rayan
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 22
دیروز : 48
افراد آنلاین : 1
همه : 6803
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سازنده سوله 

سوله سازي به دليل كاربرد عمدتاً صنعتي از نظر طراحي با ساير سازه‌ها متفاوت است خصوصاً آنكه قاب‌ها در اين نوع سازه‌ها كاملاً متفاوت بوده و داراي شيب مي‌باشند و دهانه‌ها نيز نسبت به ساير سازه‌ها بزرگتر است. به دليل بزرگ بودن ابعاد تيرها و ستون‌ها، جهت اجراي اين سازه نمي‌توان از پروفيلهاي موجود در بازار استفاده نمود و بايد اقدام به ساخت آنها كرد كه اصطلاحاً به آن تير ورق مي‌گويند.

امر طراحي سوله كاري است تخصصي و بسيار دقيق، فاكتورهاي مهمي در طراحي دخيل هستند كه بي‌توجهي به آنها مي‌تواند هم هزينه گزافي را به سازنده تحميل كند كه صرفه اقتصادي را زير سؤال مي‌برد و هم ممكن است نتيجه معكوس داده و استحكام و پايداري سازه را تضعيف نمايد و موجب ايجاد حوادث جبران ناپذير گردد.

سازنده سوله پس از دريافت سفارش از سوي مشتري شروع به ساخت سازه مي نمايد به اين ترتيب كه ابتدا طرح اوليه سازه بر اساس نوع نياز كارفرما تهيه مي شود و در اختيار مهندسان قرار گرفته مي شود پس از آن مهندسان طبق نقشه ي طراحي اقدام به ساخت سازه مي نمايند مرحله آخر نوبت به رنگ آميزي و آماده سازي سوله است كه توسط تكنسين ها انجام مي گيرد و همه اين مراحل تحت نظر سازنده و در محيط كارخانه صورت مي پذيرد .

در ليست شركت هاي سوله سازي برخي از شركت ها ديده مي شوند كه براي مساعدت با مشتريان ، اقدام به فروش سوله هاي دست دوم مي نمايند و با استفاده از تجهيزات سوله سازي سعي در متناسب سازي آن ها با نياز مشتري دارند.

قيمت سوله سازي در نوع دست دوم آن ، باز هم مقرون به صرفه تر از ساخت سوله نو در مي آيد. سوله سازي در تهران كه عمدتا براي مصارف صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد ، از پيشرفت قابل ملاحظه اي در قياس با ساير نقاط كشور برخوردار است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۹:۴۲ ] [ vahid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب