده اي هستند كه براي مدت كوتاه قصد استفاده دارند و يا نمي توانند هزينه ساخت سوله نو را بپردازند . همين مساله باعث افزايش فروش سوله دست دو از جانب سازنده و خريد سوله دست دو از جانب صاحبان صنايع شده است.

قيمت سوله دست دوم نسبت به نو آن ها كاهش قابل توجهي پيدا كرده است. فروش سوله دست دوم در حد نو فراگير شده است و مجموعه هايي نيز اقدام به فروش چنين سوله هايي مي كنند , در خريد سوله دست دوم از مركز فروش سوله دست دوم ، بايد به نكاتي توجه نمود يكي از اين نكات كيفيت سازه است . شركتي كه سازه از آن خريداري مي شود بايد شركتي معتبر باشد و امنيت و كيفيت سازه هاي خود را تضمين كند , سازه را به طور دقيق بازسازي و از ضد زنگ هم به هنگام تعمير سازه هاي خود استفاده كند .و سوله دست دوم نياز روز را ارائه دهد.

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۱:۴۷ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب