rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 16
دیروز : 35
افراد آنلاین : 1
همه : 6832
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ساخت سوله دامداري 

ساخت سوله ها در انواع كاربري ها به دليل سرعتي كه در ساخت دارند و نيز از لحاظ محاسبه هزينه ساخت سوله، مورد توجه افراد زيادي براي استفاده در انواع كاربري ها قرار مي گيرد كه مي توانند در بهترين موقعيت ها از آن ها بهره برداري كنند. مانند ساخت سوله صنعتي ، ساخت سوله ورزشي و... 

يكي از مراحل مهم ساخت سوله طراحي آن است كه بايد با دقت و تخصص بالايي صورت پذيرد , سوله ها به جهت مصارف گوناگوني ساخته مي شوند به همين دليل هم طراحي آن ها با هم متفاوت است در برخي موارد ظاهر سازه مهم است و اينكه ساختار زيبايي داشته باشد همانند مراكز خريد و نمايشگاه ها و در برخي موارد هم استحكام سازه حائز اهميت است همانند كارخانه هاي صنعتي پس بايد براي هريك طرح و ساختار خاصي در نظر گرفته شود .

يكي از مناسب ترين سوله ها براي ساخت سوله دامداري ، سوله هاي يو بي ام هستند چرا كه از لحاظ هزينه ساخت سوله نيز براي بهره برداران از آن ها مقرون به صرفه اند.

به دليل اين كه ساخت سوله قيمت مناسبي دارد ، سوله يو بي ام را به طور كلي در دسته سوله ارزان و پر سرعت در ساخت و اجرا قرار مي دهند كه مي تواند كاربري هاي متفاوتي داشته باشد.

سوله هاي آماده تحويل دامداري و مرغداري بايد مقاومت بالايي به رطوبت و وزن تجهيزات داشته باشند . اين سوله ها معمولا با دهانه هاي بزرگ هستند تا ورود خروج ادوات و تجهيزات به داخل سوله راحتر صورت گرفته و ورود و خروج خود دام و طيور نيز به راحتي انجام گيرد. سوله هاي آماداين سوله ها بايد مقاومت بالايي به رطوبت و وزن تجهيزات داشته باشند . اين سوله ها معمولا با دهانه هاي بزرگ هستند تا ورود خروج ادوات و تجهيزات به داخل سوله راحتر صورت گرفته و ورود و خروج خود دام و طيور نيز به راحتي انجام گيرد. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۴۵:۳۲ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب